طراحی سایت در اسمولنسک روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در اسمولنسک روسیه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مسکو - ایرنا - وزارت دفاع روسیه در حال ساخت ۱۶ بیمارستان صحرایی از منطقه کامچاتکا در خاور دور تا کالینین گراد در غرب روسیه را برای کمک به بیماران کرونایی آغاز کرده است که شش بیمارستان تا کنون به بهره‌برداری رسیده است.

شبکه اول تلویزیون روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد: بیمارستان های صحرایی که توسط وزارت دفاع روسیه در مناطق پادولسک، اسمولنسک، ولگاگراد، نووسیبیرسک، اوسورییسک و اورنبورگ ساخته شده است، هفته گذشته تحویل کادر درمانی روسیه داده شده است.

این بیمارستان‌ها به تجهیزات پیشرفته از جمله رادیولوژی، توموگرافی رایانه‌ای و تجهیزات تنفس مصنوعی مجهز شده اند و بیش از ۲ هزار پرسنل درمانی در آنها مشغول کار هستند.

  گفتنی است روز ۲۵ فروردین ماه رییس جمهوری روسیه دستور استفاده از بودجه دفاعی این کشور برای مقابله با کرونا را صادر کرد و گفت: در صورت نیاز ارتش هم باید وارد عمل شود.

رییس جمهوری روسیه این را هم گفت که کشورش برای مقابله با کرونا نیاز به استفاده از ذخایر دولتی دارد.

کمیته مقابله با شیوع کرونا در روسیه اعلام کرد: در ۲۴ ساعته گذشته ۱۰ هزار و ۵۶۱ نفر دیگر کرونا گرفته‌اند.

 در شبانه روز اخیر ۷۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند و یکهزار و ۴۵۶ تن دیگر که به این بیماری مبتلا شده بودند، بهبود یافته اند.

مسکو - ایرنا - وزیر بهداشت دولت محلی استان کالینینگراد روسیه از خودداری ۳۰ نفر از کادر درمانی… مسکو - ایرنا - نخست وزیر اوکراین از تمدید شرایط قرنطینه در این کشور تا ۲۲ ماه می (دوم خرداد… مسکو - ایرنا - یکی دیگر از اسقف‌های کلیسای ارتدوکس روسیه در مسکو بر اثر ابتلا به ویروس کرونا… مسکو - ایرنا - سازمان بهداشت روسیه از دانشجویان رشته پزشکی در این کشور دعوت کرده است با حضور… تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی، چهار پروژه جدید شهرک سازی در کرانه باختری… تهران- ایرنا- مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده درحالیکه هنوز نتیجه… تهران- ایرنا- فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه برای انجام یک دیدار… تهران - ایرنا- برخی رسانه های انگلیس گزارش دادند : وزارت محیط زیست… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map