طراحی سایت بذر میوه رازبری سیاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت بذر میوه رازبری سیاه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بلک بری یک میوه بسیار خوشمزه از جنس تمشک و از خانواده Rosaceae  می‌باشد.

بلک بری یک گیاه دو ساله با ساقه های راست است و دارای برگ های سبز تیره ای می‌باشد و خوشه گل های سفید و صورتی تولید می‌کند که در نهایت به میوه تبدیل می‌شوند.

در این مقاله می خواهیم به توضیحاتی درباره بذر بلک بری و نحوه کاشت آن بپردازیم.

با ما همراه باشید.

      یکی از خصوصیات بلک بری قابلیت کشت آن در گلدان بخاطر بوته های کوتاه آن است.

بلک بری در اواخر بهار به گلدهی و یا شکوفه می رسد و در فصل تابستان یا اوایل پاییز به باردهی می رسد.

بلک بری میوه ای بسیار با ارزش هم از نظر اقتصادی و هم از نظر خواص است و نباید آنرا با تمشک سیاه اشتباه گرفت.

این میوه دارای مقادیر بسیار زیادی  کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم و روی است و هیچ گونه کلسترول مضری ندارد.

این میوه در میان بذر های سردسیری هم خانواده خود مانند بلوبری و رزبری بدلیل سادگی در کشت انتخاب بهتری می باشد.

بلک بری طعم فوق العاده و شیرین دارد که علاوه بر خام خوری از آن در مربا ، دسر ، تنقلات و کیک ها نیز استفاده می شود.

بلک بری باردهی بسیار بالایی دارد و یک منبع غنی از ویتامین A، B1، B2، B3، B6، فولات، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین K می‌باشد.

بلک بری گیاهی بوته ای و سردسیر است که دمای تا ۲۰ درجه زیر صفر را نیز تحمل می کند البته سرمای زودگذر و ناپایدار،ولی برای میوه دهی حداقل به یک ماه سرمای زیر ۶-۷ درجه نیاز دارد.

میوه نرسیده بلک بری سبز رنگ می باشد و تغییر رنگ خواهد داد به زرد ، قهوه ای نارنجی قرمز ، قرمز ، قرمز مایل به سیاه و در نهایت وقتی که میوه رسیده است به رنگ سیاه براق در خواهد آمد .

بلک بری در میان بذر های سردسیری همانند بلوبری و رزبری انتخاب مناسب تری به دلیل سادگی در کاشت است.

ارزش اقتصادی این میوه بسیار بالاست و مناسب کاشت در فضای باز و گلخانه است.

  بهتر است بخوانید : خاک مناسب برای کاشت بذر       ۱- مفید برای سلامت مغز ۲- کاهش اختلال نعوظ ۳- مزایای آنتی اکسیدان ۴- سلامت استخوان و جلوگیری از پوکی استخوان ۵- درمان سرطان ۶- کمک به حفظ سلامت لثه ها و دندان ها ۷- سلامت گوارش ۸- تولید LDL را کنترل می کند (به طور قابل توجهی کلسترول LDL ( لیپوپروتئین کم تراکم ) ، که منجر به سکته مغزی، بیماری قلبی و آترواسکلروز می شود را کاهش می دهد .

)       قبل از کاشت بذرها را به مدت سه ماه در فریزر بگذارید.

بعد از گذشت سه ماه، یک سینی نشا را با خاک استارتر پر کنید و بذرها را روی خاک قرار دهید و آن ها را با لایه نازکی خاک (۲ میلی متر) بپوشانید.

بذرها برای جوانه زنی به نور نیاز ندارند ولی باید خاک را مرطوب نگه داشت و هر زمان که خاک شروع به خشک شدن کرد با استفاده از آب پاش خاک را مرطوب کنید، آب دهی را به آرامی انجام دهید تا جای بذرها تغییر نکند.

برای جوانه زنی بذر بلک بری دما نباید بیشتر از ۲۵ درجه سانتی گراد باشد.

زمانی که بذرها جوانه زدند، سینی نشا را در یک مکان با نور روشن قرار دهید.

سه تا ۴ هفته بعد از جوانه زنی، نهال ها را به گلدان های بزرگ تر منتقل کنید و هر نهال را در یک گلدان قرار دهید.

در اواسط بهار، نهال های بلک بری را می‌توان به زمین منتقل کرد، فاصله کاشت بین نهال های بلک بری ۴۰ سانتی متر می‌باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت دیدگاه فروشگاه آنلاین بذر و محصولات کشاورزی واردکننده بذرهای کمیاب و خاص از کمپانی سیماگر اسپانیا دارای گواهی استاندارد از اروپا.

شما میتوانید انواع بذر گیاهان زینتی ، سبزیجات و صیفیجات ، بذر چمن و درختان زینتی و همچنین انواع کود را با مناسبترین قیمت و اطمینان خاطر تهیه نمایید.

آدرس فروشگاه: میرداماد بعد از بانک مرکزی کوچه حصاری پاساژ راز مغازه شماره ۲ فروشگاه سیماگر تلفن : 0912-8238263 موبایل: 0912-8238263 **زمان پاسخگویی : 10 الی 17 همه روزه به غیر از روزهای تعطیل**      

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map