طراحی سایت در تارتو استونی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در تارتو استونی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نام دانشگاه (فارسی) دانشگاه تارتو نام دانشگاه (لاتین) University of Tartu - UT محل دانشگاه اروپای شمالی/ کشور استونی/ شهر تارتو سال تاسیس 1632 میلادی زبان آموزشی دانشگاه انگلیسی/ استونیایی/ روسی زبان رسمی کشور استونیایی تعداد دانشجویان (کل / بین المللی) 16 هزار نفر / 2 هزار نفر وب سایت دانشگاه //www.

ut.

ee/et تعداد دانشکده ها 9 دانشکده تعداد رشته های آموزشی به تفکیک مقطع تحصیلی 30 رشته کارشناسی / 10 رشته کارشناسی ارشد و دکترا رتبه دانشگاه (شانگهای) 300 الی 400 رتبه دانشگاه (Qs) 300 شاخه های تحصیلی / رشته های اصلی دانشگاه علوم پزشکی، فنی مهندسی، اقتصاد و مدیریت بازرگانی، فلسفه، تربیت بدنی، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم اجتماعی و آموزش و پرورش، حقوق و الهیات، علوم پایه و فناوری دانشگاه تارتو استونی – University of Tartu در تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۱۶۳۲ در شهر تارتو کشور استونی توسط پادشاه سوئدی تاسیس شد که با استقبال زیادی توسط علاقه مندان به تحصیل روبرو شد.

این دانشگاه از قدیمی ترین دانشگاه های شمال شرق اروپا به شمار می آید.

با شروع جنگ های میهنی، دانشگاه تارتو از تاریخ ۱۶۵۶ الی ۱۶۶۵ دچار تعطیلی مطلق شد.

شروع و اوج پیشرفت دانشگاه تارتو استونی از قرن ۲۰ آغاز شد.

این دانشگاه جنگ ها و آسیب های جنگی بسیاری را پشت سر گذاشت اما با تمام این ها دانشگاه تارتو استونی نخبگان و دانشمندان زیادی را در خود پرورش داد.

دانشگاه تارتو استونی با جای دادن ۹ دانشکده، ۷۰ دپارتمان و ۴ کالج اکنون در رتبه ۳۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

از آنجایی که کشور استونی سال های زیادی تحت سلطه کشورهایی نظیر سوئد، دانمارک و روسیه بوده، پادشاه سوئد نقش موثری در تاسیس این دانشگاه داشت.

در حال حاضر کشور استونی یکی از امن ترین کشورهای قاره اروپا است.

دانشگاه ملی و دولتی تارتو کشور استونی با قرار گرفتن در دومین شهر بزرگ کشور استونی به عنوان یک نماد مهم در این کشور پابرجاست چرا که  این دانشگاه در مسیر علمی و آموزشی خود برنده دو جایزه نوبل پزشکی و شیمی شده است.

این دانشگاه بزرگترین و معروفترین دانشگاه کلاسیک استونی است و در رتبه اول دانشگاه های استونی قرار دارد.

تعداد دانشجویان این دانشگاه در حال حاضر نزدیک به ۱۶ هزار نفر است که نزدیک به ۲ هزار نفر آن دانشجوی خارجی و بین المللی هستند که سالانه بر تعداد آن ها افزوده می شود.

این دانشگاه سالانه ۳۰۰۰ مقاله پژوهشی و تحقیقاتی را در مجلات دانشگاهی جهان به چاپ می رساند.

براساس اطلاعات موجود در وب سایت ISI، دانشگاه تارتو استونی از معدود دانشگاه هایی است که در زمینه زیست شناسی، شیمی، محیط زیست، علوم جانوری و گیاهی تحقیقاتی فراوانی انجام می دهد و به اکثر پروژه های خود جامه عمل می پوشاند.

دانشگاه تارتو استونی هم اکنون جزء ۱۰۰ دانشگاه برتر منطقه بالتیک اروپا به شمار می آید.

