طراحی سایت در اتوبان امام علی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در اتوبان امام علی در تهران از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

احداث ادامه مسیر طولانی ترین بزرگراه شمالی - جنوبی تهران یکی از طرحهای مهم شهری در تهران محسوب میشود.

نکته قابل توجه در آزادسازی مسیر و خریداری املاک معارض، پرداخت به روز وجه مورد نظر به مالکان بود، اقدامی که به گفته شهردار تهران با وجود 7 هزار واحد مسکونی، بی نظیر بود و برای اولین بار به اجرا درآمد و مالکان درمدت زمانی بسیار کوتاه و به روز، مبلغ ملک فروخته شده را دریافت کردند.

معارضات تاسیساتی پروژه نیز بدون ایجاد اختلال گسترده در شبکه خدمات رسانی تاسیسات شهری رفع شدند و بیش از 420 کیلومتر شبکه تاسیسات، جایگزین شبکه اولیه شد.

تا پیش از این، بزرگراه در مسیری به طول تقریبی 9 کیلومتر از بلوار ارتش تا مسیل باختر احداث شده بود و احداث ادامه آن، سال ها بر زمین مانده بود.

رفع هزاران معارض ملکی و جا به جایی صدها کیلومتر معارض تاسیساتی، دشواری اصلی در احداث این پروژه محسوب می شد و این مساله از دلایل بر زمین ماندن آن شده بود که در نهایت پس از حدود 20 ماه تلاش، به سرانجام رسید.

به گفته مدیران شهری، آزادسازی پوسته طرح و آغاز عملیات اجرایی، خود یک پروژه مجزا و پر چالشی بود چرا که در کمترین زمان باید با مالکان بالغ بر 7 هزار واحد مسکونی معارض که بخش عمده ای از آن ها بافت فرسوده بوده و در مناطق 7 ، 8 ، 13 ، 14 ، 15 و 20 قرار داشتند توافق می شد، املاک خریداری و سپس تخریب می شد، به همین دلیل پروژه بزرگراه امام علی (ع) ، پر معارض ترین پروژه شهری کشور نام گرفت.

انجام مراحل مذاکره با مالکان تا تخریب واحد مسکونی، حدود یکسال و نیم به طول انجامید وبا 1200 میلیارد تومان ، هزینه ای بیش از احداث خود بزرگراه و اجرای عملیات عمرانی را در بر گرفت.

شهریور 91، زمان اصلی اجرای عملیات عمرانی بود، تاریخی که آخرین معارض پروژه نیز رفع شد.

احداث 56 پل در بزرگراه امام علی (ع) بزرگراه امام علی (ع) درطول 26 کیلومتر مسیر جدید خود، 11 تقاطع اصلی و 14 تقاطع فرعی دارد اما در طول اجرای پروژه، تردد و دسترسی های شهروندان از عرض بزرگراه با بکارگیری یک شیوه راهگشای عمرانی دچاراختلال نشد و احداث 56 پل بزرگراه، اولویت نخست این پروژه قرار گرفت.

در طول 16 ماه ، تمامی پل های موجود در مسیر بزرگراه ساخته شد.

بزرگراه امام علی (ع)، حد فاصل جنوب خیابان پیروزی تا جنوب میدان محلاتی به صورت دو طبقه احداث شده و 27 پل نیز در این قسمت قرار دارد که مجموع پل های موجود دراین بزرگراه را به 83 دستگاه پل یا سازه پل شکل می رساند.

پل محلاتی، یکی از پل های بسیار زیبای شهری است که در تقاطع بزرگراه امام علی (ع) با بزرگراه شهید محلاتی احداث شده است.

این پل چند سطحی است و در مجموع 5/1 کیلومتر طول دارد.

توجه به حمل و نقل عمومی در طولانی ترین بزرگراه شمالی - جنوبی تهران همزمان با احداث بزرگراه امام علی (ع)، راه اندازی خطوط بی آرتی در این بزرگراه نیز در دستور کار قرار گرفت و مسیر ویژه خطوط اتوبوس های تندرو در بزرگراه نیز تعبیه شد.

به گفته پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، بعد از افتتاح بزرگراه ، اقدامات مربوط به راه اندازی ایستگاه های بی آر تی انجام خواهد شد و در طول مسیر بزرگراه، از مینی سیتی آغاز شده و تا پایان مسیر بزرگراه ادامه دارد.

بهره گیری از المان های اسلامی در زیباسازی بزرگراه اجرای طرح های زیباسازی در بزرگراه امام علی (ع) نیزبا رویکرد ویژه ای در حال اجراست و از معماری و المان های اسلامی در طرح های زیباسازی استفاده خواهد شد.

به گفته مهندس مجتبی عبدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، تلاش شده در طراحی المان های زیباسازی این بزرگراه از نقوش اسلیمی، رنگ و فرم هایی برگرفته از معماری اسلامی بهره گیری شود.

وی همچنین با بیان اینکه نورپردازی پل های این بزرگراه در حال انجام است و به دلیل ظرافت کار، بخشی از آن تا بعد از افتتاح بزرگراه نیز ادامه خواهد یافت گفت: پل چندسطحی محلاتی، پل زیبا و ویژه ای در این بزرگراه است و طراحی نورپردازی آن که کار ویژه ای خواهد بود در قالب فراخوانی به مناقصه گذاشته شده است.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری، پل های عابر پیاده که بر روی این بزرگراه نصب می شود نیز طراحی متفاوتی با دیگر پل های عابر شهر تهران خواهد داشت.

بزرگراه امام علی (ع) از بلوار ارتش در شمال تهران تا کمربندی شهر ری در جنوب، به طول 35 کیلومتر از 3 خرداد همزمان با حماسه آزادسازی خرمشهر قابل تردد خواهد بود و شهروندان قادر خواهند بود از شمالی ترین نقطه پایتخت با طی مسیر در مدت زمانی کوتاه، به جنوبی ترین نقطه تهران سفر کنند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map