طراحی سایت باسکول جاده ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت باسکول جاده ای شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خرید باسکول جاده ای پند شرکت «فناوری پند کاسپین» بعنوان یکی از اعضای گروه صنعتی پند در زمینه تولید، نصب، راه اندازی و خدمات انواع باسکول و لودسل و باسکول جاده ای و باسکول دیجیتال فعال می‌باشد.

این شرکت با بهره‌گیری از دانش روز دنیا، توان مهندسی و سرمایه انسانی پرسنل مجرب بعنوان بهترین تولیدکننده باسکول در کشور عزیزمان ایران شناخته می‌شود.

علاوه بر تولید محصولات پرقدرت و با دوام، شرکت فناوری پند کاسپین خود را متعهد به ارتقاء صنعت توزین در ایران می‌داند و بدینوسیله توانسته است اعتماد مشتریان گسترده‌ در داخل و خارج از کشور را جلب کند.

انواع محصولات شرکت پند کاسپین انواع باسکول جاده ای برای مصارف عمومی و خاص این باسکول به باسکول تریلی کش هم معروف است همچنین بعنوان باسکول کامیون کش شناخته می‌شود قلب هر باسکول لودسل های استفاده شده در آن می‌باشد.

و یا نمایشگر باسکول مرکز پردازش و نمایش اطلاعات جهت آشنایی با سایر محصولات شرکت پند کاسپین نظیر باسکول نیسان کش، باسکول دامپ تراک کش و باسکول کپه کش به بخش محصولات مراجعه نمایید.

کیفیت و دوام محصولات تولیدی، دقت بالای لودسل، بهره‌گیری از متخصصین و نخبگان صنعت، شبکه گسترده فروش، بهترین خدمات پس از فروش، سرویس باسکول، استفاده از برترین برندها در محصولات تولیدی، نصب سریع، آسان و کم هزینه و بسیاری از عوامل دیگر باعث شده است تا باسکول پند کاسپین بتواند اعتماد مشتریان را بعنوان سرمایه خود جمع آوری کند و در بیش از ۱۰ کشور جهان محصولات خود را عرضه کند.

باسکول پند، انتخاب برتر کیفیت تولید برتر در یکی از بزرگترین کارخانه‌های باسکول کشور بیشمار باسکول نصب شده در برترین شرکت‌های ایران و کشورهای خارجی استفاده از بهترین لودسل‌ها، اندیکاتور (نمایشگر) و چاپگر در باسکول شبکه گسترده نمایندگی‌های مجاز در سرتاسر کشور و خدمات پس از فروش ۱ آماده سازی پس از دریافت نقشه از کارفرما و جانمایی محل نصب باسکول توسط کارشناسان پند، آماده سازی محل نصب باسکول که شامل خاکبرداری، بتن مگر، حفر چاه فاضلاب، دیوارچینی و آماده سازی اتاق باسکول در صورت نبودن اتاق مربوطه صورت می‌پذیرد.

۲ نصب مکانیک با توجه به تولید تمامی قطعات در کارخانه پند بصورت پیش‌ساخته، اجزای مکانیکی باسکول شامل فونداسیون، صفحه باسکول و … به محل نصب منتقل و ظرف مدت چند ساعت نصب می‌گردد.

بعد از نصب مکانیک دیوار دور یا رمپ بر حسب نیاز اجرا می‌گردد.

۳ نصب الکترونیک در این مرحله لودسل ها در زیر باسکول نصب می‌گردد و دستگاه‌های اندیکاتور و چاپگر نیز در اتاق باسکول و یا اتاق نگهبانی راه‌اندازی می‌شود.

این مرحله نیز در طی چند ساعت انجام می‌شود.

۴ استانداردسازی پس از نصب باسکول، مرحله کالیبراسیون و استانداردسازی انجام شده و باسکول پس از اخذ استانداردها و گواهی‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح آماده به کار می‌شود.

این باسکول اکنون مجاز به صدور قبض باسکول می‌باشد.

باسکول پند اولین و تنها تولیدکننده سیستم‌های توزین خاص با ظرفیت ۴۰۰ تن فلزی و بتن فلزی در خاورمیانه می‌باشد.

شرکت پند کاسپین دارای تکنولوژی انحصاری طراحی و تولید سازه‌های خاص باسکول‌ جاده‌ای اعم از باسکول دامپ تراک و قطارکش می‌باشد که باعث شده است مورد اعتماد بزرگترین شرکت‌های ایران و خاورمیانه ‌قرار گیرد.

در هنگام خرید باسکول مانند هر محصول دیگری یکی از عوامل مهم قیمت باسکول می‌باشد.

اینکه قیمت باسکول شامل چه مواردی می‌شود خیلی مهم است؛ مواردی نظیر پلتفرم، فونداسیون، اندیکاتور، چاپگر، جانکشن باکس، نصب و راه‌اندازی باسکول و … ممکن است در قیمت اعلامی در نظر گرفته شده باشند یا خیر که بایستی به آن توجه شود.

با توجه به ارزش فعلی باسکول بعنوان یک کالای قیمتی، کیفیت خدمات پس از فروش این دستگاه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

لذا با وجود شرایط تحریم‌ و قطعات غیر اصل و نامرغوب در بازار، این شرکت که وارد کننده انواع لودسل و سازنده اندیکاتور نیز است، آمادگی کامل خود را در خصوص ارائه بهترین خدمات پشتیبانی، سرویس و نگهداری باسکول با شرایط ویژه و اقتصادی در قالب عقد قرارداد سرویس و نگهداری اعلام می دارد: برخی از مشتریان ما بزرگترین سرمایه شرکت فن‌آوری پند کاسپین مشتریان وفادار آن می‌باشد.

افتخار ما این می‌باشد که بزرگترین شرکتهای کشور مشتریان وفادار ما می‌باشند و تمامی خریدهای باسکول جاده ای خود را حتی پس از چند دهه مجدداً از باسکول پند انجام می‌دهند.

مهم مهم جهت مشاهده تمامی مقالات لطفاً از وبلاگ پند بازدید کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش همین حالا با باسکول پند کاسپین تماس بگیرید.

تماس با ما دسترسی سریع گواهی‌ها و افتخارات درباره ما شرکت فناوری پند کاسپین در زمینه تولید، نصب، راه اندازی و خدمات انواع باسکول و لودسل و باسکول جاده ای و باسکول دیجیتال فعال می‌باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map