طراحی سایت در اصلاندوز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در اصلاندوز کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وبلاگ آموزشی پونیما شرکت طراحی سایت پونیما در زمینه برنامه نویسی، طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت وردپرسی، سئو سایت و پشتیبانی سایت با سابقه چندین ساله در استان اردبیل فعالیت می نماید.

استان اردبیل با وجود پتانسیل های قوی، پیشرفت و توسعه چشم گیری نداشته زیرا کسب و کار خود را به دنیا معرفی نکرده اند.

هر کسب و کاری که امروزه در دنیای اینترنت فعالیت ننماید مطمئنن موقعیت و رتبه خود را از دست خواهد داد.

بنابراین ما باید در اردبیل کسب و کارها و استارتاپ ها را با وبسایت ها مجهز نماییم.

برخی از کسب و کارها به دلیل عدم آشنایی یا اطلاعات کافی از فروش آنلاین از طریق سایت باعث محدودیت و عدم پیشرفت در تجارت خود شده اند.

شرکت ها، فروشگاه ها، تولیدی ها، بازاریان، هتل ها، رستوران ها، مناطق گردشگری، صنایع دستی و… با داشتن سایت اینترنتی در اردبیل به عنوان شعبه ۲ و یا فروشگاه آنلاین می توانند کسب و کار خود را توسعه و موجب افزایش فروش و معرفی خدمات خود به کل کشور شوند.

مهمترین و حساسترین بخش سایت تولید محتوا می باشد زیرا اگر سایت با تولید محتوا و محصول بهینه همراه نباشد نمی تواند رقابت کند و جایی برای پیشرفت ندارد.

اطلاعات بیشتر » اگر مدیر سایت بتواند با استراتژی این کار را انجام دهد پیشرفت خوبی خواهد داشت در غیر اینصورت نیاز به پشتیبان سایت دارید تا پشتیبانی 24 ساعته انجام دهد.

اطلاعات بیشتر » بعد از طراحی سایت مهمترین مورد در توسعه و پیشرفت وبسایت ها، سئو می باشد زیرا اگر سایت سئو و بهینه سازی نشود در نتایج گوگل جایگاهی نخواهد داشت.

اطلاعات بیشتر » پونیما در اردبیل آماده ارائه خدمات طراحی سایت از جمله طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و … به استارتاپ ها و کسب و کارها می باشد.

اطلاعات بیشتر » سایت انواع مختلفی دارد و ما در اردبیل آمادگی طراحی و پشتیبانی هر نوع سایت را داریم کافیست شما سایت مورد نظری که می خواهید را در زیر انتخاب و سپس اقدام به سفارش نمایید.

سایت به عنوان شعبه آنلاین و حتی اولویت اول شما می باشد زیرا امروزه رقابت روی سایت های آنلاین بوده و اولویت خرید و خدمات کاربران، همگی در سایت ها ارائه می شود.

100% این کار را میکنیم زیرا پیشرفت و موفقیت شما نه تنها به شما بلکه به ما نیز در پیشرفت تجارتمان و اهدافمان کمک می کند.

رسیدن به درآمد راحت است فقط باید تلاش کنیم.

پونیما هر آنچه که شما نیاز داشته باشید را در یک مجموعه انجام می دهد و این باعث کاهش هزینه ها و زمان شما می شود و در کوتاهترین زمان به درآمد مستمر می رسید.

بلکه.

ما فقط طراحی سایت انجام نمی دهیم و تا آخرین مرحله با شما هستیم و پشتیبانی سایت شما را نیز با عقد قرارداد به صورت شبانه روزی انجام می دهیم.

بله.

شما هر طرح یا نمونه ای که داشته باشید را به ما نشان دهید تا طبق نیاز و صلیقه شما طراحی و توسعه دهیم.

زیرا هدف ما رفع نیاز و پشتیبانی اهداف شماست.

بله.

باید اینطور باشد درغیر اینصورت طراحی سایت کاربرد زیادی نخواهد داشت.

پس نگران نباشید ما برایتان نقشه راه را نیز نشان می دهیم تا کسب درآمد نمایید.

بله.

ما اولویت اول و حرفه اولمان سئو می باشد و با هر رقیبی می توانیم رقابت را شروع کنیم و سایت را در نتایج گوگل و رتبه سایت به بالاترین سطح برسانیم.

پس با ما همراه باشید.

بدون شک سایت بهتر از شبکه های اجتماعی است زیرا آنها هیچ اعتباری ندارند.

ولی سایت مورد اعتماد مردم و دولت ها می باشد و محدودیتی از بابت فروش، محصول و … ندارد.

پونیما در اردبیل به عنوان یکی از تاثیر گذارترین و فعال ترین شرکت طراحی سایت محسوب می شود زیرا کار، سئو سایت در اردبیل را نیز با پشتیبانی 24 ساعته و با کمترین هزینه انجام می دهد.

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت پونیما می باشد.

Copyright © 2020 ponima, Inc.

All Rights Reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map