در سال ۲۰۱۸ دانشگاه تارتو استونی مقام ۳۰۰ رتبه بندی  QS  را از آن خود کرد.

براساس رتبه بندی شانگاهای دانشگاه تارتو استونی در سال ۲۰۱۷ رتبه ۴۰۰ الی ۵۰۰ را داشت که در سال ۲۰۱۸ این رتبه به ۳۰۰ الی ۴۰۰ رسید که نشان از ارتقاء چشمگیر این دانشگاه است.

دانشگاه تارتو استونی به جهت قرار گرفتن در شمال اروپا و حوزه بالتیک دارای روابط آموزشی و علمی بین المللی مناسبی با دانشگاه های مختلف است.

دانشگاه تارتو استونی سالانه بالغ بر ۱۵۰۰ دانشجو بین المللی را از سراسر جهان پذیرش می کند.

در دانشگاه تارتو استونی اساتید بین المللی با زبان های روسی و انگلیسی اقدام به تدریس و آموزش دانشجویان بین الملل می کند.

دانشگاه تارتو استونی دو رشته علوم کامپیوتر و مهندسی IT را به ۳ زبان انگلیسی، استونی و روسی توسط اساتید بین المللی آموزش می دهد.

از شرایط ویژه شگفت انگیز تحصیل در دانشگاه تارتو استونی این است که دانشجویان پس از اقامت و تابعیت در کشور استونی می تواند بدون ویزا به کشورهای دیگر از جمله آمریکا سفر کند.

کشور تارتو استونی به تحصیل رایگان در سطح جهان معروف است.

دانشگاه تارتو همواره خود را موظف می داند که دانشجویان بین المللی خود را بیمه کند.

این دانشگاه با ارائه دادن دروس به زبان های استونیایی، روسی و انگلیسی می تواند محل مناسبی به جهت تحصیل باشد.

دانشگاه تارتو استونی به دانشجویان خود ماهانه ۳۵۰ یورو به منظور تامین مخارج زندگی می دهد که البته این مبلغ متغیر است به طوری که دانشجویان دکترا ۴۰۰ الی ۴۵۰ یورو به منظور تحصیل در دانشگاه تارتو استونی دریافت می کنند.

دانشجویان بین المللی به منظور ارائه پایان نامه و پژوهش های خود می توانند تا مبلغ ۱۵۰۰ یورو از دانشگاه تارتو کمک هزینه دریافت کنند.

این دانشگاه به علت دارا بودن شرایط مناسب و روابط عالی بین المللی می تواند دانشجویان خود را در صورت داشتن رزومه قوی به کشور هایی نظیر آلمان، نروژ و فنلاند بورسیه کند.

لازم به ذکر است که مدرک دانشگاه تارتو استونی مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران است.

دانشگاه تارتو با دارا بودن ۹ دانشکده متفاوت از قبیل علوم پزشکی، فنی مهندسی، اقتصاد و مدیریت بازرگانی، فلسفه، تربیت بدنی، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم اجتماعی و آموزش و پرورش، حقوق و الهیات، علوم پایه و فناوری قابلیت جای دادن دانشجویان داخلی و بین المللی زیادی را دارد.

دانشگاه تارتو استونی با شیوه آموزش و تدریس لیسانس ۳ الی ۴ ساله و کارشناسی ارشد ۲ ساله و دکترا ۳ تا ۵ ساله به سه زبان روسی، استونیایی و انگلیسی هر ساله آمار خروجی و ورودی زیادی است.

از شرایط ویژه تحصیل در دانشگاه تارتو استونی می توان به این اشاره کرد که فارغ التحصیلان بین المللی در این دانشگاه تا ۶ ماه مهلت دارند تا در این کشور اقدام به اشتغال کنند.

این دانشگاه فاقد شرایط سنی خاصی است که این مورد سبب می شود تا دانشجویان در هر سنی مشتاق به تحصیل در دانشگاه تارتو استونی شوند.

