طراحی سایت دستگاه آب شیرین کن کشاورزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دستگاه آب شیرین کن کشاورزی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ویژگی های ، قیمت ، خرید و فروش آب شیرین کن کشاورزی کدامند ؟ در اصل ، آب شیرین کن کشاورزی دارای غشایی (فیلتر ممبران) است که از طریق آن آب پمپ می شود و آب را در سطح مولکولی فیلتر می کند ؟ از لحاظ کارکرد فنی و حتی مالی آب شیرینکن کشاورزی با  آب شیرین کن صنعتی برابر است و تفاوت عمده در آب خروجی دستگاه می باشد.

آنچه در این مقاله از مجموعه مقالات دانشنامه تصفیه آب و فاضلاب خواهید خواند :   شرکت فنی مهندسی سپاهان پالایش طراحی و ساخت سیستم های آب شیرین کن صنعتی ( آب اسمز معکوس صنعتی) را از 0-1500 GPM برعهده دارد.

RO یک فرآیند تصفیه آب بسیار مؤثر برای کاهش 99٪ نمک معدنی محلول ، آلی و سایر ذرات با قرار دادن آب تحت فشار و از طریق یک غشای نیمه نفوذ پذیر (فیلتر ممبران) است.

این فرآیند “اسمز معکوس” نامیده می شود زیرا این امر بر خلاف روند اسمزی طبیعی است ، جایی که آب حاصل از محلول با غلظت کم مواد جامد محلول از طریق غشایی به دنبال رقیق کردن محلول غلظت بالاتر می رود.

سیستم آب اسمز معکوس با اعمال فشار توسط پمپ فشار قوی به محلول با غلظت بالای مواد جامد محلول ، ایجاد می شود و باعث می شود آب از محلول غلیظ از غشا عبور کند.

از این آب به عنوان آب تولیدی نام می برند.

مواد جامد محلول در غشاء عبور نمی کنند.

آنها به طور مداوم شسته می شوند تا  تحت عنوان زباله تخلیه شوند.

این عمل شستشو (CIP) همچنین سطح غشای ممبران را از رسوب یا پوسته پوسته شدن حفظ می کند.

در اصل ، آب شیرینکن کشاورزی دارای غشایی (فیلتر ممبران) است که از طریق آن آب پمپ می شود و آب را در سطح مولکولی فیلتر می کند.

بیشتر مواد جامد محلول نمی توانند از طریق غشاء عبور کنند.

این بدان معنی است که آب بیرون آمده از صافی بسیار نزدیک به آب خالص است.

سیستم اسمز معکوس کشاورزی در این عکس یک سیستم بزرگ برای یک گلخانه نسبتاً بزرگ است ، اما اصول استفاده شده همان روش تصفیه آب صنعتی است.

یکی از بزرگترین مشکلات کمبود آب شیرین ، پمپاژ بیش از حد سفره های آب زیرزمینی (به ویژه برای کشاورزی) است که منجر به نفوذ آب شور می شود.

اما روش کارآمد وجود دارد که اجازه می دهد تا آب های زیرزمینی بی فایده و شور را به آبهای گرانبهایی تبدیل کنند که می تواند برای رشد محصولات زراعی استفاده شود.

به دنبال راه هایی برای رشد گیاهان در آب بسیار شور و بدون آسیب رساندن به خاک ، در حال حاظر تقریبا در تمامی کشور ها از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی یا اسمز معکوس کشاورزی استفاده می شود.

با اجرای خطوط آبیاری قطره ایی در زیر زمین ، سیستم آبیاری هوشمند پیشنهادی از سازمان جهاد کشاورزی برای تأمین آب مورد نیاز داده می شود.

از آنجا که فرایند کشاورزی به مقدار زیادی آب نیاز دارد ، آب مورد استفاده بایستی از سختی پایینی برخوردار باشد تا محصولات تازه کشاورزی به عمل آید.

حال اگر کیفیت آب مورد نظر مطلوب نباشد، غلات ، میوه و سبزیجات و .

.

