طراحی سایت خرما مضافتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت خرما مضافتی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اصفهان، شهرک صنعتی سروش، بلوار بوستان غربی، انتهای بلوار ، پلاک 18، شرکت آتیه ارگ آتبین Export.

سیماگر.

com 0912-8238263 - 0912-8238263 0912-8238263 - 0912-8238263 شرکت بازرگانی آتیه ارگ آتبین از اوایل دهه هفتاد با تلاش گروهی از تجار باسابقه در کنار جوانان آشنا به فناوری های جدید تولید و فرآوری مواد غذایی و بخصوص خرما و از سویی تجارت بین المللی و صادرات ، با تکیه برتولید و بسته بندی محصول، همراه با عرضه ی بهترین و مرغوبترین خرمای های تولیدی ایران از جمله رطب مضافتی بم ، خرما زاهدی ، خرمای ربی، خمیر خرما، چیپس خرما، خرما کبکاب شروع بکارنمود.

این مجموعه با همکاری با کشاورزان در نقاط مختلف در ایران صدها هکتار از اراضی را به زیر کشت خرما و ایجاد نخلستان ها برده است.

با توجه به اجباری بودن استاندارد خرما و مجوز بهداشت , شرکت گیلدا در بدو تاسیس در راستای احترام به حقوق مصرف کننده و مشتری مداری اقدام به اخذ نشان استاندارد ملی و پروانه بهداشت (سیب سلامت) برای ۱۲ نوع خرمای موجود تجاری نمود .

که در این زمینه جزو پیشتازان عرصه بهداشت و استاندارد خرما در کشور میباشیم.

دریافت نشان های استاندارد های بین المللی ایزو(سیستم مدیریت کنترل کیفیت) ۹۰۰۱ ,ایزو ۲۲۰۰۰ (امنیت مواد غذایی) و HACCP ( تجزیه و تحلیل خطرات و کنترل نقاط بحرانی سیستم ایمنی غذایی) و GMP (روشهای خوب ساخت) و مجوز BRC(مجوز خرده فروشی اتحادیه اروپا) از شرکت ICB ایتالیا شرکت بازرگانی آتیه ارگ آتبین (گیلدا) آمادگی خود را جهت تامین انواع خرمای صادراتی و همچنین مصارف داخلی کشور با رعایت کلیه موازین صادراتی از جمله بسته بندی های مناسب در اوزان مختلف و درجات کیفی مطلوب با مجوزهای لازم و قیمت های کاملا رقابتی اعلام میدارد.

خرمای مضافتی را به جرأت میتوان یکی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین انواع خرما در دنیا دانست.

این خرما در اصل به صورت رطب در سرد خانه ها ذخیره میشود و بهتر است از آن به عنوان رطب مضافتی یاد کرد.

بیشترین مشتریان خارجی در زمینه صادرات خرما نیز این را خریداری می کنند می توانید نیم نگاهی هم به صادرات خرمای مضافتی داشته باشید .

ایده آل ترین رنگ برای نوع مرغوب این نوع خرما رنگ مشکی میباشد.

میزان رطوبت مطلوب این نوع خرما بین ۱۴% تا ۳۶%متناسب بازمان برداشت و منطقه کشت شده متغییر است.

اغلب مردم که این خرما را مصرف می کنند معمولا تمایل دارند دوباره آن را مصرف کنند .

شرکت گیلدا با توجه به نیازهای مشتریان داخلی و خارجی خود در طول سال و در ایام برداشت اقدام به جمع آوری خرماهای مطلوب با بالاترین کیفیت در بسته بنده های به روز و مدرن نموده تا در دیگر ایام سال پاسخ گوی نیاز بازارهای داخلی و صادراتی باشد.

خرمای مضافتی بم دارای مقداری رطوبت است که این دو تو بدن باید بیش از حد باشد و نه اینکه به پدران خود ما وجود نداشته باشد ولی وجود رطوبت در این خرما خاصیتی را به این خرما اضافه کرده که شاید یکی از مصرف‌کنندگان از آن مطمئن باشد این خاصیت همان تغییر دسته بندی در خرما می باشد که رطوبت باعث شده خرمای مضافتی در دسته محصولات غذایی قرار بگیرد که این نیز به نوع خود قابل توجه است.

این خرما در ساختار ذاتی اش دارای مقدار زیادی از ماده معدنی پتاسیم می باشد که همین موضوع می تواند خرما مضافتی را یک درمان برای بیماری اسهال در نظر گرفت.

خرمای مضافتی بم را به جرأت میتوان یکی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین انواع خرما در دنیا دانست.

این خرما در اصل به صورت رطب در سرد خانه ها ذخیره میشود و بهتر است از آن به عنوان رطب مضافتی یاد کرد.

بیشترین مشتریان خارجی در زمینه صادرات خرما نیز این خرما را خریداری می کنند می توانید نیم نگاهی هم به صادرات خرمای مضافتی داشته باشید .

این خرما بیشتر نام رطب را برخورد دارد و بسیاری آن را به اسم رطب می شناسند.

بسیاری از خرماها نام مخصوص به خود را دارند ولی در بسیاری از نقاط کشور به خرمای مضافتی فقط کلمه رطب گفته می شود که در نوع خود جالب توجه است.

مرغوب ترین و خوش طعم ترین نوع خرمای مضافتی در شهرستان بم واقع در جنوب شرقی ایران پرورش می یابد.

سطح زیر کشت این خرما در شهرستان بم و حومه در حدود 28 هزار هکتار بوده که 5 هزار هکتار آن نخلهای جوان غیر بارور می باشند.

