طراحی سایت در امهرا اتیوپی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در امهرا اتیوپی شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در امهرا اتیوپی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیماگر - نیروهای سودانی پس از 25 سال برای نخستین بار وارد ناحیه ای کشاورزی در مجاورت منطقه «تیگرای» اتیوپی شدند.

- تهران – سیماگر - نیروهای سودانی پس از 25 سال برای نخستین بار وارد ناحیه ای کشاورزی در مجاورت منطقه تیگرای اتیوپی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل سیماگر، العربیه امروز (جمعه) اعلام کرد که نیروهای سودانی مناطق کشاورزی هم مرز با اتیوپی را پس از سال 25 سال به کنترل خود درآوردند.

بر اساس این گزارش، ارتش سودان برای نخستین بار پس از 25 سال وارد پایگاه خور یابس در داخل الفشقه الصغری واقع در برکه نورین شد و کنترل این مناطق را به دست گرفت و با این کار بر نیمی از منطقه تحت کنترل شبه نظامیان الشفتا مسلط شد.

اتیوپی و سودان به ویژه در منطقه الفشقه استان القضارف سودان در مجاورت منطقه امهرا اتیوپی با یکدیگر اختلاف مرزی دارند.

الفشقه بخشی از استان القضارف است که رودخانه های باسلام ، استیت و عطبره در آن جاری است و 600 هزار هکتار سرزمین کشاورزی حاصلخیز دارد.

ارتش سودان پس از تقریبا 25 سال عدم حضور، 30 مارس (11 فروردین 99) در منطقه الفشقه الصغری در مرزهای مشترک با اتیوپی مستقر شد.

دو کشور بر سر این منطقه با یکدیگر اختلاف مرزی دارند و هر از چند گاهی در نتیجه اقدام های غیرقانونی شبه نظامیان، این منطقه دچار تنش و درگیری می شود.

کلید واژه ها: نیروهای سودانی - سودان - منطقه - اتیوپی - کشاورزی - نخستین - سیماگر - کنترل - شبه نظامیان - مناطق - گزارش - استان - ناحیه - ارتش سودان - نظامیان - العربیه - رودخانه - اختلاف - پایگاه - تهران - اعلام - امروز - مرزی - ویژه - ارتش - داخل - برکه - اساس - نوریچ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map