به مشکل عموما به زرد شدن محصول یا عدم رشد موفقیت آمیز منجر می شود.

به غیر از رشد تولید، کیفیت و پایداری محصول ، از سیستم اسمز معکوس کشاورزی برای تزریق کودهای شیمیایی، کشت هیدروپونیک و مه پاش استفاده می شود.

تفاوت آب شیرین کن کشاورزی و صنعتی در چیست ؟ از لحاظ کارکرد فنی و حتی مالی آب شیرین کن کشاورزی با آب شیرین کن صنعتی برابر است و تفاوت عمده در آب خروجی دستگاه می باشد.

برای بیان تفاوت بین آب شیرین کن کشاورزی و صنعتی ابتدا بایستی تفاوت آب خروجی مورد نیاز این دو را با هم مقایسه کرد.

آب خروجی دستگاه آب شیرین کن صنعتی گاها میزان املاح کمی دارد (TDS<300)  این در حالی است که کشاورزان بعضا از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی از محدوده (500<TDS<2000) استفاده می کنند.

لذا در استفاده از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی می توان فشار بالاتر را اعمال کرد چرا که ممبران هر چه فشار کاری بیشتری داشته باشد خروجی سختی بالاتری دارد این در حالی است که در دستگاه آب شیرین کن صنعتی فشار کاری را باید طوری رعایت کرد که کمترین TDS و بالاترین حد تولید از ممبران گرفته شود.

ویژگی های آب شیرین کن کشاورزی خوب چیست ؟ با تولید آب عاری از ناخالصی ها و مواد معدنی ، آب RO می تواند به رشد بیشتر محصولات کشاورزی کمک کند ، از ویژگی های یک آب شیرین کن کشاورزی خوب  می توان به توانایی حذف موادی همچون مواد آلاینده موجود در منبع آب مانند آهن ، منگنز ، کلسیم ، کلرید منیزیم و کلر اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های یک آب شیرین کن کشاورزی می توان به توانایی کار بلند مدت در ساعات طولانی و خروجی آب ثابت زیرا ثابت بودن خروجی آب تصفیه شده است می تواند هر بار در محصول نتیجه یکسانی داشته باشد.

معمولا آب ورودی کشاورزان آب چاه با سختی نسبتا بالا است و استفاده از پمپ های فشار قوی و فشار ضعیف استیل می تواند از ویژگی های یک آب شیرین کن کشاورزی خوب باشد.

از دیگر ویژگی های یک آب شیرین کن کشاورزی استفاده از پیش تصفیه و فیلتر شنی دوبل یا یک فیلتر شنی بزرگ است زیرا معمولا آب چاه وارد شده به فیلتر دارای کدورت بالایی است که نباید وارد ممبران شود این درحالی است که معمولا آب شیرین کن های صنعتی آب ورودی نسبتا تمیزتری دارند.

از عمده ترین کاربرد های آب شیرین کن کشاورزی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از متداول ترین کاربردهای دستگاه آب شیرین کن کشاورزی استفاده در  روش های هیدروپونیک به منظور ایجاد محلول های غذایی هیدروپونیک است.

این آب خروجی از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی بخش بسیار بزرگی از یون ها را در منبع آب اولیه حذف می کند.

فرآیند RO بسیار پر انرژی است و همچنین از حجم زیادی آب استفاده می کند ، فقط حدود یک دوم از ورودی آب به عنوان آب تولید شده RO مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که بقیه به عنوان یک محلول بسیار غلیظ تر باز دستگاه خارج می شود.

سیستم اسمز معکوس کشاورزی می تواند سرمایه گذاری خوبی برای کشاورزان باشد.

اسمز معکوس (RO) مولکولهای آب را از سایر مواد جامد محلول در آب (مانند کربناتها) جدا می کند.

از آنجا که کربنات ها به عنوان یک بافر عمل می کنند ، می توانند pH را نیز مدیریت کنند.

