طراحی سایت انبارداري و نگهداري ميوه جات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت انبارداري و نگهداري ميوه جات از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هزينه نگهداري كالاهاي مختلف از جمله ميوه‌هاي شب عيد تنها درصد ناچيزي از قيمت كل ميوه را تشكيل مي‌دهد و عمده‌فروشان نبايد هزينه پنج درصدي نگهداري ميوه را دليلي براي گراني ميوه عنوان كنند.

سيدمهدي كشاورزي ـ رييس اتحاديه دارندگان انبار و سردخانه تهران ـ‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اصناف خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: انبارها و سردخانه‌هاي تهران در حال حاضر مملو از انواع ميوه‌هاي انبار شده براي شب عيد است ولي هزينه نگهداري كه به صورت توافقي اخذ مي‌شود درصد ناچيزي از قيمت تمام شده ميوه را تشكيل مي‌دهد.

* هزينه نگهداري يك تن سيب براي يك ماه 50 هزار تومان است وي با اشاره به هزينه‌هاي جانبي نگهداري انواع ميوه در سردخانه‌ها گفت: به خاطر اينكه در قراردادهايي كه بين طرفين امضا مي‌شود مسووليت حفظ سلامت كالا از جمله ميوه بر عهده انباردار است، اين انبارها از متخصصان ويژه‌اي استفاده مي‌كنند و افرادي بايد به صورت شبانه‌روزي در اين انبارها مستقر باشند تا بتوانند نگهداري را به بهترين وجه انجام دهند.

او ادامه داد: با اين حال هزينه نگهداري يك تن سيب براي مدت يك ماه هر كيلو 50 تومان است كه با توجه به گراني زمين در تهران اين كار در حال حاضر براي انباردارها صرفه اقتصادي ندارد.

رييس اتحاديه دارندگان انبارهاي تجاري و سردخانه‌هاي استان تهران تصريح كرد: بسياري از ميوه‌ها در سردخانه به عمل مي‌آيند يا به اصطلاح «مي‌رسند» و به همين خاطر نياز به انجام اقدامات ويژه‌اي بر روي آنها وجود دارد؛ مثلا براي اينكه رنگ موز كه به صورت سبز وارد مي‌شود، تبديل به رنگ زرد شود بايد اين موزها در دماي 22 درجه با گاز تيتانيوم يا گوگرد پخت داده شوند كه هزينه اين كار براي هر كيلو موز 100 تومان است يا مثلا ميوه‌هايي مثل هلو و شليل و گلابي براي جلوگيري از خشك شدن پوست‌شان بايد در دماي 12 تا 15 درجه نگهداري شوند كه همه اين كارها هزينه‌زاست.

* بيمه صرف نمي‌كند كشاورزي با بيان اينكه نه صاحب ميوه و نه انباردار تمايلي به بيمه كردن كالا ندارند، گفت: هزينه‌هاي بالاي بيمه مانع انجام اين كار است به عنوان مثال هنگامي كه براي نگهداري هر كيلو سيب 50 تومان توسط انباردار دريافت مي‌شود پرداخت 30 تومان براي هر كيلو صرفه اقتصادي ندارد.

او گفت: انبارداران تنها اقدام به بيمه سالن‌ها وساختمان‌ها انبار و سردخانه مي‌كنند.

* هزينه سردخانه‌هاي زير صفر درجه بالاست وي درباره تعداد سردخانه‌هاي استان تهران گفت: در دماوند 12 سردخانه، در كرج هشت تا و در تهران 37 سردخانه مشغول به كار هستند البته هزينه نگهداري در سردخانه‌هاي زير صفر درجه بالاست.

كشاورزي اظهار كرد: براي نگهداري گوشت و مرغ و ماهي و برخي خشكبار مثل خرما از سردخانه‌ها زير صفر درجه استفاده مي‌شود.

* انبارهاي جديد در حسين‌آباد جاده قم افتتاح مي‌شوند رييس اتحاديه دارندگان انبارهاي تجاري و سردخانه‌هاي تهران به آغاز عمليات ساخت محل جديد انبارها و سردخانه‌هاي تهران تا پيش از پايان سال 86 اشاره كرد و گفت: اين محل با سرمايه‌گذاري اعضا با مساحت نزديك به يك ميليون متر مربع فضا براي انبار و سردخانه ظرف مدت حداكثر سه سال ساخته خواهد شد كه اگر حمايت‌هاي لازم براي دريافت تسهيلات انجام شود اين مدت به 18 ماه هم كاهش خواهد يافت.

وي اظهار كرد: 400 واحد انبار در اين محل كه در جاده قديم قم انتهاي 60 متري حسين‌آباد قرار دارد با آخرين متدهاي روز انبارداري ساخته خواهند شد و تمامي انبارها وسردخانه‌هاي استان تهران در اين منطقه مستقر خواهند شد.

كشاورزي درباره قيمت اين زمين‌ها گفت: براي اعطاي 10 هزار متر مربع زمين از هر كدام از اعضا 11 ميليون تومان و براي مجوز ساخت 66 ميليون تومان دريافت شده است كه از رقم 700 ميليون توماني كه براي ساخت هر سوله 2500 متري بايد هزينه شود رقم ناچيزي است.

او خواستار حمايت‌هاي جدي دولت براي اعطاي وام‌هاي بلند مدت ساخت سوله شد و از حمايت‌هاي شهرداري و فرماندار جديد و قديم تهران قدرداني كرد.

انتهاي پيام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map