طراحی سایت در الحسکه سوریه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در الحسکه سوریه کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- ایرنا- شواهدی در دست است که حکایت از تلاش دوباره آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی دولت‌های منطقه و کشورهای اروپایی، بویژه انگلیس برای ایجاد گروهکی تروریستی همچون داعش در شمال شرق سوریه و ایجاد بحران و ناامنی در منطقه غرب آسیا دارد؛ داعش ۲ یا نامی دیگر! با شکست گروه تروریستی داعش در آبان‌ماه سال ۹۶ که ابتدا در عراق اعلام شد و پس از آن سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی شکست داعش در سوریه را در آذرماه همین سال در این کشور اعلام کرد، تلاش های سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و دایره عملیات خارجی موساد (متساوا) در سوریه نیز بیشتر شد و نیروهای تروریست آمریکایی از همان زمان جایگزین عناصر گروه تروریستی داعش در شمال شرق سوریه شدند.

از ابتدای حضور نیروهای آمریکایی در شمال شرق سوریه که در محدوده استقرار کردهای سوری بود، اهداف آمریکا حمایت از این گروه و برداشت و فروش نفت یا همان سرقت نفت سوریه اعلام شد اما در همان زمان کارشناسان و تحلیلگران مسایل منطقه اعتقاد داشتند که اهداف واشنگتن بسیار فراتر از این مسایل است و با گذشت زمان این موضوع ثابت شد.

حال برخی منابع آگاه فاش کرده اند که روانشناسان امنیتی آمریکایی و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی چند مدت است که عناصر و خانواده های گروه تروریستی داعش در اردوگاه "الهول" در استان الحسکه سوریه (شمال شرق این کشور) را تحت نظر و آموزش قرار داده اند و برخی امکانات زندگی را برایشان فراهم کرده اند و در کنار این امکانات، کتاب‌های تکفیری ها همچون کتاب‌ "ملة ابراهیم" نوشته «المقدسی» را در اختیار آنها قرار داده اند؛ کتابی که در زندان "بوکا" نیز وجود داشت و سبب شکل‌گیری نسل جدیدی از تکفیری‌ها شد.

این افراد بعدها توسط نیروهای آمریکایی و با آموزش متساوای اسرائیل در سال ۲۰۱۰ آزاد و بدنه فرماندهی داعش را از سال ۲۰۱۳ تاکنون بر عهده گرفتند.

(آمریکا زندان "بوکا" را پس از حمله سال ۲۰۰۳ به عراق و تصرف این کشور در اطراف شهر "ام القصر" در استان بصره در جنوب عراق بنا کرد و ظرف مدت شش سال، حدود یکصد هزار نفر از تروریست های القاعده و نظامیان بعث عراقی در آن زندانی شدند که اوج آن در سال ۲۰۰۷ بود.

نتیجه این پروژه آمریکایی-صهیونیستی به ظهور گروه تروریستی داعش به سرکردگی ابوبکر البغدادی انجامید.

البته آمریکایی ها ابتدا از زندان مخوف ابوغریب برای زندانی کردن عناصر القاعده و نظامیان بعث استفاده می کردند و پس از رسوایی های فراوان با ساختن زندان بوکا زندانیان خود را به این زندان انتقال دادند.

) به گفته ناظران سیاسی، اکنون آنچه در الهول سوریه در حال رخ دادن است، کپی برابر اصل رخدادهایی است که در زندان‌های آمریکا در عراق به ویژه در بوکا رخ داد و شواهد نشان می دهد، سرویس های امنیتی آمریکا، اسرائیل و انگلیس در حال بازتولید نسل جدیدی از تکفیری‌ها با عنوان و مأموریت جدید هستند و شاید با نامی دیگر یا "داعش ۲" وارد عرصه معادلات منطقه شوند.

فرقی که برنامه و توطئه جدید آمریکا و متحدانش در منطقه دارد این است که آنها این بار بیشتر از زنان و نوجوانان داعشی در توطئه های خود استفاده خواهند کرد.

 اردوگاه الهول که در استان حسکه در شمال سوریه واقع شده، آوارگان و بستگان عناصر داعش را در خود جای داده و بزرگترین اردوگاه عناصر داعش در عراق و سوریه محسوب می‌شود که تحت کنترل نیروهای دمکراتیک سوریه وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی  قرار دارد.

