طراحی سایت در آپادانا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در آپادانا شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نام کاربری رمز عبور مرا به یاد بیاور استارت قیمت ها از 149,900 تومان در ماه استارت قیمت ها از 25000 تومان در ماه استارت قیمت ها از 119,900 تومان در سال استارت قیمت ها از 79900 تومان در ماه ما توانستیم طی سالیان متوالی در زمینه طراحی سایت، سئو ، اپلیکیشن، موشن گرافی، تیزر های کوتاه ، کمپین های تبلیغات ی، و تبلیغات در گوگل به تعداد مشتریان خود اضافه کنیم.

در ویرا وب آپادانا پشتیبانی مشتری رایگان است.

شما میتوانید از طریق فرم های تماس با ما و یا سامانه مشتریان اقدام به تماس نمایید .

آدرس  تهران -مرزداران؛ بلوار ابراهیمی، برج الوند، طبقه 7 ،واحد 707.

تلفن: 02144259688 تلفن: 02144259611 تلفن: 02144382942 ایمیل: info@apadanaweb.

com نام (اجباری) ایمیل (اجباری) موضوع پیام دامنه در حقیقت نام وب‌سایت شما می‌باشد که از دو قسمت نام و پسوند تشکیل شده است.

پسوندهای بین‌المللی رایج عبارتند از .

com, .

net, .

org که دارای مصارف عمومی می‌باشند در زمینه میزبانی وب همواره دو سیستم‌عامل مهم وجود داشته است: هاست ویندوز و هاست لینوکس.

مهم‌ترین سوالی که همواره در این زمینه از ما می‌شود آن است که کدام سیستم برای سایت ما مناسب است؟ طراحی سایت در تهران موضوع مورد جستجو برای بسیاری از کاربران در تهران می باشد که در جستجو شرکت طراحی سایت هستند.

آپادانا می تواند شرکت های بسیاری را در زمینه طراحی وب سایت و سئو سایت شامل شود بعد از طراحی سایت و انتخاب هاستینگ میتوانید از جهانی شدن کسب و کار خود لذت ببرید و شروع به کسب درآمد کنید.

با سفارش طراحی سایت دامنه خود را رایگان از ما دریافت کنید.

پروتکل ssl ، یک استاندارد وب برای کد کردن اطلاعات بین کاربر و وب سایت است.

اطلاعات رد و بدل شده از هک شدن یا استراق سمع محافظت می شوند .

تبلیغات کلیکی گوگل، تبلیغات گوگل ادوردز، آموزش adwords ، ایجاد کمپین تبلیغاتی ادوردز، بهینه سازی سایت ، سئو سایت، تبلیغات در گوگل، طراحی سایت سئوی تضمینی ، در صورت رویت نشدن کلمه شما در جایگاه مورد نظر شما وجه شما عودت داده می شود .

با اطمینان سفارش دهید.

در سرور اختصاصی کاربر به منابع بالای سخت افزاری نیاز دارد و پلان های سرویس اشتراکی و مجازی برای ایشان کافی نیست .

کمتر از 10 دقیقه با فعال سازی اکانت خود لذت ببرید.

1 هسته پردازنده, 1گیگابایت رم, 30گیگابایت هارد SAS, 500گیگابایت پهنای باند, 1 آی پی اختصاصی, مرکزداده اروپا 2 هسته پردازنده, 2گیگابایت رم, 60گیگابایت هارد SAS, 1000گیگابایت پهنای باند, 1 آی پی اختصاصی, مرکزداده اروپا 3 هسته پردازنده, 3گیگابایت رم, 100گیگابایت هارد SAS, 2300گیگابایت پهنای باند, 1 آی پی اختصاصی, مرکزداده اروپا 4 هسته پردازنده, 4گیگابایت رم, 150گیگابایت هارد SAS, 3500گیگابایت پهنای باند, 1 آی پی اختصاصی, مرکزداده اروپا 5 هسته پردازنده, 5گیگابایت رم, 200گیگابایت هارد SAS, 4500گیگابایت پهنای باند, 1 آی پی اختصاصی, مرکزداده اروپا داشبورد مدیریت سرور مجازی امکان مدیریت کامل سرور مجازی از طریق چندین دکمه، گراف و نمایه گرافیکی را در اختیار صاحب سرور مجازی قرار می دهد و این امکان را فراهم می کند که دید کلی از منابع مصرفی سیستم خودتان بر بستر ابری را داشته باشید.

سیستم داشبورد مدیریتی سرور مجازی فارسی طراحی کاملا منحصر بفردی دارد که از طریق پرتال جامع کاربران این گروه قابل دستر است.