از دیگر موارد استفاده دستگاه آب شیرین کن کشاورزی تولید آب EC پایین با کیفیت برای کاشت گوجه، خیار، سبزی، لیوترش، درختان میوه، گل رز و گل های زینتی صادراتی و همچنین استفاده در دستگاه مه پاش اشاره کرد.

پارامترهای تاثیرگذار در قیمت فروش دستگاه آب شیرین کن کشاورزی متفاوت است.

هدف از این بررسی ، تأثیر این پارامترها ، که بسیاری از آنها اختصاصی هستند ، در قیمت دستگاه آب شیرین کن کشاورزی است.

پارامتر اصلی مورد بررسی شامل ظرفیت دستگاه آب شیرین کن کشاورزی است .

معمولا ظرفیت تولید دستگاه کشاورزی از 25 متر مکعب در شبانه روز به بالا محاسبه می شود.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه آب شیرین کن کشاورزی بعد از ظرفیت تولید دستگاه، قطعات مورد استفاده در حین ساخت دستگاه می باشد شامل : نکات خرید آب شیرین کن کشاورزی کدامند ؟ اجرای RO یکی از فن آوری های روز صنعت می باشد بعلاوه فاضلاب خروجی سیستم یکی دیگر از عوامل مهم این فناوری است.

دو نوع غشایی وجود دارد که در طراحی آب شیرین کن کشاورزی استفاده می شوند و هرکدام موارد استفاده و محدودیت های خود را دارند.

عموما از غشاء (ممبران) کامپوزیت فیلم نازک (TFC) استفاده می شود.

با این وجود ، کلر می تواند غشاهای TFC را سریعتر تجزیه کند و باعث نارسایی زودرس سیستم شود ، بنابراین پیش فرض  فیلتر کربن فعال برای حذف کلر توصیه می شود.

پیش تصفیه آب یا فیلتر شنی  تأثیرگذار است و باید در حذف ذرات معالق تا 100 میکرون کارایی موثری داشته باشد.

عدم توجه به مسئله پیش تصفیه می تواند موجب هزینه های بالای  تعمیرات نگهداری شود.

بدون پیش تصفیه ، ممبران ها از بین می روند و باید زودتر از حد طبیعی جایگزین یا تمیزCIP شوند.

هنگام استفاده از آب بدون کدورت، عمر ممبرانها طولانی تر می شوند ، زیرا سایر مواد معدنی قبل از رسیدن به سیستم حذف می شوند.

انتخاب صحیح فیلتر شنی گالوانیزه یا فایبر گلاس بر اساس میزان آب خروجی یکی از عوامل مهمی است که هنگام خرید بایستی به آن توجه کرد.

فاكتور دیگری كه هنگام خرید دستگاه RO کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد فاضلاب آن است که دور ریخته می شود.

به طور کلی بسته به فشار و اندازه واحد ، 4 گالن آب برای تولید2 گالن آب شیرین مورد نیاز است (در استانداردهای اروپایی هر 4 گالن 1 گالن آب تولید).

این امر در مناطقی که محدودیت استفاده از آب باشد، گزینه خوبی برای تصفیه آب نیست.

سیستم های جدید تر معمولا در یک قسمتی از دستگاه مقداری از پساب را توسط شیر ریسایکل به ورودی دستگاه متصل می کند.

این کار چند نکته دارد : آب RO در صورتی که آب خروجی با TDS <5 باشد بسیار خورنده است ، زیرا حاوی مواد مغذی نیست و می تواند به ویژه در مورد لوله کشی های فلزی بسیار خورنده باشد.

آب های زیرزمینی RO هرگز از طریق لوله های گالوانیزه یا مس قابل عبور نیستند زیرا آنها توسط آب تخریب می شوند.

لوله ها ، دراپرها ، مه شکن های معادن باید بتوانند در برابر آب RO  مقاوم باشند.

توصیه میشود لوله های خروجی دستگاه آب از جنس UPVC یا ترجیحا برای کارهای از استیل استفاده شود.

اندازه سیستم آب RO بسیار متفاوت از تولید آب آن است.

