طراحی سایت استخدام در امامزاده یحیی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت استخدام در امامزاده یحیی در تهران شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت استخدام در امامزاده یحیی در تهران شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۱ دی ۱۳۹۹ طراح سایت جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت ساعت کار از 9 الی 17 پنجشنبه ها از 9 تا 13 مسلط به Wordpress و آشنا به پلاگین ها آشنا به محیط Cpanel , Direct Admin تسلط کامل به ووکامرس به منظور راه اندازی سایت های فروشگاهی مسلط به ریسپانسیو سازی قالب ها و سایت ها مسلط به تغییر در افزونه ها و کدهای قالب مسلط به رفع عیب و حل مشکلات ورد پرس تسلط خوب بر مبانی سئو تسلط خوب بر بارگذاری مطالب با افزونه یوست تسلط متوسط بر نرم افزارهای سئو حقوق توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه های خود را در زمینه های اشاره شده به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

منبع: اقتصاد آنلاین کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

eghtesadonline.

com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد ۳۰۶۳۴۹۴۱ را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

فعال اصولگرا: غربی‌ها می‌خواهند با واکسن کرونا، در بدن ما GPS کار بگذارند تا ما را مثل آدم‌ آهنی کنترل کنند! روحانی: می‌خواستند واکسن کرونا را روی مردم ما آزمایش کنند؛ قبول نکردیم| واکسن مطمئن خارجی می‌خریم| مردم وسیله‌ای برای آزمایش واکسن نیستند فیلم| رضا، کودک ‌کار "بی‌آرزو"ی برنامه ماه عسل خودکشی کرد کاظم صدیقی: آیت‌الله مصباح‌یزدی هنگام غسل چشمش را باز کرد، یک نگاه مهربانانه کرد و چشمانش را بست! علت قطعی آب قسمتی از شهر زرآباد چه بود ؟ کارشناس تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، دورکاری شناخت کامل، سوژه‌یابی و جریان‌شناسی شبکه‌های اجتماعی (به ویژه اینستاگرام) آشنایی با مفاهیم دنیای تکنولوژی و محصولات دیجیتال آشنایی کامل با فتوشاپ و نرم‌افزارهای ویرایش ویدئو سابقه مدیریت و رشد مخاطب شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند به خلاقیت و یادگیری حین کار تسلط به زبان انگلیسی همکاری به صورت دورکاری است آشنایی با نوشتار رسمی و نگارش صحیح فارسی روحیه‌ی کار تیمی فضای کار پویا جای رشد زیاد از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام زیر ارسال نمایند.

ارسال رزومه صرفاً از طریق ایمیل ذکر شده و یا تلگرام (نه واتس‌اپ و نه تماس).

در صورت تماس و یا ارسال رزومه از غیر از روش‌های مذکور، رزومه بررسی نخواهد شد.

اطلاعات تماس تلگرام 09334210957 ایمیل job@shahrsakhtafzar.

com تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map