طراحی سایت تجهیزات هوشمند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تجهیزات هوشمند شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تجهیزات هوشمندسازی ساختمان برپایه اینترنت اشیا کلیه تجهیزات مورد نیاز جهت هوشمند سازی ساختمان (bms) در شرکت خانه هوشمند گلدوِر تولید می شن.

ما همه نیازهای  ساختمان هوشمند شما را برآورده می کنیم.

تجهیزات خانه هوشمند از قبیل کلید لمسی هوشمند، دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند، رله های هوشمند توکار و تابلویی، پنل لمسی هوشمند، ترموستات هوشمند و … بخشی از تولیدات ما هستند.

علاوه براین کلید لمسی غیر هوشمند هم تولید می کنیم.

درباره خانه هوشمند گلدوِر بیشتر بدانید … – – – – – – – – – – – – – – – خانه هوشمند گلدوِر یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید گجت های هوشمند و تجهیزات خانه هوشمند فعالیت می کند.

علاوه براین ما مجری هوشمند سازی ساختمان هستیم.

ما نمایندگانی در اکثر شهرهای ایران داریم که مجری ساختمان هوشمند هستند.

همکاران تیم فنی ما از تجربیات ارزشمندی در زمینه ساختمان های هوشمند بهره می برند که جز نقاط قوت این مجموعه هستند.

همچنین در تیم ما افراد با دانشی حضور دارند که به کمک اون ها قادریم تجهیزات هوشمند سفارشی تولید کنیم.

برای استفاده از خانه هوشمند در ساختمان های در حال استفاده کافیه کلیدهای سنتی رو باز کنید و به جای اونا کلید لمسی هوشمند ببندید.

بعدش دستگاه کنترل مرکزی رو توی خونه نصب کنید و کلیدهای هوشمند رو از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه بهش معرفی کنید.

از این به بعد از هرکجای دنیا می تونید به راحتی سیستم های الکتریکی خونه تون رو با موبایل کنترل کنید.

برای هوشمند کردن ساختمان در حال ساخت 2 تا راهکار داریم.

راهکار اول استفاده از سیستم هوشمندسازی بی سیم که در اینصورت سیم کشی به صورت سنتی اجرا میشه و فقط به جای نصب کلیدهای سنتی کلید هوشمند نصب میشه.

راهکار دوم استفاده از تجهیزات باسیم.

در این راهکار در کنار اجرای سیم کشی سنتی، یه سیم تلفنی 4 زوج هم بین قوطی کلیدها تا تابلو برق کشیده میشه.

پس از راه اندازی سیستم هوشمند به راحتی از هرکجای دنیا سیستم های الکتریکی خونتون رو کنترل کنید.

علاوه بر مقالات خانه هوشمند ارائه شده در وبلاگ، شرکت خانه هوشمند گلدوِر در راستای انجام رسالت آموزشی خود اقدام به برگزاری دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان برپایه اینترنت اشیا می کند.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزشی خانه هوشمند روی لینک زیر کلیک کنید.

کارشناسان فنی و فروش تجهیزات هوشمندسازی ساختمان گلدوِر همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند شرکت طراحان فناوری گلدوِر، شرکتی است دانش بنیان ، واقع در پارک علم و فناوری که در زمینه تولید ابزارک های (گجت) هوشمند فعالیت می کند.

محصولات خانه هوشمند گلدوِر توانسته اند گواهینامه های استاندارد داخلی و بین المللی را کسب کنند.

گلدوِر ارائه دهنده ایده های نوین برای زندگی هوشمند

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map