طراحی سایت تفاله نیشکر (باگاس)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تفاله نیشکر (باگاس) شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کارآفرینی با تفاله نیشکر (باگاس)! گیاهی جادویی که چشم ها را می نوازد.

نیشکر! قویرتین گیاه زراعی در تبدیل انرژی خورشیدی به ماده ی خشک.

قابلیت این گیاه شیرین به حدی است که دور ریز ندارد.

شریفی- کارشناس ارشد شرکت کشت و صنعت نیشکر بیشتر بخوانید: ایده کارافرینی با ضایعات آناناس نیشکر یکی از گیاهانی است که قویترین میزان تولید و استفاده از منابع طبیعی در این گیاه نهادینه شده است.

تفاله ی نیشکر با عبور از چند مرحله به صورت کاه در می آید که باگاس نام دارد.

حریر فروش- کارشناس محیط زیست: بیشتر بخوانید: فراوری ضایعات شلتوک فرصت عالی کسب و کار پسماند با ارزش این گیاه می تواندمحصولات جانبی با ارزش افزوده بالا را ایجاد کند.

سالانه بیش از 350 هزار تن تفاله نیشکر ( باگاس) در کشت و صنعت تولید می شود که مادر حدود 40 نوع محصول مختلف است.

بیشتر بخوانید: کارآفرینی با تبدیل ضایعات ماهی محصولاتی نام آشنا و کاربردی که کام اقتصاد را شیرین می کند یکی از آن ها کمپوست است که در اینجا، کشت و صنعت امیر کبیر، بزرگترین سایت تولید کمئوست در خاورمیانه تولید می شود.

بیشتر بخوانید: استخراج طلا از دل ضایعات موبایل و کامپیوتر سالیانه مقدار 80 هزار تن تولید می شود و در سطح مزارع پخش می شود.

مزارع خود کشت و صنعت علاوه بر این زمینه ساز اشتغال نیروهای بومی را هم ایجاد کرده است.

بیش از 18 هزار نفر شغل از این طریق ایجاد شده است.

ازا ین تعداد نیرو 99% بومی خود استان خوزستان هستند.

حدود 250 هزار تن تفاله نیشکر (باگاس) به واسطه آتش سوزی باعث آلودگی هوا می شد که با راه اندازی بزرگترین کارخانه MDF در کشور تمامی این دور ریز ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تمامی باگاس تولید شده در شرکت کشت و صنعت امیر کبیر و چند کشت و صنعت دیگر خوراک این کارخانه خواهد شد.

این کارخانه بزرگترین سایت تولید MDF کشور خواهد یود.

بیشتر بخوانید: ایده کسب و کار جدید با تولید نئوپان از ضایعات نخل قطعا تمامی فرایند ها ارز آوری دارند.

امسال در استان خوزستان با برداشت 8 میلیون تن نیشکر حدود 2.

5 میلیون تن باگاس یا تفاله نیشکر تولید منی شود که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است و نوید گسترش صنایع جانبی را می دهد.

بیشتر بخوانید: کارآفرینی با بازیافت ضایعات بطری گرآوری و تدوین: آکادمی کسب و کار تک ایده سبد خرید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map