طراحی سایت در استروگا مقدونیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در استروگا مقدونیه داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟ نام کاربری را وارد کنید .

رمز عبور را وارد کنید .

شماره همراه وارد شده صحیح نیست .

نام کاربری و یا رمز عبور اشتباه است.

شماره همراه را وارد کنید .

شماره همراه وارد شده صحیح نیست .

{{forgetPass.

errorText}} رمز عبور جدید به زودی برای شما ارسال می‌گردد.

قبلا عضو شده اید ؟ورود کاربران نام را وارد کنید.

نام خانوادگی را وارد کنید .

ایمیل را وارد کنید.

ایمیل وارد شده صحیح نیست .

موبایل را وارد کنید.

شماره موبایل حداقل باید 10 عدد باشد .

شماره موبایل وارد شده صحیح نیست .

رمز عبور را وارد کنید .

رمز عبور باید حداقل ۶ کاراکتر باشد .

رمز عبور با تکرار رمز عبور یکی نیست .

قوانین و مقررات سایت را بپذیرید .

{{error}} ثبت نام با خطا مواجه شد، لطفا مجددا تلاش کنید.

ثبت نام با موفقیت انجام شد.

ورود شركت خدمات مسافرت هوايي و گردشگري ايليا گشت با استعانت از خداوند متعال در سال 1389 فعاليت خود را بر مبنای اصل مشتري مداري و اصول روز اين صنعت آغاز به كار نموده كه با توجه به پتانسيل نيروهاي كار آزموده و فارغ التحصيل در رشته هاي مرتبط و همچنين امكانات سخت افزاري و نرم افزاري موجود در اين مجموعه اميد است اين شرکت پاسخگوي نيازهاي هموطنان عزيز بوده و بتواند قدمي هرچند كوچك در راستاي پيشبرد صنعت گردشگري ايران عزيز بردارد.

مقدونیه یا جمهوری مقدونیه کشوری باستانی در شمال یونان و جنوب شرقی اروپا که زمانی جزیی از جمهوری یوگسلاوی سابق بوده است.

این کشور با تمام یادگارهایی که از دوران باستان در خود نگه داشته، امروزه با مناظر فوق‌العاده شگفت‌انگیز و زیبایی‌های منحصر به فرد خود به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در شبه جزیره بالکان تبدیل شده است.

این کشور که زمانی امپراطوری عظیمش هم‌پیمان سلسله بزرگ هخامنشیان بوده، زادگاه یکی از پرقدرت‌ترین پادشاهان دنیا یعنی اسکندر مقدونی  می‌باشد.

همراه ایلیا گشت این کشور باستانی را بیشتر می‌شناسیم.

جمهوری مقدونیه که خواستگاه یکی از کهن‌ترین تمدن‌های بشری نیز می‌باشد، در سده‌های ششم و پنجم پیش از میلاد، امپراطوری مستقل خود را داشته است.

آوازه این کشور در دنیا نیز از جایی شروع شد که منطقه شمالی یونان در سده چهارم پیش از میلاد به زیر سلطه شخصی به نام فلیپ مقدونی رفت.

او با سپاهیان فالانژ ارتشی نیرومند تشکیل داد و فیلسوفان بزرگی چون ارسطو را به این سرزمین آورد و پایتخت خود را پلا معرفی نمود، اما در نهایت توسط اردشیر سوم پادشاه هخامنشی از جاه طلبی خود بازماند و نهایتا توسط همسرش المپیا و پسرش اسکندر در مراسم جشنی در یونان به طرز مرموزی کشته شد.

پس از او پسرش اسکندر جاه طلبی‌های وی را ادامه داد و توانست بر دو امپراطوری بزرگ آن زمان یعنی تمام یونان اروپایی و ایران هخامنشی پیروز گردد.

این کشور در سال 1991 از یوگسلاوی سابق اعلام استقلال نمود.

مهم‌ترین صنایع اقتصادی این کشور کشاورزی، صنعت و خدمات است که رشدی 2،5 درصدی در سال را برای آن به ارمغان آورده‌اند.

مهم‌ترین محصولات کشاورزی آن برنج، تنباکو، گندم، ذرت و ارزن می‌باشد و مهم‌ترین صنایع آن زغال سنگ، کروم، سرب، روی و آلیاژ نیکل است.

مواد صادراتی آن تنباکو، صنایع دستی و آهن و فولاد است و مواد وارداتی آن ماشین‌آلات و تجهیزات، سوخت، مواد غذایی و مواد شیمیایی است.

این کشور به پایتختی شهر اسکوپیه، در شبه جزیره بالکان و در جنوب شرقی اروپا واقع شده است.

کشورهای آلبانی، یونان، صربستان و بلغارستان با آن مرز مشترک دارند و توسط رودخانه واردار به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است.

دو دریاچه مهم به نام‌های آورید و پرسیا دارد و بلندترین ارتفاع آن 900 متر است.

حتی در روزهای تابستان آب و هوای مطلوب و خنکی تحت تاثیر از دریاچه‌های پر تلاطم آن بر این کشور حاکم است.

تابستان‌های خنک و زمستان‌های ملایم از ویژگی‌های اقلیمی این سرزمین می‌باشد.

0912-8238263 - پشتیبانی : 0912-8238263 0912-8238263 از 9 صبح الی 17:30 سیماگرealiya.

com تهران، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، بین خیابان 46 و 48، پلاک 364 تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت گردشگری ایلیاگشت می باشد.

طراحی وب سایت توسط سیتی نت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map