طراحی سایت در الکفره لیبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در الکفره لیبی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، NA شهر الکفره در جنوب شرقی لیبی قرار دارد به گزارش خبرگزاری ها از لیبی، چند تن در درگیری های میان دو گروه قومی رقیب کشته و زخمی شدند.

این درگیری ها در شهر الکفره، در جنوب شرقی این کشور اتفاق افتاده است.

امدادگران می گویند در ۲۴ ساعت گذشته، قسمت های مسکونی شهر کویری الکفره، زیر بمباران موشک، خمپاره، و تیراندازی قرار گرفته است.

درگیری، ۱۰ روز پیش، میان گروههای "زوای" و "تبو" سر گرفت.

در پی کشته شدن معمر قذافی، دولت جدید لیبی، همچنان تلاش می کند گروه های مسلحی را که به دنبال قدرت هستند، تحت کنترل خود نگه دارد.

در شهر الکفره، قوم عربی "زوای" با قوم "تبو" که اصالت آفریقایی دارد، مبارزه می کند.

قوم "تبو" در زمان سرهنگ قذافی نیز از تبعیض علیه خود شکایت داشت.

روز یکشنبه، رییس ارتش به خبرگزاری رویترز گفته بود میان این دو قوم آتش بس اعلام شده، اما روز دوشنبه درگیری ها شدت یافت.

او گفت اگر درگیری ها در الکفره پایان نیابد، برای ایجاد آرامش، ارتش را به این شهر خواهد فرستاد.

الکفره در ۲۰۰۰ کیلومتری طرابلس، پایتخت لیبی قرار دارد.

هفته گذشته، سازمان عفو بین الملل درباره وجود شبه نظامیان مسلح در لیبی هشدار داد و گفت این گروه ها امنیت و ثبات را در کشور به مخاطره انداخته اند.

© 2020 بی بی سی.

بی بی سی م سئو ل محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map