طراحی سایت براش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت براش شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت براش شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

0912-8238263 طراحی سایت مدیریت محتوی سئو و بهینه سازی گرافیک قالب و افزونه دانلود شده نظرات بازدید شده   این مجموعه شامل 10 براش گرانج ظریف طراحی شده است تا کار خود را به یک ظاهر ناراحت کننده تبدیل نماید و کار خود را با ظاهر یکپارچهسازی بافت سالمی و احساساتی انجام دهد.

  این بسته حاوی 20 براش با رزولوشن بالا است که برای ایجاد اثر متفاوتی براق، سبز درخشان و یا استفاده از آنها برای نورپردازی می باشد.

 برای دانلود این قلمهای رایگان لازم است ثبت نام کنید.

این بسته شامل 13 با کیفیت بالا فتوشاپ برس دود مناسب برای پروژه طراحی بعدی خود را.

  Stamp-O-Matic که با استفاده از تصاویری از Flickr Stream کتابخانه بریتانیای کبیر ساخته شده است، مجموعه ای از 56 تمبر و مهر و موم است که به راحتی به مجموعه ای از قلم مو کمک می کند.

  Toolkit آبرنگ طراحی شده است تا شما را برای تقریبا هر نوع پروژه خلاقانه که ممکن است روی آن کار کند بپوشانید! به طور طبیعی، این منابع متفرقه و متقارن به طور کامل با یکدیگر کار می کنند، اما همچنین می توانند در ترکیب با سایر دارایی های طراحی مورد استفاده قرار گیرند.

دانلود اینجا: استودیوی هنری: ابزارک آبرنگ .

  این بسته که توسط نینو باتیسیس ایجاد شده است شامل 11 براش آب پرشده با وضوح بالا است.

  در اینجا مجموعه ای از براش گرانج است، مناسب برای ایجاد آگهی، پوستر و دیگر طرح های چاپی.

در این بسته با وضوح بالا (2500 پیکسل) 20 برس ابری وجود دارد.

9 بافت پارچه در این بسته وجود دارد، و همه در 4380px توسط 4917px با وضوح 300dpi اندازه.

 برای دانلود این قلمهای رایگان لازم است ثبت نام کنید.

  در این بسته قلم مو، 21 سکته قلم مو دست رنگی وجود دارد که در فتوشاپ پس از پردازش و رندر قرار داده شده است.

        این مجموعه برس شامل 12 براش منحصر به فرد و انتزاعی تکنو سبک است.

 عالی برای آثار هنری آلبوم، زمینه های انتزاعی و طرح های طراحی سبک های طراحی.

در این مجموعه 9 حلقه با وضوح بالا (1000 تا 2500 پیکسل) وجود دارد.

 آنها می توانند برای ایجاد زمینه های فانتزی و بافت هایی مانند سنگ ها و فلزات استفاده شوند.

  ملت وب در سال 1393 فعالیت خود را در چهار بخش قالب های آماده، طراحی لوگو، طراحی سایت، طراحی بنر آغاز کرده است، که در مدت بسیار کم با تلاش های بی وقفه خود و همکاران توانسته بزرگترین وب سایت ارائه دهنده قالب های با کیفیت در ایران باشد رمز موفقیت شرکت ملت وب پشتیبانی بی دریغ از کاربران خود می باشد ما موقعیت خود را مدیون مشتریان وفادار خود هستیم پس همیشه همراهشان خواهیم بود .

دارنده نماد اعتماد و الکترونیک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map