طراحی سایت با پرستاشاپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت با پرستاشاپ کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران پرستا شاپ PrestaShop یکی از قوبترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان فروشگاهی می باشد که صرفا به جهت طراحی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

این سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی دارای امکانات فراوانی به چهت ساخت سایت فروشگاهی می باشد که به صورت رایگان عرضه می گردند و البته امکانات پیشرفته تری نیز دارد که می توانید خریداری نمایید.

توسط پرستاشاپ می توانید انواع مختلف سایت های فروشگاهی را راه اندازی نمایید و دارای جامعه کاربری بسیار بزرگی می باشد.

برای دانلود پرستا شاپ کافی است به سایت https://www.

prestashop.

com مراجعه نموده و فایل مربوط به نرم افزار را دانلود نمایید.

اطلاعات دیتابیس پرستاشاپ در فلدر config درون فایل settings.

inc.

php ذخیره می گردد.

برای تغییر آدرس پرستا شاپ بدون دسترسی به کنترل پانل پرستاشاپ و از طریق دیتابیس به phpMyAdmin مراجعه نموده و جدول مربوط به تنظیمات وب سایت که معمولا ps_configuration می باشد را باز نمایید.

در فیلد name در جستجوی مقدار PS_SHOP_DOMAIN بگردید و فیلد value آن را به آدرس مورد نظر خود تغییر دهید.

همچنین این کار را با name با مقدار PS_SHOP_DOMAIN_SSL مجددا تکرار نمایید.

برای تغییر آدرس از طریق کنترل پانل پرستاشاپ در کنترل پانل از منوی Preferences بر روی گزینه SEO & URLs کلیک نموده و در فیلدهای Shop domain و SSL domain نام دامنه مورد نظر خود را وارد نمایید و همچنین گزینه Base URI را بر روی آدرس از فلدر اصلی وب سایت قرار دهید.

همچنین جدول ps_shop_url م سئو ل نگهداری اطلاعات فروشگاه می باشد اطلاعات مربوط به این جدول نیز می بایست ست نمایید.

قبل ار انجام هر کاری فایل settings.

inc.

php از فلدر config را باز نموده و مقدار مربوط به _COOKIE_KEY_ را در مکانی ذخیره نمایید.

جدول مسئول نگهداری اطلاعات مدیران وب سایت employee می باشد که با توجه به پیشوند نام جداول دیتابیس پرستاشاپ شما ps_employee می باشد.

به PhpMyAdmin وب سایت خود مراجعه نموده و این جدول را باز نمایید و بر روی مدیر مورد نظر خود کلیک نموده و فیلد passwd مسئول نگهداری رمز می باشد.

برای ست نمودن رمز جدید به حالت ویرایش ردیف مورد نظر خود از جدول مراجعه نموده و گزینه Function از فیلد passwd را بر روی MD5 ست نمایید سپس در بخش مقدار فیلد passwd مقدار را برابر با _COOKIE_KEY_ ذخیره شده از مرحله قبل به علاوه رمز مورد نظر خود قرار دهید.

تبریک رمز جدید مدیر شما ایجاد گردید.

فایل ذخیره اطلاعات دیتابیس پرستاشاپ در مسیر فلدر config فایل settings.

inc.

php می باشد.

برای اضافه نمودن زبان جدید به پرستاشاپ به منوی LOCALIZATION زیر منوی LOCALIZATION مراجعه نموده و بخش Localization pack you want to import را بر روی زبانی که قصد اضافه نمودن آن را دارید قرار دهید و بر روی کلید Import کلیک نمایید.

جهت به روز رسانی پرستاشاپ می توانید از ماژول 1-Click Upgrade - AutoUpgrade Module استفاده نمایید.

با استفاده از این ماژول به راحتی می توانید پرستا شاپ خود را به روز رسانی نمایید.

برای مدیریت واحدهای پولی در مجنتو می بایست به منوی Localization زیر منوی Currencies مراجعه نمایید.

همچنین در این بخش می توانید تنظیمات نحوه نمایش واحد پولی را در کنار قیمت محصول مشخص نمایید.

به عنوان مثال می توانید مشخص نمایید قیمت سمت راست و یا چپ واحد پولی نمایش داده شود و همچنین قیمت اعشار داشته باشد و یا خیر منوهای وب سایت پرستا شاپ شما معمولا به دو بخش از پرستا شاپ مربوط هستند.

یا منوها از دسته بندی های پرستا شاپ خوانده می شوند و یا منوها از طریق ماژول ها مدیریت می شوند.

برای یافتن ماژول مرتبط به مدیریت منوهای خود کافی است به بخش Modules زیر منوی Modules از کنترل پانل پرستا شاپ خود مراجعه نمود و menu را جستجو نمایید تا لیست ماژول های منو برای شما نمایان گردد.

برای پاک نمودن کش پرستا شاپ می بایست به فلدر cache/smarty/compile و cache/smarty/cache و همچنین img/tmp مراجعه نموده و کلیه فایل های موجود در آن را پاک نمایید.

برای غیر فعال سازی کش پرستا شاپ به کنترل پانل و بخش Advanced Parameters > Performance مراجعه نموده و کلیه گزینه های مربوط به Cache را غیر فعال نمایید.

دقت نمایید تا پایین صفحه کلیه بخش ها را بررسی نمایید.

برای تغییر قالب هر دسته بندی در قالب پرستا شاپ بدون تغییر سورس اصلی پرستا شاپ می بایست Controller Override ایجاد نمایید.

برای انجام این کار می بایست فایل override/controllers/front/CategoryController.

php را ایجاد نمایید و کد زیر را در آن قرار دهید: کد بالا فلدر themes/OUR_THEME/layouts/categories/my-category-alias را جستجو می نماید و شما می بایست دو فایل category.

tpl و product-list.

tpl از فلدر قالب خود را در این فلدر کپی نمایید و تغییرات لازم خود را در این فایل ها انجام دهید.

* فراموش نشود فایل cache/class_index.

php را تغییر نام دهید.

وجود این فایل باعث عدم اعمال Controller Override می شود.

* بهتر است بخش های به این صورت در فالب فایل category.

tpl خود را{include file=".

/pagination.

tpl"} در قالب اصلی خود به این فرمت {include file="$tpl_dir .

/pagination.

tpl"} تغییر دهید تا در همه بخش ها به درستی کار کند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map