طراحی سایت اسکناس شمار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اسکناس شمار شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تومان برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! دستگاه پول شمار بیشتر در بانک ها، صرافی ها و فروشگاه های بزرگ که شمارش پول به زمان و دقت زیادی نیاز دارد استفاده می شود و از این طریق هم خطای انسانی را کم می کنند و هم از شیوع بیماری هایی که در اثر دست زدن به پول های آلوده ایجاد می شود جلوگیری می کند.

پول شمارها از طریق فناوری ماورا بنفش و یا جوهر مغناطیسی، تقلبی نبودن اسکناس هایتان را مشخص می کنند.

بعضی از دستگاه های پول شمار بسیار پیشرفته اند و به غیر از اسکناس می توانند برگه های دیگر را نیز بشمارند یا اینکه هنگام شمارش، قیمت اسکناس ها را نیز مشخص کنند.

اغلب اسکناس شمار ها توسط برق مستقیم تغذیه می شوند اما تعدادی از آن ها برای کار کردن نیاز به باتری دارند و به همین دلیل ممکن است سطح انتظار ما را برآورده نکنند و باعث اختلال در شمارش پول شوند.

  پول شمار رومیزی: ارزان بودن دستگاه پول شمار کوچک رومیزی باعث شده تا مشتریان خاص خودش را در میان دستگاه های اسکناس شمار پیدا کند.

پول شمار رومیزی به صورت آبشاری از بالا به پایین یا از چپ به راست، پول ها را می شمارد که کار شمارش پول ها توسط یکی از دو نوع موتور تسمه ای یا گیربکسی صورت می گیرد که بین این دو مدل موتور دستگاه های گیربکسی کیفیت بهتری دارند.

پول شمار وکیوم: دستگاه پول شمار وکیوم یا همان ایستاده در بانک ها، سازمان ها و بسیاری از بخش های اداری دیگر برای ارباب رجوع ها قرار داده می شود که افراد بتوانند ایستاده امور مالی شان را انجام دهند.

بدنه قوی پول شمار وکیوم باعث شده بتواند در برابر نوسانات برق مقابله کند.

همچنین از دیگر قابلیت های اسکناس های وکیوم این است که دارای سه موتور و سه سنسور فشاری، نوری و مغناطیسی می باشد و شمارش پول ها را نیز با سرعت های مختلفی انجام می دهد.

  برند پار (Para) : سرعت شمارش بالای اسکناس از مهم ترین ویژگی هایی است که یک دستگاه پول شمار باید داشته باشد که دستگاه پول شمارپارا با سرعت و دقت بالا و بدون هیچ گونه آلودگی صوتی این کار را انجام می دهد.

پول شمارpara به دلیل وجود موتور های قوی و حسگر ماورای بنفشی که داخلش به کار رفته امکان تشخیص اسکناس جعلی، پول های پاره و به هم چسبیده را نیز دارد و با علائم هشدار دهنده آگاه سازی می کند.

سیستم ساخت پول شمار پارا دارای قطعات محرک است که نیاز به روغن کاری ندارد به همین دلیل هیچ گونه آلودگی نخواهد داشت.

برند نیکیتا (Nikita) : پول شمار نیکیتا به دلیل فن قوی که دارد از انتشار گرد و غبار در محیط جلوگیری می کند و با داشتن سه سرعت شمار، از خطای انسانی در شمارش پول جلوگیری کرده و همچنین فرآیند خسته کننده شمارش اسکناس را برای ما آسان تر می کند.

برند پروتک (Protech) : اگر به دنبال دستگاه جمع و جوری هستید که سرعت ایده آلی در شمارش اسکناس هایتان داشته باشد برند پروتک  به عنوان دستگاه شمارنده پول انتخاب بسیار مناسبی می تواند باشد و با توجه به نشانگر هایی که روی صفحه اش قرار دارد هر لحظه شما را از وضعیت دستگاه مطلع می کند.

 برند مکس (Max) : دستگاه پول شمار مکس توسط تکنولوژی مادون قرمز اسکناس های نصف و نیمه را شناسایی و به صورت خودکار سنسور و موتور هایش را تست و باز بینی می کند.

برند سهند (Sahand) : از مزایای پول شمار سهند می شود به تشخیص اسکناس جعلی، سرعت شمارش بالا، عیب یاب خودکار و هشدار دهنده صوتی و نوری اشاره کرد.

  امروزه فروش اینترنتی رشد چشمگیری داشته است که در میان سایت های مختلفی که برای خرید اینترنتی به وجود آمده اند سایت دیجی کالا در طی این سال ها توانسته اعتماد مردم را جلب کند و احساس شیرینی از خرید را به شما عرضه کند.

    ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map