طراحی سایت در بازوهای Craven انگلستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در بازوهای Craven انگلستان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این مقاله شما با مشاغل, شرایط و هزینه‌های کار در انگلستان ویژه کارگران آشنا می‌شوید .

در هر سال کشور انگلستان لیستی از مشاغل موردنیاز کشور انگلستان ارائه می‌دهد .

بدیهی است با داشتن سابقه کار بالاتر و شرایط بهتر شانس قبولی شما در ویزای کار انگلیس بیشتر است .

در مقاله کار در انگلیس۱۳۹۹ (مشاغل کارگری) چه خواهید خواند؟ کشور انگلستان در شمال غرب قاره اروپا قرار دارد و همسایگان این کشور از شمال کشور اسکاتلند ، از غرب کشور ولز می‌باشد.

مساحت انگلستان حدوداً ۱۳۰ کیلومترمربع است و این کشور با ۵۵ میلیون نفر یکی از پرجمعیت‌ترین کشور اروپا است.

تعداد مناطق گردشگری و توریستی در انگلستان بسیار بالا می‌باشد و جالب است بدانید که بخش بزرگی از مردم کشور انگلستان نیز ترجیح می‌دهند تعطیلات خود را در کشور خودشان سپری کنند و به شهرها و کشورهای همسایه سفر نکنند.

آب‌وهوای لذت‌بخش و مناطق دیدنی در انگلستان همچون قصرها ، استون هنج و… سفر بین‌شهری را برای مردمان این کشور زیبا و زیباتر می‌کند.

با توجه به این مسئله که نرخ بیکاری در کشور انگلستان۴٫۷% است، اما همیشه کمبود نیروی کار در کشور انگلستان خصوصا (کارگر در انگلیس ) احساس می‌شود.

این کشور دومین اقتصاد بزرگ اروپا است و دارای بازار اقتصادی و نیروی کار ماهر، سطح فساد پایین، سرمایه‌ی فراوان و همچنین سطحی بالای از تکنولوژی است.

انگلستان به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرفته و قدرتمند اروپا، همواره مقصد موردعلاقه بسیاری از کارجویان بوده و به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بروزترین اطلاعات و شرایط اخذ مجوز کار انگلستان ویژه کارگران را به شما ارائه دهیم.

عمدتاً در ویزای کار انگلستان (ویژه کارگران ) هرساله لیستی مبنی بر مشاغل موردنیاز توسط دولت این کشور اعلام و ظرف مدت‌زمان کوتاهی و با توجه به حجم بالای متقاضی از سرتاسر دنیا فرصت‌های شغلی پر خواهد شد .

در ذیل لیست مشاغل کارگری در انگلستان ۲۰۲۰ درج‌شده است : برای واجدالشرایط بودن کار در انگلیس باید فاکتورهای زیر را دارا بود :  مقطع تحصیلی: دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم الزامی است .

دقت داشته باشید کار در انگلستان بدون مدرک تحصیلی تقریبا غیر ممکن است .

 سن: سن ترجیحاً زیر ۴۵ سال باشد.

 رشته تحصیلی: ترجیحاً مرتبط با شغل درخواستی  پذیرش توسط کارفرما: فرد متقاضی می‌بایست پیشنهاد شغلی (جاب آفر (Job offer)) از سوی کارفرمای مورد تائید اداره کار انگلستان دریافت کند یا به‌عبارت‌دیگر کارفرمای مورد تائید اداره کار انگلستان، پشتیبان شغلی فرد متقاضی در لیست مشاغل موردنیاز انگلستان در سال ۲۰۲۰ شود.

 سابقه کار مرتبط: داشتن سابقه کاری برای متقاضی کارگری در انگلیسحداقل ۳ سال الزامی است.

(ترجیحاً بیمه تأمین اجتماعی).

