طراحی سایت بیس هلدر دستگاه تراش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بیس هلدر دستگاه تراش شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید اطلاعات شما نزد ابزار صنعت 24 کاملا محفوظ می باشد هلدر رو تراش : در این مطلب میخواهیم به هولدر رو تراش که یکی از قطعات مهم در عملیات تراشکاری است بپردازیم و آن را معرفی کرده و انواع و مدل های مختلف آن را بررسی کنیم.

اما در ابتدا به توضیح کوتاهی در مورد تراشکاری می پردازیم .

اصلا تراشکاری چیست؟ هلدر رو تراش : در این مطلب میخواهیم به هولدر رو تراش که یکی از قطعات مهم در عملیات تراشکاری است بپردازیم و آن را معرفی کرده و انواع و مدل های مختلف آن را بررسی کنیم.

اما در ابتدا به توضیح کوتاهی در مورد تراشکاری می پردازیم .

اصلا تراشکاری چیست؟به طور کلی تراشکاری به انجام عملی گفته می شود که در آن توسط یک ابزار تراشکاری ، سطح درونی یا قسمت بیرونی  یک قطعه را شیار داده و براده های آن را خارج می کنند.

بر خلاف باور عموم در مورد تراشکاری ، قطعه تراش خورده می تواند از جنس فلز یا غیر فلز باشد.

در  اکثر مواقع روش کار به این صورت است که ابزار تراشکاری به صورت ثابت در جای خود قرار دارد و  قطعه ای که تراش داده می شود روی  دستگاه تراش  می چرخد.

عملیات  تراشکاری به طور کلی با استفاده از لبه برنده دستگاه تراشکاری به انجام می رسد اما این عمل بسته به جنس قطعه ای که تراشیده می شود و همچنین شکل فیزیکی آن با ابزارهای مختلف برش به انجام می رسد.

البته موارد دیگری همچون هزینه ای که کارفرما متقبل می شود و درجه حساسیت و اهمیت پروژه نیز در نوع انجام این کار موثر هستند.

امروزه ابزارهای برش به دقت طراحی می شوند و این امر بر اساس ده ها فاکتور و ساعت ها مطالعه و تحقیق توسعه یافته است.

این دستگاه ها از شکل هندسی و جنس ابزار گرفته تا شکل کلی و کیفیت کار،  پیشرفت بسیاری نسبت به یکی دو دهه گذشته داشته اند.

این امر باعث شده امروزه تراشکاران بتوانند پروژه هایی را اجرا کنند که تصورش هم تا چند سال قبل بسیار مشکل بوده است .

به صورت کلی عملیات تراشکاری را می توان به چهار نوع کلی تقسیم بندی کرد .

روتراشی ، پیشانی تراشی ، کپی تراشی و پروفیل های گرد از اصلی ترین انواع تراشکاری هستند که در اینجا بیشتر قصد داریم به رو تراشی و معرفی هلدر رو تراش بپردازیم.

روتراشی همانطور که از اسمش کاملا پیداست عملیاتی است که در آن قطر قطعه کارهش پیدا می کند.

در واقع در این پروسه قطعه به صورت موازی با محور ابزار برش حرکت می کند و در این حین برش از روی قطعه انجام می شود.

هر چند در پاره ای از اوقات و در برخی ابزار ها ممکن است قطعه در جایی ثابت نگه داشته شود و لبه برنده دستگاه به دور آن بچرخد اما کلیت ابزار ثابت خواهد بود.

هلدر رو تراش در واقع قطعه نگهدارنده تیغه الماسه ای است که به دستگاه تراشکاری متصل است و به صورت موازی با قطعه مورد نظر حرکت کرده و قطر آن را کم می کند.

جالب است بدانید که این هلدر ها بر اساس 5 حرف لاتین شناخته می شوند .

نخستین حرف هلدرها به عنوان وسیله ای کاربردی در حوزه خرید و فروش مته ، مبین ماهیت گیرنده اینسرت است و بر 5 نوع است.

حرف دوم هلدر رو تراش نشان دهنده شکل ورودی آن است.

حرف سومی که روی هولدر حک شده نشان دهنده زاویه آن و حرف بعدی نیز مشخص می کند که ورودی با چه زاویه ای به هولدر رو تراش بسته می شود.

حرف نشان می دهد که این ابزار از راست یا چپ بسته می شود.

مشخصات بعدی هلدر نیز نشان دهنده اندازه هلدر رو تراش ، ورودی و طول آن می باشد.

برای مثال در هولدری با مشخصات  PSKNR 2525 M12C ، چهارعدد 2525 نشان دهنده طول و عرض بدنه هلدر میباشد.

هلدرهای روتراش را میتوان به چهار دسته کلی طبقه بندی کرد :سیستم P  نوع قفل چکمه ای برای اهداف عمومی ؛  جهت مصارف عمومی دارای مکانیزم نگهدارنده الماسه با قفل چکمه ای ، دقت بالای مغزی نگهدارنده الماسه ناشی از مهار با دو سطح تماس .

انواع مختلفی از الماسه ها در این نوع هولدر قابل مصرف هستند.

سیستم M نوع گیره مرکب برای تراشکاری عمومی؛ مکانیزم نگهدارنده تلفیقی از نوع چکمه ای ، نیروی محافط الماسه بسیار قوی و مناسب برای کپی تراشی و تراش منقطع با قابلیت اطمینان بالا.

سیستم C نوع گیره از رو ؛ این سیستم در تراشکاری بر روی مقطع مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم S در این نوع هولدر که دارای سطح مقطع کمی می باشد قطعات کوچک برای انواع برش ها روی آن سوار می شوند و همچنین این عمل با نیروی برش اندکی انجام می گیرد.

تعداد کل امتیازات این مطلب 0 این مطلب را به اشتراک بگذارید با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین محصولات و تخفیف ها در ایمیل خود با خبر شوید.

.

.

نشانی : تهران - خیابان امام خمینی - جنب ترمینال فیاض بخش - پاساژ باستان طبقه اول پلاک 102/5 شماره تماس : 02166761740 | 02166753991 | 09123380272 ایمیل : info@abzarsanat24.

com تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ابزار صنعت 24 می باشد و هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد طراحی سایت توسط گروه تخصصی وطن دیزاین

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map