طراحی سایت تريكوبافي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت تريكوبافي از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همراه عزیز لوکس آرا، جهت ورود / عضویت شماره موبایل خود را وارد کنید.

درصورتی که ثبت نام نکرده باشید مراحل ثبت نام برای شما طی خواهد گردید.

تریکوبافی بسایر وسیع است از بافت لباس و کیف و کفش تا بافت کوسن و .

.

.

است,در این میان اما سبدهای  تریکو به دلیل تنوع بسیاری که دارد,استقبال بیشتری از آن شده است.

سبدهای تریکو تنوع بسیار بالایی دارند و شما عزیزان می توانید با ایجاد کمی تغییر در آنها و همچنین استفاده از ابتکار و خلاقیت خود اقدام به بافت سبد های جدید و شیکی نمایید.

  چیزی که تریکوبافی رو بسیار پرطرفدار کرده اینه که شروع آن نیازی به وسایل گران قیمت نداره و این خبر خوب رو به شما بدم که اصلا نیازی نیست نگران باشید !چرا که نیازی نیست حتما قلاب بافی بلد باشید !,فقط بهره باید گره ها,پایه ها و حلقه ها را از قلاب بافی یاد بگیرید,آن وقت می توانید وارد مرحله ی آموزش تریکوبافی از پایه بشوید.

بنابراین بهتر است با مقدمات قلاب بافی مانند پایه کوتاه,نقطه ی اتصال,اتصال مخفی,اتصال خطی آشنا باشید.

    عضو کانال تلگرام یا اینستای ما هستی؟همین الان عضو شو اونجا هم کلی آموزش های  جذاب دارم: برای عضویت کلیک کن برای عضویت اینستا کلیک کن   تنها نکته مهم و قابل توجه در بافت این سبد ها این است که برای کارایی بیشتر می توانید از کفی چوبی داخل آنها استفاده نمایید و به این صورت زیبایی و مقاومت آن را بیشتر نمایید.

در این آموزش می خواهیم یک سبد تیکوبافی را به شما آموزش بدهیم.

  وسایل مورد نیاز  برای آموزش تریکو بافی        قلاب تریکوبافی سایز قلاب ها برای این دوره 5 و 7 است.

که می تونید از همین سایت تهیه کنید.

برای خرید اینجا کلیک کن.

کاموا تریکوبافی به رنگ دلخواه کامواهای  تریکو در رنگ های متنوع، و همچنین با ضخامت های گوناگون در بازار موجود هستند.

این کامواها را می توانید از سایت ما تهیه نمایید.

برای خرید کاموا تریکوبافی اینجا کلیک کن.

بهتره بدونید که نخ کاموای تریکو نسبت به نخ کامواهای معمولی از ضخامت بیشتری برخوردار است و شما می توانید با کمک کامواهای تریکو و میل مخصوص آن ها وسایل مختلفی نظیر کریر نوزاد و سبد و کیف و … را در منزل ببافید.

  برای خرید کاموا تریکوبافی کلیک کن   کاموای تریکوی ایرانی بخریم یا خارجی؟ مسئله ای که ممکن است ذهن شما را هم در این بازار رقابتی به خود مشغول کند این است که کاموای تریکوبافی ایرانی بخرم یا خارجی؟  این سوال یک جواب واضح دارد و آن هم این که خارجی یا ایرانی بودن نخ تریکو، ملاک کیفیت آن نیست و چه مثلا تریکوی ترک یا مثلا تریکوی ایرانی، کیفیت های متفاوتی دارند و برعکس آن چیزی که در ذهن عموم جریان دارد، گاها برخی تریکوهای ایرانی، از لحاظ کیفیت، تفاوتی با نخ تریکوی مشابه خارجی ندارند و یا حتی کیفیت بهتری در آنها شاهد هستیم.

مخصوصا الان که با بالا رفتن قیمت دلار، فروش تریکوی ایرانی نیز رونق پیدا کرده و در بازار رقابت قیمتی، جای عرض اندام دارد.

ولی به هر حال، آن چیزی که مهم نیست ایرانی یا خارجی بودن است و در هر دو کیفیت بسیار بد و در هر دو، کیفیت بسیار خوب نیز شاهد هستیم.

   کفی تریکوبافی چوبی ،گرد یا مستطیل یا مربع،بیضی یا قلب  هر کدام از این کفی های تریکوبافی دارای خصوصیات مختلفی  در بافتن هستند دارند اما این تفاوت فقط در رج اول می باشد.

در واقع برای آموزش تریکوبافی از ابتدا باید انواع کفی ها را یاد بگیرید.

مهمترین آموزش تریکو بافی,آموزش سبد های تریکو است، بافت هر سبد هم از کفی شروع می شود.

میتوانید کفی را خودتان ببافید و یا از کفی های آماده در سایت ما استفاده کنید.

برای خرید کفی اینجا کلیک کنید.

کفی هایی که بیشتر استفاده میشوند کفی دایره، بیضی، قلب و مربع هستند.

در زیر چند نمونه از این کفی ها آمده است.

  برای خرید کفی تریکوبافی کلیک کن   توجه کنید که هر کدام از کفی ها برای بافتن نقشه ی راه مخصوص به خود را دارند,مثلا در زیر نقشه ی بافتن کفی دایره آمده است.