در زمان جستجوی هزینه چند فاکتور وجود دارد که باید به آن توجه کنید ، یعنی مقدار آب مورد نیاز در روز و میزان املاح آب یا TDS .

بیشتر سیستم ها بر روی گالن  در روز (GPD) رتبه بندی می شوند که سیستم قادر به تولید آن است.

سیستمهای مسکونی می توانند در هر نقطه از 15-50 GPD  آب تولید داشته باشند.

سیستم های صنعتی معمولا از 1000 گالن به بالا تولید می شوند.

حداقل اندازه یک دستگاه آب شیرین کن کشاورزی 1.

4 متر طول و عرض 0.

8 و ارتفاع 2 متر می باشد .

ذخیره آب قبل و بعد از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی در قیمت نهایی تمام شده دستگاه تاثیر بسزایی دارد .

حجم آب تولید شده توسط دستگاه آب شیرین کن کشاورزی و نیاز به پمپ های فشار قوی و مخازن بزرگ ذخیره سازی نیز افزایش می یابد و این سیستم ها می توانند حجم زیادی از آب را از چند هزار گالن در روز تا بیش از چند صد هزار در روز تولید کنند.

در نظر داشته باشید که محل ذخیره سازی برای مقادیر زیادی از آب مورد نیاز است که هزینه سرمایه گذاری را افزایش می دهد.

از آنجا که دستگاه آب شیرین کن کشاورزی حساسیت خاص خود را دارد و نسبت به آب شیرین کن صنعتی دارای خروجی آبدهی بالاتری است خدمات پس از فروش نکته حائز اهمیتی تلفی می شود.

خدمات شرکت سپاهان پالایش شامل تعمیرات اساسی و جزئی از تعویض فیلتر های مصرفی آب شیرین کن کشاورزی تا تعمیرات تخصصی پمپ ها می باشد.

این شرکت کلیه محصولات خود را تا یک سال ضمانت کرده و سعی بر رضایت مندی مشتری را یکی از ارکان مهم پیشبرد در اهداف شرکت می داند.

سلام مطلب بسیاری جامع و مفیدی راجع به آب شیرین کن کشاورزی گذاشته بودید .

نکات خرید آب شیرین کن کشاورزی بسیار جالب و خواندنی بودند.

در خدمتون هستیم اوامری باشه سلام مطالب مفید و خیلی خوب بود سلام مطالب مفیدی بود میشه لطفا یه قیمت حدودی از دستگاه 50 متر مکعب بدین سلام من 40000 متر زمین کشاورزی دارم که بدلیل شور بودن آب چاه موجود قابل کشاورزی نبوده و به صورت بایر درآمده البته قبلا که آب در مادی ها جاری بود آب چاه شور نبود و قابل کشاورزی بود و کشاورزی انجام میدادیم الان یک چاه داریم که آب آن شور و تلخ می باشد اما آب تا حدود 2 اینچ دارد می خواهم کشاورزی کنم و زمین ها را احیائ کنم آیا با این وجود امکان این کار وجود دارد ، یا بتوانم درختکاری کنم درخت پسته و….

لطفا در این زمینه و آیا خرید دستگاه آب شیرین کن فایده ای دارد ….

قیمت و نحوه کار دستگاه در ضمن زمین های ما برق ندارد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه نام ایمیل وب‌ سایت Solve : * 32 ⁄ 16 = همه اخبار جدید در صنعت دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب را در ایمیل خود دریافت کنید.

شــرکت سپاهان پالایش با تجـربه موفـق کارشناسان ارشـد شــرکت به پشتوانه تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی و ساخت کلیه دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب به منظور ارتقاء هر چه بهتـر خدمات پس از فروش و همچنین تامین کالای مورد نیاز کارفرمایان منجر به تاسیس این شرکت گردید.

این مجموعه با هدف خدمت رسانی و ارائه خدمات طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب در کارگاه اصفهان و فروش بدون واسطه و همچنین بروزرسانی قیمت ها در دفتر اصفهان می باشد  .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map