کاربر به سادگی هرچه تمام اقدام به مدیریت سرور مجازی خود به صورت کاملا اتوماتیک در تمام طول شبانه روز می نماید و وضعیت سرور، سخت افزار و شبکه را به وسیله گرف های تعبیه شده ساعتی، روزانه و هفتگی مشاهده می کند و طبق آن این امکان فراهم است که تصمیم گیری های لازم در رابطه با منابع مورد نیاز سیستم خودتان را داشته باشید.

داشبورد مدیریت اپن استک این امکان را برای مدیران سیستم فراهم می کند تا به سادگی به منابع ابری دسترسی داشته باشند.

هدف اصلی پایه ریزی این سیستم و آغاز فعالیت بر بستر ابری ویرا وب قابلیت مانیتورینگ بستر به صورت کامل بود که داشبورد OpenStack این امکان را فراهم می کند تا ما مدیریت جامع و دید کلی برروی بستر ابری داشته باشیم.

سرور مجازی فارسی در تمام طول شبانه روز بستر ابری خود را توسط کارشناسان و همچنین سیستم روباتیک و بدون دخالت کارشناسان مانیتور می کند تا لحظه ای تداخل در این بستر عظیم رخ ندهد، اما شما نیز نیاز به دسترسی خاص برای بررسی سرور مجازی خودتان دارید تا متوجه شوید در لحظه فعلی آیا مشکل یا موردی برروی سرور مجازی شما وجود دارد یا خیر ؟ قدرت عمل کنترل سرور در اختیار شماست… از آن لذت ببرید…! سرور مجازی خودتان را بدون دخالت کارشناسان سرور مجازی فارسی در هر لحظه خاموش و روشن کنید و یا از طریق کنسول آن از محیط گرافیکی سیستم عامل خودتان استفاده نمایید، کلیه این عملیات به سادگی از طریق پرتال کاربران سرور مجازی فارسی قابل انجام می باشد.

1 هسته 2.

4 GHz, 2 هسته 4.

8 GHz, 3 هسته 7.

2 GHz, 4 هسته 9.

6 GHz, 5 هسته 12 GHz CentOS 7 x64, Debian Jessie 8 x64, Debian Stretch 9 x64, Ubuntu 16.

04, Ubuntu 18.

04 cPanel, DirectAdmin هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما * نام * ایمیل * -- بارگیری کد امنیتی --به منظور تصویب CAPTCHA لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید.

7 نکته ی دقیق در مورد چگونگی بهبود وب سایت شما در سال 2018 همانگونه که همه می دانیم گوگل سایتهایی که از نظر فنی عالی هستند ، دوست دارد.

اگر.

.

.

تجربه کاربری بازی:چگونه برای بازی های موبایل می شود فن آوری های تلفن همراه در حال تغییر نه تنها در وب و یا بازی ، بلکه در شیوه زندگی ماست.

بنابراین.

.

.

طراحی تجربه کاربری (UX Design) چیست ؟ در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که UX چیست ؟ چه کسانی به آن نیاز دارند؟چرا UX اینقدر مهم است ؟ چه کاربردهایی.

.

.

کارشناسان آپادانا آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما میباشند.

با ما تماس حاصل نمایید و با خیالی آسوده، وب سایت خود را به دست ما بسپارید.

و برای فروشگاه خود از آن استفاده کرد.

دامنه های .

ir  مانند  دامنه های   .

com و .

org …….

هیچ محدودیتی ندارند و در سئو ، و تبلیغات در گوگل میتوان از آنها استفاده کرد .

دامنه های ir  رایگان از آپادانا دریافت کنید.

استفاده از نیروهای مجرب با تخصص مربوط به حوزه وظایف محول شده جهت ارائه خدمات با کیفیت بیشتر پروژه های خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید و بهربرداری کنید تیم آپادانا متشکل از نیروی کافی برای اجرای پروژه های شما می باشد.

با رعایت حاشیه سود محدود بکارگیری درآمدها در راستای توسعه فروش با رویکرد کاهش هزینه به خدماتی با هزینه مناسب رسیده ایم.

بازگشت پول تا 45 روز در صورت محقق نشدن موارد مربوط به وب سایت مشاوره صحیح و اصولی برای حفظ منافع مشتری قبل از خرید از طریق چت ، تلفن ، جلسه حضوری و CRM استفاده از جدید ترین تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری در طراحی سایت، تولید نرم افزار و خدمات دیتاسنتر آپادانا با بیش از 13 سال سابقه در زمینه طراحی و پشتیبانی وب سایت ،سئو، تولید تیزر و انیمیشن، برندینگ و مشاوره تبلیغاتی، با تولید بیش از صد ها نمونه از کارهای مختلف در این حوزه در خدمت شما عزیزان می باشد.

3 خرداد, 1399 3 خرداد, 1399

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map