طراحی سایت اسکراب صورت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اسکراب صورت شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت اسکراب صورت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است - مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت اگر شما هم پوست چرب دارید، می‌دانید که مراقبت از این نوع پوست کار ساده‌ای نیست و پیداکردن محصول مناسبی که به پوست آسیب نزند، مهم است.

تجمع سلول‌های مرده و چربی در منافذ باز پوست، جوش، آکنه و مشکلات مربوط به آن را ایجاد می‌کند؛ اما خبر خوبی داریم: در این مقاله با چند روش اسکراب خانگی برای پوست های چرب آشنا می‌شوید که حتما برایتان مفید است.

پس با ما همراه باشید.

اسکراب یکی از بهترین روش‌ها برای خلاصی از سلول‌های مرده و پاکسازی پوست و منافذ آن است و کمک می‌کند تا پوستتان نفس بکشد.

اگر پوست چرب دارید، لازم است دو تا سه بار در هفته اسکراب کنید.

خیار ساده‌ترین و بهترین اسکراب خانگی برای پوست های چرب در فصل تابستان است.

خیار چربی اضافی را از پوست حذف می‌کند و با ویژگی خنک‌کنندگی و سفت کردن پوست، به پوست تازگی و طراوت می‌بخشد.

همچنین منافذ را که مشکل شایع پوست های چرب است، کوچک می‌کند.

با استفاده منظم از خیار متوجه می‌شوید که پوستتان شفاف و بدون چربی می‌شود.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: قبل از خرید کرم مرطوب‌کننده این نکات را حتما بدانید تعداد دفعات مصرف: روغن نارگیل تمام آلودگی‌هایی را که روی پوست جمع شده، جذب می‌کند و به پوست غذا می‌رساند.

علاوه‌براین پوست را مرطوب نگه می‌دارد و با این کار، تولید چربی اضافی را کنترل می‌کند.

دانه‌های شکر نارگیل نیز به لایه برداری سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: قهوه صبحگاهی‌تان به‌خاطر داشتن کافئین نه‌تنها برای بیدارشدن مناسب است، بلکه می‌تواند برای پوست استفاده شود.

کافئین پوستتان را هم بیدار می‌کند و به‌دلیل افزایش جریان خون در زیر پوست، سرخی و طراوتی طبیعی به آن می‌دهد.

قهوه همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است.

درشتی و زبری دانه‌های قهوه پوست را به‌طور مؤثری لایه برداری می‌کند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: جو پرک به‌خاطر داشتن ترکیبات ضدالتهابی و ساپونین‌ها تسکین‌دهنده و پاک‌کننده پوست است.

ماست هم پوست را تمیز می‌کند و تولید سبوم (چربی) اضافی را کاهش می‌دهد.

ترکیب این مواد با عسل پوست را مرطوب و هیدراته نگه می‌دارد.

بعد از استفاده منظم از این اسکراب، پوستتان طراوت پیدا می‌کند و چربی اضافی آن تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: ویتامین آ (A) و ویتامین سی (C) موجود در کیوی به‌عنوان آنتی‌اکسیدان عمل می‌کنند و بافت و سلامت پوست را بهبود می‌دهند.

شکر هم لایه‌بردار شناخته‌شده‌ای است.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: اثرات مفید چای سبز در درجه اول به‌خاطر ترکیبات پلی فنول آن است.

این ترکیبات آنتی‌اکسیدان‌هایی قوی‌اند که آسیب‌های استرس اکسیداتیو پوستتان را از بین می‌برند.

طبیعت اسیدی آب‌لیمو هم چربی طبیعی پوست را کنترل می‌کند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: عسل را برای درمان انواع بیماری های پوستی استفاده می‌کنند.

زمانی که برای پوست های چرب به کار می‌رود، آنتی‌اکسیدان‌های آن سلول‌های آسیب‌دیده پوست را ترمیم می‌کنند و همچنین از پوست دربرابر آسیب‌های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می‌کنند.

عسل جاذب رطوبت است و پوست را هیدراته و مرطوب نگه می‌دارد.

این اثر خاص، چربی اضافی پوستتان را کاهش می‌دهد.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: آنزیم‌های موجود در آب‌لیمو منافذ باز پوست را کوچک می‌کنند؛ درحالی‌که اسیدها پ هاش (pH) پوست را خنثی می‌کنند.

دراین‌صورت تولید چربی اضافی کاهش می‌یابد و پوستتان را کم‌چرب، روشن‌تر و درخشان‌تر می‌کند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: زبری دال عدس (عدس قرمز) سلول‌های مرده پوست و آلودگی‌ها را از بین می‌برد و صورتتان را صاف‌تر و نرم‌تر می‌کند.

زردچوبه تراکم عروق و جریان خون زیر پوست را بهبود می‌بخشد.

ماست هم تولید چربی را کنترل می‌کند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: روغن زیتون ماده‌ای فوق‌العاده برای بازکردن منافذ و ایجاد تعادل در تولید چربی پوست است.

این ماده غذا و رطوبت پوست را تأمین می‌کند و چربی تولیدشده اضافه را کاهش می‌دهد.

عسل و شکر قهوه‌ای هم از پوست لایه‌برداری می‌کنند و پوسته‌هایی را که معمولا روی آکنه پوست های چرب تشکیل می‌شوند، از بین می‌برند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: ترکیبات موجود در پوست پرتقال چربی را کنترل و چهره و رنگ پوستتان را روشن‌تر می‌کند.