 مدرک زبان انگلیسی: دارا بودن مدرک آیلتس ۵ برای ویزای کارگری انگلستان الزامی است  تعهد پرداخت دستمزد: شرکت انگلیسی ملزم است حقوق کارگر در کشور انگلیس را به‌طور کامل تا انتهای قرارداد پرداخت نماید.

  آیا می دانید حقوق کارگر در انگلیس (حداقل حقوق در انگلیس ) چند پوند است ؟ حداقل حقوق کارگر در انگلیس در سال ۲۰۲۰ برابر با ۷ پوند در هر ساعت می‌باشد.

این حداقل دستمزد تقریباً به کلیه کارکنان و کارگران خارجی داده می‌شود .

بدیهی است این حداقل درامد در انگلستان برای کارگر ساده در انگلستان است و به عنوان مثال حقوق نجار در انگلستان با حقوق جوشکار در انگلیس بسته به سوابق کاری و تجربه فرد متغیر است.

شایان‌ذکر است چنانچه با خانواده خود به انگلستان مهاجرت کاری داشته‌اید , با توجه به هزینه‌های بالای زندگی در انگلستان و دستمزد کارگری در انگلیس باید ترجیحا همسر شما نیز مشغول بکار شود تا از پس هزینه‌های زندگی در این کشور بربیایید .

  دقت داشته باشید میزان ساعات کاری در کشور انگلستان متغیر است اما به‌طور کل و بر اساس قوانین کار این کشور , ۸ ساعت کاری در روز ( و به‌طور کل ۴۸ ساعت کاری در هفته ) میزان مشخص کار در انگلستان می‌باشد ( چه برای کارگری در انگلستان و چه دیگر مشاغل ) عمدتاً روز یک‌شنبه تعطیل می‌باشد اگرچه در بسیاری از مشاغل شنبه نیز روز تعطیل محسوب می‌شود.

هزینه متوسط زندگی (Cost of Living) در انگلستان ۲۰۲۰ به‌صورت میانگین به شرح ذیل می‌باشد:  هزینه خوراک برای یک نفر به‌طور میانگین حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ پوند ماهانه  هزینه اجاره یک واحد آپارتمان (۱ خوابه) در مرکز شهر در انگلستان به‌طور میانگین ۷۳۰ پوند  هزینه اجاره یک واحد آپارتمان (۱ خوابه) خارج از مرکز شهر به‌طور میانگین.

۴۶ پوند بر اساس تجربیات کارشناسان، ویزای کار انگلستان یکی از سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های مهاجرتی است زیرا: ۱- زمان: از ابتدا تا انتها و دریافت ویزا معمولاً یک سال به طول می‌انجامد.

۲- حقوق تعیین‌شده از قبل: حقوق و شرایط فرد قبل از دریافت ویزا توسط کارفرما کاملاً مشخص می‌گردد ۳- امکان همراهی اعضای خانواده: امکان همراهی افراد خانواده وجود دارد ۴- دریافت اقامت دائم: دریافت اقامت دائم بعد از ۵ سال (اقامت دائم انگلستان) برای فرد متقاضی و همراهان وجود دارد ۵- اخذ پاسپورت انگلستان: امکان درخواست پاسپورت انگلستان (England citizenship) بعد از اخذ اقامت دائم انگلستان برای فرد متقاضی و همراهان وجود دارد.

۶- امکان تحصیل و کار هم‌زمان: برای کلیه‌ی همراهان امکان کار و تحصیل از همان ابتدا وجود ۸- بهره‌مندی از حقوق شهروندی برای تمامی همراهان: فرد متقاضی و کلیه همراهان از روز اول از کلیه حقوق شهروندی انگلستان بهره‌مند می‌شوند.

۹ – امکان اشتغال سایر افراد خانواده: همراهان متقاضی از بدو ورود اجازه‌ی کار تمام‌وقت (work permit) را خواهند داشت.

