طراحی سایت در اوبوک جیبوتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در اوبوک جیبوتی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چین در حال مذاکره درباره ایجاد یک پایگاه نظامی در جیبوتی است؛ اقدامی که دورنمای وجود پایگاه‌های نظامی چین و آمریکا را در کنار یکدیگر و در این کشور کوچک شاخ آفریقا افزایش می‌دهد.

چین در حال مذاکره درباره ایجاد یک پایگاه نظامی در جیبوتی است؛ اقدامی که دورنمای وجود پایگاه‌های نظامی چین و آمریکا را در کنار یکدیگر و در این کشور کوچک شاخ آفریقا افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (سیماگر)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهوری جیبتونی در مصاحبه‌ای با اعلام استقبال از حضور چینی‌ها در کشورش گفت: مذاکرات درباره ایجاد یک پایگاه نظامی در جیبوتی ادامه دارد.

در حال حاضر اردوگاه لومونیه که مقر نظامی آمریکا در قاره آفریقا محسوب می‌شود در جیبوتی است و برای انجام عملیات ضد تروریستی و پوششی در یمن، سومالی و نقاط دیگری در قاره سیاه استفاده می‌شود.

فرانسه و ژاپن نیز پایگاه‌هایی در جیبوتی دارند؛ کشوری که پیشتر مستعمره فرانسه محسوب می‌شد و هم اکنون از معبر ورودی دریای سرخ و کانال سوئز حفاظت می‌کند که محل عبور و مرور ناوهای بین‌امللی کشورهای اروپای و سایر ملت‌های جهان است که به مقابله با دزدیی دریایی از جانب سومالیایی‌ها می‌پردازند.

دولت چین هم اکنون در بسیاری از پروژه‌های زیرساخت و عمده جیبوتی سرمایه‌گذاری می‌کند که مبلغ آن بیش از 9 میلیارد دلار است و از جمله آن می‌توان به ساخت و ساز بنادر، فرودگاه‌ها و خطوط راه آهن به اتیوپی اشاره کرد.

رئیس جمهوری جیبوتی ادامه داد: حضور فرانسه در جیبوتی قدمت دارد و آمریکایی‌ها نیز برای مقابله با تروریسم در منطقه موضع خود را در کشور گسترش دادند.

ژاپنی‌ها نیز بریا حفاظت از ناوها وکشتی‌های تجاری خود از دست سارقان دریا به منطقه وارد شده و هم اکنون نیز چینی‌ها جای پای خود را برای حفاظت از منافعشان در جیبوتی محکم می‌کنند.

ما از تمامی آنها استقبال می‌کنیم.

دولت‌های جیبوتی و چین در طی استفاده نیروی دریایی چین از بندر جیبوتی در فوریه 2014 توافقنامه نظامی امضا کردند؛ اقدامی که باعث خشم واشنگتن شد.

چین همچنین قصد دارد تا یک پایگاه نظامی دائم در اوبوک، در شمال جیبوتی ایجاد کند.

در سال ‌های اخیر جیبوتی به شدت به چین گرایش پیدا کرده و آن را یکی از شرکای اقتصادی اصلی خود می‌داند.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map