طراحی سایت شرکتی در امامزاده حسن(ع) در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت شرکتی در امامزاده حسن(ع) در تهران از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کرج - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: توسعه آستان امامزاده حسن کمی به سختی پیش می‌رود، طرح جامع این امامزاده تصویب شده و رفع تملکات انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی دشتکی صبح شنبه در اولین روز دهه وقف در نشستی خبری، اظهار کرد: یکی از بنیان گذاران وقف، خیرات، صدقات و کارهای نیک خداوند است و در ادیان توحیدی نمونه های زیادی از کارهای نیک و خیراندیشانه وجود دارد، از جمله در دین اسلام بر این امور تاکید فروان است.

وی ادامه داد: در گام دوم نیز مسائل اجتماعی و اجتماع محور مطرح است، به همین دلیل نظام فکری و اندیشه باید نسبت به مسائلی مانند وقف بر اساس مبانی اسلام و توحید باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با تاکید بر احسان به شیوه وقف اشاره و کرد و گفت: در نوع انفاق ها و احسانات، وقف ماندگارترین و والاترین است به ویژه امروز که پیرو فرامین رهبری در مرحله پی پیاده سازی گام دوم انقلاب هستیم.

دشتکی با اشاره به اینکه تبیین آثار و احکام وقف و فرهنگ آن از اولویت ها در دهه وقف است، تاکید کرد: دومین اولویت در دهه وقف معرفی خیرین نیک اندیش است که در البرز کارهای عام المنفعه در راستای وقف انجام داده اند در ادامه تجلیل از متولیان و ترویج دهندگان وقف مورد توجه بوده است.

وی افزود: بهره مندی از سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه وقف نیز اهمیت والایی دارد که بخشی از این اقدامات در این ایام به بهره برداری می رسد، بخشی دیگر از پروژه های سرمایه گذاری شده در این روزها شروع خواهد شد.

آستان امامزادگان از حالت قبرستان بودن خارج می‌شود مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: از حیث اعمال با نیات و عایدات وقف، با اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز و همکاری مردم، استان البرز رتبه نخست کشور را در شش ماهه نخست امسال از آن خود کرد.

دشتکی گفت: با تکیه بر عایدات موقوفه برای اولین بار در البرز نسبت به آزادسازی زندانیان اقدامات خوبی انجام شد که طی آن در حرکت اول اقدام برای آزادی ۱۵ نفر از زندانیانی که به دلیل مشکل مالی در زندان بودند حدود دو هفته قبل از عید غدیر انجام و به مناسبت آن ایام آزاد شدند، مرحله بعدی این اقدام در هفدهم ماه ربیع الاول خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی کرده ایم تا به مرور آستان امامزادگان را از حالت قبرستان بودن خارج کنیم، گفت: در این بخش چون مردم نگاهی اعتقادی نسبت به دفن میت در جوار ساحت امامزادگان دارند، به همین دلیل متولیان امامزادگان طوری رفتار می کنند تا به دلیل مبالغ بالای خرید قبور و بحث مالی مردم کمتر تمایل به دفن میت ها در قبور آستان امامزادگان داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: در بحث موقوفات یک ریال از درآمد امامزادگان یا موقوفات در صندوقی به عنوان درآمد وقف ذخیره نمی شود، بلکه مبالغ موقوفات تنها در جهت اجرای نیت واقفین خرج می شود و در بحث امامزادگان نیز هر ریال آن در راستای عمران و آبادی ساحت آن امامزاده و یا در دیگر اهداف مورد نظر که کمک به نیازمندان است، هزینه می شود.

طرح جامع امامزاده حسن (ع) تصویب شد دشتکی با این توضیح که تلاش برای توسعه امامزادگان به ویژه آنها که در دست مردم و در درون بافت شهری هستند صورت خواهد گرفت، افزود: در این قالب برای هر امامزاده ای طرحی جامع داریم.

وی گفت: در خصوص آستان امامزاده حسن کرج کارهای توسعه ای آن کمی سخت تر است زیرا در هسته مرکزی شهر کرج قرار دارد، طرح جامع آن تصویب شده و در ادامه پیاده سازی طرح آن را خواهیم داشت که در این راستا باید مشخص شود چه تعداد خانه و مکان دولتی در آن طرح واقع است تا در آن قالب گفتگو با مالکان در خصوص رفع تملکات واقع‌ در توسعه آستان این امامزاده صورت گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: از دیگر برنامه های جاری در دهه وقف در استان البرز اعزام مبلغین با موضوع دهه آخر ماه صفر و همچنین تیین آثار و احکام وقف را داشته ایم و در این راستا در البرز ۲۰ نفر به مراکز مذهبی اعزام شده اند.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map