فعالیت لایه‌برداری آن حتی برای پوست‌های حساس هم مناسب است.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: ماسک صورت یا اسکراب پاپایا به‌خصوص برای افرادی با پوست چرب فوق‌العاده است.

آنزیم‌های این میوه پوست را لایه‌برداری می‌کند و به خوبیِ درمان‌هایی است که در کلینیک انجام می‌شود.

همچنین منافذ را پاک و کوچک می‌کند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: اسکراب برنج لایه‌بردار ملایمی است و به حذف سلول‌های مرده مسدودکننده منافذ پوست کمک می‌کند.

جوش شیرین هم لایه‌بردار پوستی است و هم‌زمان به کاهش تولید چربی اضافی کمک می‌کند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: دانه‌های شکر پوست را لایه‌برداری و آن را نرم‌تر می‌کنند.

لایه‌برداری همچنین چربی اضافی پوست را از بین می‌برد و احتمال ایجاد آکنه را کاهش می‌دهد.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: خاصیت قابضی گوجه چربی اضافی را کاهش می‌دهد، پوست را تمیز می‌کند و منافد را جمع می‌کند.

با این اسکراب پوستتان چربی کمتری خواهد داشت و سفت‌تر و روشن‌تر خواهد شد.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: گردو ترکیبات نرم‌کننده فوق‌العاده‌ای دارد؛ پس این اسکراب برای پوست چرب بسیار مؤثر است.

گردو دارای بتا ـ کاروتن، ویتامین ای (E) و آلفا لینولنیک‌ اسید است که به حفظ نرمی و انعطاف‌پذیری پوست کمک می‌کنند.

عسل نیز غذارسانی و هیدراته‌بودن پوست را حفظ می‌کند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: نمک دریایی یکی از بهترین مواد برای لایه‌برداری و اسکراب صورت است.

آب‌لیمو هم به کاهش لکه های قهوه ای روی پوست کمک می‌کند و چربی را کاهش می‌دهد.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: سفیده تخم مرغ به سفت‌شدن پوست کمک می‌کند.

آب‌لیمو پوست را روشن می‌کند و لکه‌ها را کاهش می‌دهد.

نمک دریایی هم به حذف سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: توت فرنگی برای حذف سلول‌های مرده بدون آسیب‌زدن به پوست بسیار مناسب است.

این ماده منافذ پوست را می‌بندد، به پوست طراوت می‌دهد و آن را به‌خوبی روشن می‌کند.

همچنین جوش های سرسیاه را از بین می‌برد.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: سیب و جو پرک ترکیبی عالی برای لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست و حذف تمام آلودگی‌های پوستی هستند.

با این اسکراب پوستتان پاک می‌شود و روشنی بیشتری احساس می‌کنید.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: این اسکراب برای لایه‌برداری و پاک‌سازی آلودگی‌های پوست فوق‌العاده است.

مواد لازم: روش استفاده: کل زمان لازم برای آماده‌سازی و استفاده: نکات مهم: تعداد دفعات مصرف: بهترین‌ مدل‌های کرم لایه بردار پوست از نگاه مصرف‌کنندگان کدامند؟ لایه‌برداری پوست خواص فراوانی دارد؛ از نرم‌شدن پوست و جلوگیری از جوش‌زدن گرفته تا رفع چربی اضافی و جوان سازی پوست.

در این مقاله تعدادی از بهترین اسکراب‌های خانگی را برای پوست چرب معرفی کردیم؛ پس به موادی که در آشپزخانه دارید، نگاهی بیندازید و ببینید کدام مواد را برای تهیه اسکراب خانگی دارید.

لایه‌برداری را شروع و خواص آن را احساس کنید.

با انواع ماسک صورت و کاربرد آن‌‌ها آشنا شوید اگر خودتان هم روشی دارید که اسکراب خانگی برای پوست چرب درست کنید، زیر همین مقاله در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و ایمیل مرا در این مرورگر برای افزودن دیدگاه در آینده، ذخیره کن.

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید اگر این دیدگاه پاسخ داده شد، به من ایمیل بزنید.

پربازدیدترین مطالب مد و زیبایی برای رشد سریع مو چه کار باید کنیم؟ رفع سیاهی دور چشم با ۱۰ روش خانگی روشن شدن پوست صورت با ۱۵ روش خانگی از بین بردن جای جوش؛ ۱۴ ماده طبیعی و خانگی که صورت شما را پاکسازی… درمان جوش صورت با ۱۸ روش خانگی سریع و اثربخش (با مواد در دسترس) آخرین مطالب هرآنچه باید درباره واکسن گارداسیل (HPV) بدانید بازدید مجازی از موزه‌های معروف دنیا؛ ۹ موزه مشهور را رایگان ببینید علائم اولیه سرطان معده؛ عوامل محرک، راه‌های پیشگیری و تشخیص آن چطور در مصاحبه شغلی مجازی موفق عمل کنیم؟ ویروس کرونای انگلیسی چیست؟ هرآنچه باید بدانیم ترین های جهان بهترین فیلم های علمی تخیلی از گذشته تا کنون عجیب‌ترین جاذبه‌های طبیعی دنیا که شاید باور نکنید وجود دارند معرفی ۳۸ کودک فوق‌العاده‌ای که جهان را دگرگون کردند بهترین فیلم های 2018‌ که شما را پای تلویزیون میخکوب می‌کنند کوچکترین کشورهای جهان که احتمالا هرگز نام آن‌ها را نشنیده‌اید باهوش ترین نژاد سگ ها در دنیا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آنها ۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز خوش آمدید.

به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map