 در درگیری‌های نیروهای کرد سوری وابسته به آمریکا برای بازپس‌گیری آخرین مناطق تحت کنترل داعش در سال ۹۶ و قبل از آن، هزاران نفر از عناصر داعش از صحنه این درگیری فرار کردند و شماری که  دستگیر شدند به مراکز بازداشت انتقال یافتند اما خانواده‌ها و فرزندان آنها به اردوگاه الهول منتقل شدند.

گزارش‌های موجود، بیانگر وفاداری شدید بخش مهمی از ساکنان این اردوگاه به ایدئولوژی داعش است و همین امر بازگرداندن آنان را به کشورهایشان دشوار می‌سازد، زیرا افکار افراطی آنها، تهدید بالقوه‌ای برای کشورهای آنها به شمار می‌رود.

به همین دلیل است که کارشناسان مسایل منطقه، پتانسیل موجود در این اردوگاه را برای احیای مجدد داعش یا گروهی شبیه به آن مناسب توصیف می‌کنند.

بر اساس آماری که در پایگاه خبری عراقی «ناس» به نقل از مرکز اراده این اردوگاه منتشر شده، اردوگاه الهول در زمان حاضر، ۱۷ هزار و ۶۹۳ خانوار و در مجموع ۶۴ هزار و ۳۷۳ نفر را در خود جای داده که بیش از ۳۰ هزار نفر آنها عراقی هستند.

در این گزارش آمده است که اردوگاه الهلول ۸ هزار و ۲۰۹ خانوار عراقی شامل ۳۰ هزار و ۶۰۶ نفر، ۶ هزار و ۷۰۹ خانوار سوری شامل ۲۷ هزار و ۲۲۳ نفر که اغلب از شرق فرات هستند و بقیه خانواده های عربی و اروپایی، از ۵۴ کشور جهان را در خود جای داده است.

هم اکنون حدود ۱۲ هزار تروریست مرد داعشی نیز در زندان «الصناعه» واقع در منطقه غویران حسکه در بازداشت نیروهای به اصطلاح کرد دمکراتیک سوریه حضور دارند که حدود چهار هزار نفر آنها از اتباع کشورهای غربی- عربی هستند.

این اداره تأکید کرده که تاکنون با کفالت افراد برجسته عشایر عربی منطقه، ۲۷ کاروان شامل ۴ هزار ۷۸۹ نفر از اهالی دیرالزور و رقه از اردوگاه الهول خارج شده‌ و به شهرهای خود بازگشته اند.

هفته پیش «ریاض ضرار» رئیس گروه موسوم به «شورای دموکراتیک سوریه» از آزادی قریب‌الوقوع هزاران نفر دیگر از خانواده‌های سوری عناصر گروه تروریستی داعش از اردوگاه الهول خبر داد.

ضرار به خبرگزاری فرانسه گفته که این عناصر از اردوگاه الهول خارج خواهند شد و فقط عناصر خارجی در آن باقی خواهند ماند؛ مسأله ای که نشان می دهد مقامات آمریکایی، انگلیسی و رژیم صهیونیستی توطئه جدیدی را در سر می پرورانند.

تهران- ایرنا- منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند که نیروهای آمریکایی بیش از یکهزار و ۵۰۰ همسر… تهران- ایرنا- منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند؛ نیروهای آمریکایی ۳۰۰ نفر از خانواده تروریست‌های… دمشق- ايرنا- 94 خانواده تروريست هاي خارجي و عراقي داعش وارد اردوگاه 'الهول' در استان الحسكه… تهران - ایرنا - رئیس مركز ملی مدیریت دفاع از روسیه ضمن فاجعه خواندن وضعیت آوارگان سوری در اردوگاه… تهران - ایرنا - خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" دوشنبه شب اعلام کرد، نیروهای اشغالگر آمریکایی یکهزار… تهران- ایرنا- روزنامه واشنگتن پست دوشنبه شب به نقل از تحلیلگران تجاری… لندن – ایرنا – شورای اروپا روز دوشنبه طرحی را تصویب کرد تا از این… بغداد - ایرنا - رییس جمهوری عراق دوشنبه در دیدار سفیران پنج عضو دائم… تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه چین از آمریکا خواست هر چه سریعتر… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map