طراحی سایت بذر هندوانه چارلستون گری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بذر هندوانه چارلستون گری شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت بذر هندوانه چارلستون گری شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حداقل 8 کاراکتر ویژگی های محصول: کشور سازنده : ساکاتا ژاپن توزیع کننده : ویدی کالا 800,000 تومان در انبار موجود نمی باشد هندوانه ساکاتا چارلستون گری 243, یکی از ارقام هیبرید می باشد و به همین دلیل دراکثر مناطق ایران کاشته می شود.

میوه هندوانه ۲۴۳ ساکاتا دارای پوست سبز روشن و بدون خط بر روی آن می باشد.

هندوانه ساکاتا از ضخامت کافی برخوردار است و همین مسئله در بحث نگه داری و انبار داری و جابه جایی هندوانه بسیار حائز اهمیت است.

بذر هندوانه در زمره هندوانه های چارلستون (سفید) قرار می گیرد و برای کشاورزانی که بازار منطقه ای آنها این نوع را می پسندد بسیار مناسب است.

این رقم از هندوانه از نظر زمان رسیدگی جز ارقام میان رس می باشد و دارای تیپ میوه بلوکی چارلستون گری است.

رقم بذر هندوانه ساکاتا 243, به دلیل دارا بودن میزان بریکس مناسب (۱۱٪) از میزان شیرینی مناسبی بر خوردار می باشد و این مسئله نیز در بحث میزان بازار پسندی محصول تاثیر گذار است.

هندوانه ساکاتا ۲۴۳ دارای گوشت میوه ی قرمز پر رنگ می باشد که به دلیل بازار پسند بودن برای کشاورزان سود بیشتری به همراه می آورد.

بوته بذر هندوانه ساکاتا چارلستون نیز همچینین به بیماری های قارچی از جمله انتراکنوز مقاوم است.

هندوانه خاک‌های شنی وسبک راکه از نظر مواد آلی غنی باشد واز زهکشی خوبی برخوردار باشند می پسندد.

در خاک های رسی هم محصول خوبی می دهدبه شرط آنکه آب تحت الارض در پائین نگهداشته شود .

در خاک های حاصلخیز و زهکشی شده شنی رسی و لومی شنی ، بهترین خاک برای رشد هندوانه است .

خاک‌های کمی اسیدی تا pH خنثی مناسب کشت هندوانه می باشد pH بین ۶ تا ۷ برای کشت هندوانه بسیار مناسب است.

از ویژگی های بذر هندوانه ساکاتا چارلستون میتوان به دوره برداشت 95 تا 100 روزه اشاره نمود.

هیبرید 243 (F1 243) صیفی جات بین ۸ تا ۱۰ کیلوگرم ۱۱ ٪ فضای باز بیماری های قارچی پوست سبز رنگ و بدون خط قرمز بسیار خوش رنگ و دانه خیلی کم لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید.

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه شما * هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید 0 محصول کد تایید *

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map