خوب خانمای گل قراره در ابتدای آموزش مباحث ابتدایی چون نقطه ی اتصال,اتصال مخفی و اتصال خطی رو به شما یاد بدیم.

آموزش در این فیلم  کاملا واضح و روشن,توسط سرکار خانم مهنوش فتحی,مدرس عزیز سایت لوکس آرا گفته شده است.

  ۳۰ مدل بافت سبد تریکو 77 هزار تومان ۷ مدل فرشینه و پادری 77 هزار تومان ۷مدل کیف با تریکو 77 هزار تومان ۱کوله ۳۰ یک مدل کریر 55 هزار تومان ست نوزاد شامل کوله و کیف و کریر و پتو88 هزار تومان ۵ مدل روتختی و پتوی نوزاد 115 هزار تومان ۳ مدل کلاه و شال 55 هزار تومان ۱ مدل زیر بشقابی 20 هزار تومان ۱ مدل کوسن مبل 25 هزار تومان ۱ دستکش و ۱ ساقه دست 35 هزارتومان ۱ مدل پاف 35 هزار تومان ۲ مدل پاپوش ۲۰ دو مدل صندل تریکو 25 هزار تومان پیراهن دخترونه ۳ مدل 30 هزار تومان هدبند 13 زهر تومان   اگر میخای توی این دوره های پیشرفته  تریکوبافی شرکت کنی یک پیام تو وات ساپ به من بده:0912-8238263       خوب بریم سراغ اولین جلسه ی آموزش تریکوبافی.

همانطور که توی فیلم گفته شده است برای شروع, کفی مربع یا مستطیل رو مطابق فیلم پایه کوتاه میزنیم.

پایه کوتاه یک بافت رایج در بافتن است که خیلی راحت می تونید اون رو یاد بگیرید.

.

فقط با این تفاوت که در کفی مربع یا مستطیل سوراخی که گوشه کفی وجود دارد حتما ۳ تا پایه کوتاه باید ببافته شود ،اگه کمتر از شمارش پایه کوتاهی که گفته شد بافت زده شود، شکل مربع یا مستطیل پیدا نمیکند و ممکن است حالات دیگری بخود بگیرد.

    نکته ی دوم این است که  حالت دادن هر رجی که میبافیم بسیار مهم است و نباید اجازه بدهیم که بافت به داخل جمع بشود.

نکته ی سوم این است که برای بافتن کفی مربع یا مستطیل یا هر کفی دیگری حتما از قلاب شماره ۵ فلزی استفاده کنید.

نگران نباشید که قلاب ها اگر فلزی باشند حین کار شکسته نمی شوند.

نکته ی چهام این است که فقط رج اول و دوم کفی رو باید با قلاب شماره ۵ بافته شود در رج های بعدی از قلاب ۷ یا ۸ یا ۹ میتونید استفاده کنید.

    نقطه ی اتصال دیواره گندمی یا همون پایه کوتاه رو مطابق فیلم بافت می زنیم و وقتی به آخر رج رسیدیم باید رج آخر و اول رو بهم وصل کنیم که به این روش نقطه ی اتصال می گویند.

نقطه ی اتصال بسیار مهم است اگر در این قسمت به نقطه اتصال توجهی صورت نگیرد بافت بطور کامل اشتباه صورت میگیرد، پس این قسمت رو باید دقت زیادی  انجام بدهیم.

  اتصال مخفی توجه کنید که برای اتصال مخفی دونه ی آخر پایه کوتاه رو کامل انجام نمی دهیم یعنی به این صورت که قلاب رو به داخل سوراخ قبل از دونه اول بافت میبریم نخ رو بیرون میاریم ولی پایه کوتاه رو کامل انجام نمی دهیم و مجدد قلاب رو داخل زنجیره دونه اول وارد میکنیم و نخ رو مجدد میاریم بیرون بعد پایه دونه اخری رو تموم کامل بافت میزنیم به این روش  اتصال مخفی می گویند.

با اتصال مخفی هم دونه اخر رو بافته میشود ، هم اتصال را انجام میدهیم.

دو کار همزمان صورت می گیرد.

،   اتصال خطی یک روش دیگه که خیلی ساده تر از اتصال مخفی است,اتصال خطی نام داد که برای این روش تمام پایه هارو بافت میزنیم به قسمت اول و آخ رج که رسیدیم از زیر زنجیره اول نخ رو وارد می کنیم و از داخل نخی که روی قلاب است رد میکنیم به این روش اتصال خطی می گویند.

برای بهتر بافتن قسمت های اتصال باید این محل نشانه گذاری شود که رج اول و اخر در رج های بعدی بهتر دیده شوند .

.

.

.

در اموزش های بعدی شیوه های مختلف اتصال و تمیز بافتن سبد بیان شده است .

.

.

  [shortcode 429]           سلام خسته نباشید دوره مقدماتی تریکو بافی ندارید؟یا همین بر اساس دوره پیشرفته یاد میدید؟ چون من نه قلاب بافی بلدم و نه تریکو به همین علت باید دوره پیشرفته رو بخرم یا احیانا دوره دیگری هم هست؟ Copyright © 1399 LUXARA.

Developed by Namvarii.

IR.

All Rights Reserved.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map