۱۰-زندگی دریکی از امن‌ترین کشورهای دنیا در حقیقت دو مانع اصلی برای برخی از متقاضیان ویزای کار انگلستان وجود دارد: ۱- تسلط به زبان: در اکثر موارد فرد متقاضی کار واجدالشرایط بوده اما به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی شرایط اعزام به انگلستان را نخواهند داشت .

تسلط به زبان انگلیسی در صورت درخواست کارفرما اجباری می باشد ۲- سابقه کار بیمه‌شده: اغلب کارفرمایان انگستانی از کارجو , سابقه کار بیمه شده را درخواست می کنند.

فرد متقاضی باید حتما حداقل ۳ سال سابقه کار بیمه شده در ارتباط با تخصص و شغل خود داشته باشد .

  ۱- لندن ۲- منچستر ۳- بیرمنگام ۴- ادینبرگ ۵- لیورپول کلام آخر در این مقاله شما با روش مهاجرت انگلستان از طریق کار (کارگری در انگلیس) آشنا شدید .

شایان‌ذکر است دیگر روش‌های مهاجرت به انگلستان ۲۰۲۰ در حال بروز رسانی است و به‌زودی در سایت درج می‌شود.

چنانچه سؤالی در این زمینه برایتان پیش‌آمده، سؤالات خود را در قسمت کامنت ها درج نمایید و یا با دفتر موسسه تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به سؤالات شما پاسخ و شمارا راهنمایی کنند.

توجه: در حال حاضر ثبت‌نام و استخدام کارگر در انگلستان (مشاغل کارگری انگلستان) صورت نمی‌گیرد و در صورت اعلام رشته ها در سال ۲۰۲۰ در سایت درج خواهد شد .

سلام من دیپلم جوشکاری دارم میخوام برم انگلیس زبانمم عالیه گیری نداره شما نمی دونید که ی ثبت نام شروع میشه سلام حداقل مدرک تحصیلی برای انگلستان لیسانس می باشد اگر مدرک دانشگاهی ندارید و فقط مدرک فنی دارید نمی توانید اقدام کنید هرچند که آلمان برای مهندسی بسیار راحت تر ویزای کاری صادر می کند سلام من لیسانس نقشه کشی معماری دارم و توانایی طراحی ترسیم خواندن و جرا نقشه های معماری رو دارم.

همچنین مدرک بین المللی ملوانی کشتی نامحدودو کشتی نفت کش دارم و تاحدودی به کار مونتاژ ام دی اف و کابینت مسلط هستم فقط ۴ماه سابقه بیمه دارم .

به زبان انگلیسی زیاد مسلط نیستم آبا کار مناسبی برای بنده در انگلستان عمان کویت وجود داره ؟ با چه هزینه ای و با چه درامدی؟ سلام دوست عزیز متاسفانه سابقه کاری شما برای اخذ ویزای کار کم است.

سلام من لیسانس زبان انگلیس دارم و مهندسی برق از چه طریقی میتوانم اقدام کنم و چقدر هزینه باید بکنم سلام دوست عزیز، اگر در رابطه با مدرک مهندسی برق سابقه کاری مرتبط همراه بابیمه دارید می توانید برای اخذ ویزای کاری کشور المان واتریش اقدام کنید با سلام من لیسانس عمران و حدود دو سال سابقه کار به عنوان ناظر بنیاد مسکن دارم زبان در حد دست و پا شکسته بلدم لطفا راهنمایی کنید چگونه میتونم برای کار در انگلستان اقدام کنم با سپاس فراوان🙏 وقت بخیر متاسفانه با دو سال سابقه کار برای هیچ کشور اروپایی نمی توان کار پیدا کرد در حدود ۶ سال داشتن سابقه کار مرتبط برای آلمان و اتریش می توان اقدام کرد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به موسسه کاریابی بین المللی جام جم ميباشد | طراحی سايت و سئو سايت توسط طراحی سايت مشهد پارس وب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map