طراحی سایت جراحان استخوان و مفاصل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت جراحان استخوان و مفاصل کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کمـــر شانـــه لگـن زانـــو گــردن مچ دسـت مچ پـا آرنــج دکتر افشار دوره های تکمیلی و پیشرفته متعددی در زمینه آرتروپلاستی هیپ و زانو و آرتروسکوپی مفاصل زانو و شانه را در ایران و کشور آلمان و دوره تروماتولوژی پیشرفته ارتوپدی را در کشور سوئیس طی نموده اند.

گذراندن دوره های فوق در کنار حضور منظم ایشان در کنگره ها و همایش های ارتوپدی، باعث ارتقاء روز افزون سطح علمی و عملی ایشان گردیده است.

مشکلات و بیماری های لگن بیماری ها و مشکلات مفصل زانو (آسیب و پارگی رباط و مینیسک زانو و آرتروز) مشکلات مفصل شانه (دررفتگی های مکرر شانه و پارگی روتاتور کاف) مشکلات و آسیب های ستون فقرات و کمر بیماری های دست (مانند سندرم تونل کارپال) آسیب های عصبی ناهنجاری های مادرزادی (اسکولیوز، کیفوز، لوردوز، پای پرانتزی و ضربدری) بیماری های ارثی ،بیماری های مچ پا و کلیه آسیب های استخوانی 021-22265252 021-22265999 مشاوره 09309980194 ایمیل یکی از سوالات متداول هنگام درخواست انجام MRI توسط پزشک در گروهی ادامه مطلب بیماران رماتیسمی که کاندید تعویض مفصل میباشند در ریسک بیشتری جهت عفونت ادامه مطلب نتایج یک مطالعه جدید بیانگر آن است، افرادی که از ادامه مطلب پارگی روتاتور کاف از علل شایع درد و ناراحتی ادامه مطلب حس درد بوسیله اعصاب منتقل میشود.

اعصابی که حس درد زانو را ادامه مطلب درد کشاله ران ممکن است بر اثر بیماری هایی باشد که در ادامه مطلب نکروز آوازکولر سر استخوان ران Avascular necrosis of the femoral ادامه مطلب خار پاشنه یکی از رایج‌ترین علل درد پاشنه پا است ادامه مطلب من دکتر سیروس افشار متولد سال 1353هستم.

پس از گذراندن دوره طب عمومی در دانشگاه، تحصیلات خود را در رشته جراحی ارتوپدی در دانشگاه کرمان ادامه دادم و تخصص خود را در زمینه جراحی ارتوپدی در سال 1386 اخذ کردم.

شاخه فعالیت تخصصی من طب ورزشی، درمان آسیب‌های زانو از جمله آسیب‌های رباط و مینیسک، بیماری‌ها و مشکلات لگن، آرتروسکوپی زانو و آرتروپلاستی مفاصل (از جمله جراحی تعویض مفصل لگن و زانو) می باشد.

.

.

.

.

.

.

ادامه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map