طراحی سایت در الجزائر الجزایر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در الجزائر الجزایر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شفقنا- عبدالمجید شیخی مشاور رئیس جمهور الجزائر، دیروز (جمعه)، فرانسه را به  ساخت صابون و شکر از استخوانهای الجزایری هایی که در آغاز استعمار الجزائر توسط فرانسه، کشته شدند، متهم کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عربی ۲۱، شیخی گفت: پرونده ذکرشده موانعی دارد که طرف فرانسوی در برابر بازگرداندن آرشیو الجزائر قرار داده است و این موانع به چند علت است که مهمترین آن ترس از فاش شدن جنایت هایی از جمله انتقال استخوانهای الجزایری ها به مارسیلیا برای ساخت صابون و شکر است که وجهه فرانسه را تخریب می کند، شیخی تأکید کرد:« مسأله بازگرداندن ” آرشیو قاچاق شده به فرانسه”، موضع ثابت الجزایر از زمان استقلالش است، به طوری که تلاش های پیوسته ای برای بازگرداندن آرشیو به یغمارفته صرف شده است، با این وجود هربار با موانعی که طرف فرانسوی سر راه قرار می دهد، برخورد می کند.

شیخی اظهار داشت: « جامعه فرانسه همواره عقده گذشته استعماریش را دارد که او را وادار می کند نسبت به موضوع آرشیو بسیار حساس شود، زیرا ممکن است تمام آنچه در طی این مرحله مشاهده نشده از تاریخش رخ داده است فاش گردد، مسئله ای که فرانسه را به تلاش برای نابودی این آرشیو از هر طریقی، سوق میدهد.

خبر را در عربی ۲۱ بیینید.

انتهای پیام شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map