کشور استونی یکی از کشور های امن قاره اروپا و از کم جمعیت ترین کشورهای این قاره است که تحصیل و زندگی را برای شما آسان می کند.

شهر تارتو با معماری شگفت انگیز و فرهنگ نزدیک به کشور روسیه می تواند محل مناسبی به جهت تحصیل و زندگی باشد.

این کشور علیرغم آب و هوا سرد روسیه دارای آب هوای مناسب و مطلوبی به جهت زندگی است.

کشور استونی در صنعت و صادرات نساجی، چوب و صنایع غذایی بسیار موفق است.

این کشور دارای آزادی بیان، آزادی اقتصادی و فرهنگ فوق العاده خوبی است که زندگی و مهاجرت در این کشور را برای شما آسان تر خواهد کرد.

دانشگاه تارتو استونی به دانشجویان خود امکان اسکان در خوابگاه را می دهد اما اگر به هر دلیلی شما امکان استفاده از خوابگاه را ندارید هزینه زندگی در کشور استونی بسیار مناسب است به طوری که هزینه اجاره خانه در شهر تارتو حدود ۳۵۰ الی ۴۰۰ یورو متغیر است.

هزینه یک وعده غذایی در شهر تارتو کشور استونی ۷ الی ۱۰ یورو و هزینه حمل و نقل در این کشور حدود ۳ الی ۵ یورو است.

هر دانشجو در کشور استونی بسته به مدرک تحصیلی خود قابلیت کار کردن ۱۰ الی ۴۰ ساعت در هفته را به بهای ۴۰۰ الی ۱۱۰۰ یورو را دارا می باشد که می تواند نقش موثری در هزینه های زندگی داشته باشد.

به طور معمول هزینه زندگی در شهر تارتو استونی حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ یورو در ماه برای یک دانشجو است.

جهت مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما با شما می توانید فرم روبه رو را پر کرده و برای ما ارسال کنید.

مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

I come from Norway to the university of Tartu.

I student 6 years medicine university Tartu good.

Tartu studying than university of Talinna very good.

من از نروژ به دانشگاه تارتو آمدم.

من دانشجو سال 6 پزشکی هستم.

تحصیل در دانشگاه تارتو خوب است.

تحصیل در دانشگاه تارتو به نسبت دانشگاه تالین خیلی عالی است.

I am the student of the University of tartu.

The city has a very good climate.

The architecture of the city is very familiar with my field of education من دانشجوی دانشگاه تارتو هستم.

شهر تارتو آب و هوای خیلی مناسبی دارد.

معماری شهر بسیار با رشته تحصیلی من هم خوانی دارد (رشته معماری) I lived in Russia.

But I came to tartu to study law.

University of tartu teaches three different languages by international lecturers.

The town of tartu is very cheap من در روسیه زندگی می کردم.

اما به تارتو آمدم تا در رشته حقوق تحصیل کنم.

دانشگاه تارتو توسط اساتید بین المللی به 3 زبان مختلف تدریس می کند.

شهر تارتو خیلی ارزان است.

University of tartu is very good for education.

I study at this medical university for three years.

The proper cost, the possibility of scholarship and free accommodation made me choose the university of tartu دانشگاه تارتو برای تحصیل بسیار خوب است.

من 3 سال که در این دانشگاه پزشکی می خوانم.

هزینه مناسب, امکان بورسیه و اسکان رایگان سبب شد تا من دانشگاه تارتو انتخاب کنم دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جهت دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید ارتباط با آریاویزا وب سایت "آریا ویزا" با قرار دادن اطلاعات کامل بیش از ۷۰ دانشگاه معتبر از حدود 20 کشور جهان و معرفی شرایط پذیرش و تحصیل در هر یک از این دانشگاه ها بویژه در "شاخه علوم پزشکی" از جمله رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی، به عنوان یک مرجع مطمئن نقش مهمی در آگاه سازی و تصمیم گیری صحیح علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور بویژه در "کشورهای اروپایی و کانادا" ایفا می کند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map