در حال حاضر شرکت آتیه ارگ آتبین خرما مضافتی را با برند گیلدا و کیمیا بر اساس سفارش و سلیقه مشتری به کشورهای منطقه آسیای میانه، غربی و خاورمیانه صادر می کند.

تاریخچه شرکت گیلدا را بدانید شرکت آتیه ارگ آتبین با نام تجاری گیلدا، با بیش از یک دهه فعالیت درخشان، معتبرترین برند در عرصه تولید انواع محصولات خرما در ایران و دنیاست.

شرکت گیلدا بعنوان مشهورترین و معتبرترین شرکت تولیدکننده و صادرکننده انواع خرما و محصولات جانبی آن در سراسر جهان شناخته می شود.

سیاست اصلی این شرکت مبتنی بر تولید و صادرات خرما با برترین کیفیت در سراسر جهان است.

بسیاری از کشورها به دلیل کیفیت بالا، ارزش غذایی منحصر به فرد و طعم دلچسب تمایل بسیاری زیادی برای افزایش واردات این محصول به منطقه خود هستند.

همین مساله باعث شده تا این شرکت بتواند اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان و همچنین سازمانهای بهداشتی و کنترل کیفیت را بخود جلب نماید تا جایی که محصولات این شرکت نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه مانند عراق، امارات متحده عربی، روسیه، پاکستان و هند نیز عرضه گردد.

از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به خرما خاصویی، خرما مضافتی بم، خرما ربی، خرما پیارم، چیپس خرما، خرما لؤلؤ، خرمای کبکاب، خرما زاهدی، خمیر خرما اشاره کرد.

نوآوری، تکنولوژی بروز و حفظ کیفیت بالای محصولات همراه با در اختیار داشتن مشاوران بین المللی باعث شده تا این شرکت بتواند براحتی گواهینامه های بهداشت و ایمنی مواد غذایی از جمله HACCP و ISO 9001-2000 را بدست آورد.

یکی از سیاستهای مهم توسعه و ورود به بازارهای بین المللی این شرکت، استفاده از سیستمهای مدیریت پیشرفته و کارآمد مانند KAIZEN ، مدیریت کیفیت EFQM و مدیریت ارتباط با مشتریان CRM حرفه ای میتوان عنوان کرد.

سیستم های جامع داده، شبکه های توزیع پیشرفته و بسیاری از روشهای مدیریت بروز، از روشهای در دستور کار این شرکت برای ارائه خدمات بهتر و محصولات با کیفیت تر در آینده به شمار می رود.

از این رو شرکت آتیه ارگ آتبین تمام توان و تلاش خود را برای رضایت مشتریان خود بکار می گیرد.

خرمای مضافتی بم منسوب به خرمای شهرستان بم یا رطب مضافتی بم، یکی از محصولات خرمای ایران می‌باشد.

این نوع خرما با توجه به رطوبت بالا، به عنوان .

.

.

اصلی ترین و مهم ترین خرما در منطقه سیستان و بلوچستان خرمای ربی یا خرمای پاکستانی است.

که از نظر اقتصادی و تولید، اهمیت زیادی در این منطقه .

.

.

خرما پیارم از نظر تجاری و اقتصادی یکی از ارزشمندترین خرماهای ایران است و بازار بسیار خوبی در خارج از کشور دارد.

سالیانه مقدار زیادی از این خرما .

.

.

خرما کلوته یا خرما کلیته، جزء خرماهای مرطوب یا نیمه مرطوب ایران محسوب میشود و شیره نسبتا متوسطی دارد.

خرما کلیته گوشتی نرم دارد و به راحتی در .

.

.

شرکت آتیه ارگ آتبین با نام تجاری گیلدا، با بیش از یک دهه فعالیت درخشان، معتبرترین برند در عرصه تولید انواع محصولات خرما در ایران و دنیاست.

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان انواع خرما به سراسر جهان می باشد که با صادرات به کشورهایی نظیر ترکیه، امارات، روسیه، هندوستان، اوکراین، اتحادیه اروپا، آمریکای شمالی، استرالیا، نیوزلند، افغانستان و.

.

.

توانسته جایگاه بالایی در خور نام ایرانی برای خود کسب نماید.

از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به خرما خاصویی، خرما مضافتی بم، خرما ربی، خرما پیارم، چیپس خرما، خرما لولو، خرمای کبکاب، خرما زاهدی، خمیر خرما اشاره کرد.

انواع خرما را میشناسیم پیش تر به طور کامل در مورد انواع خرما مانند: خرمای ربی, مضافتی و غیره صحبت کرده ایم.

صادرات خرما به دلیل خاصیت خرما .

.

.

صادرات خرما به روسیه یکی از چندین مقصد صادراتی خرمای ایران است.

چراکه صادرات خرما به ترکیه, صادرات خرما به کانادا, مالزی و کویت نیز انجام میشود.

انواع .

.

.

خرما یکی از شیرینی های محبوب دنیا خصوصا در خاورمیانه است.

بنابراین شاهد صادرات خرما به روسیه, ترکیه, کانادا و صادرات خرما به چین و کشورهای دیگر هستیم.

.

.

.

وقتی میگوییم صادرات خرما به کشور های دیگر نشان از محبوبیت این میوه دارد.

خرما مضافتی, خرما شاهانی, ربی و دیگر محصولات خرما از زمان های قدیم جایی .

.

.

اصفهان، شهرک صنعتی سروش، بلوار بوستان غربی، انتهای بلوار ، پلاک 18، شرکت آتیه ارگ آتبین Export.

سیماگر.

com 0912-8238263-0912-8238263 0912-8238263 - 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map