طراحی سایت در بهاباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در بهاباد شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در بهاباد شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت در بهاباد توسط مجموعه سیماگر نیز بسته به کسب و کار و نیاز شما به دو صورت اختصاصی و ارزان صورت میگیرد.

طراحی سایت ارزان با استفاده از قالب های اماده اجرا میشود که در ادامه بطور کامل شرایط آن را توضیح خواهیم داد.

و طراحی سایت اختصاصی نیز با استفاده از قالب های سفارشی که بصورت منحصر به فرد برای کسب و کار شما طراحی شده اند صورت میگیرد.

طراحی سایت در مهاباد که یکی از شهرستان های استان یزد میباشد با شرایطی کاملا یکسان برای تهران و کرج و… صورت گرفته و شامل تمامی خدمات پس از فروش مانند یکسال پشتیبانی رایگان سایت ها ، اموزش مدیریت سایت و تضمین عودت وجه در صورت عدم رضایت مشتری و… میباشد.

برای کسب اطمینان از اعتبار شرکت نیز میتوانید با مراجعه به بخش مربوطه مجوز های اخذ شده ی شرکت را مشاهده و پیگیری کنید.

با صعودی شدن روند تقاضا برای طراحی و راه اندازی سایت ، شرکت های طراحی سایت زیادی در سراسر کشور دایر و شروع به فعالیت کرده اند.

بسیاری از این شرکت ها بدون دریافت مجوز و فقط بصورت اینترنتی در حال فعالیت میباشند.

به همین جهت بررسی مجوز ها و تخصص شرکت مهمترین اقدامات در جهت یک انتخاب درست میباشد.

به جهت طراحی سایت ارزان ، بیش از 100 مدل قالب متنوع و زیبا و البته کارآمد در این مجموعه طراحی شده است.

که سایت هایی که با استفاده از این قالب ها راه اندازی میشوند تنها 500 هزار تومان قیمت داشته و دارای تمامی خدمات پس از فروش مجموعه پردازش هوشمند سیماگر نیز میباشند.

پردازش هوشمند سیماگر بعنوان شرکت طراحی سایت در بهاباد با دریافت مجوز های لازم از سوی : اتحادیه ی کشوری کسب و کارهای اینترنتی ، نماد اعتماد الکترونیکی یا به اختصار (e  نماد) ، انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ، نشانه ملی ثبت رسانه های دیجیتال، سازمان نظام صنفی سیماگره ای کشور ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین بانک های ملی ، ملت ، سپهر و… بعنوان یکی از معتبر ترین مجموعه ها در سراسر ایران و همچنین کشور هایی چون ترکیه ، اربیل و انگلستان در حال ارائه خدمات میباشد.

برای طراحی سایت ارزان در بهاباد ، ابتدا وارد بخش دمو های آنلاین شده و با توجه به سلیقه و موضوع و ماهیت فعالیتتان ، مناسب ترین قالب را از بین قالب های اماده انتخاب کنید ، سپس به قسمت ثبت سفارش رفته و با وارد کردن کد قالب مورد نظر و پر کردن فرم سفارش خود را ثبت کنید و یا با بخش پشتیبانی و مشاوره تماس حاصل نمایید.

بدین ترتیب تنها با 500 هزار تومان ظرف مدت 24 الی 48 ساعت صاحب کسب و کار انلاین خود شوید.

این سایت ها نیز ماند تمامی سایت های دیگر دارای خدمات پشتیبانی رایگان به مدت یکسال ، پکیج اموزش مدیریت سایت در قالب ویدیو ، تضمین عودت وجه و … میباشند.

در صورت نیاز به مشاوره نیز میتوانید با ما تماس حاصل نمایید.

مشاوران ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان میباشند.

محمد علی برجی اردیبهشت 28, 1399 طراحی سایت محله ای شرکت طراحی سایتشرکت طراحی سایت در بهابادطراحی سایتطراحی سایت ارزانطراحی سایت ارزان در بهابادطراحی سایت ارزان در یزدطراحی سایت بهابادطراحی سایت در بهابادطراحی سایت در یزد طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map