طراحی سایت در تاسمان نیوزلند

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در تاسمان نیوزلند داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سفر به نیوزلند من در شهریور ماه سال 1393 رقم خورد که برای دیدار پسرعمویم به سیدنی استرالیا سفر کردم و پس از گشتی چند روزه در سیدنی به همراه محمد به پیشنهاد وی عازم ولینگتون نیوزلند شدیم تا چند روزی نیز به گردش در نیوزلند بپردازیم.

بعد از رزرو بلیط و هتل به سوی فرودگاه سیدنی حرکت کردیم و پس از طی مسافتی به ولینگتون رسیدیم و سفر به نیولند من اغاز شد.

این مقاله در خصوص سفربه نیوزلند توسط دکتر علی باغانی وکیل پایه یک دادگستری میباشد.

فرودگاه بزرگ و نسبتا شلوغی که در قسمت های مختلف ان رستوران و فروشگاههایی دیده میشد.

بعد از تحویل بار به سوی درب خروجی حرکت کردیم و با گرفتن تاکسی به سوی هتل راهی شدیم و سفر به نیوزلند ما اغاز شد.

نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده و شامل دو جزیره بزرگ و چندین جزیره کوچک است وفاصله زیادی با دیگر خشکی های زمین دارد و حدود 4/5 میلیون نفر جمعیت دارد.

انگلیسی زبان رایج ان و دلار نیوزلند واحد پول رسمی کشوراست.

پایتخت این کشور ولینگتون بوده ونوع حکومت ان مشروطه سلطنتی میباشد.

نیوزلند دارای اقتصاد پیشرفته ای میباشد و در لیست کشورهای توسعه‌ یافته و ثروتمند دنیا قرار دارد.

صادرات نیوزلند اغلب مربوط به تولیدات کشاورزی (گوشت، میوه و سبزیجات ) می باشد ونفت خام، چوب و کاغذ نیزاز جمله صادرات دیگران است.

بیشتر مناطق این کشوردارای آب وهوای اقیانوسی معتدل بوده وچهار فصل متمایز دارند.

اکثرجمعیت نیوزلند در جزیرة شمالی ساکن میباشند.

دو شهرِ مهمِ ان یعنی آکلند و ولینگتون در جزیرة شمالی قرار گرفته اند و از شهرهای مهمِ جزیره جنوبی می‏توان کرایست‏چرچ Christchurch را نام برد.

میزان باسوادی مردان و زنان در این کشور بسیار بالاست .

همچنین دانشگاههای ان نیز در میان دانشجویان بین المللی طرفداران زیادی دارد.

هر ساله داننشجویان زیادی برای تحصیل سفر به نیوزلند میکنند.

حدود 55٪ نیوزلندی‏ها مسیحی بوده و مابقی پیرو ادیان دیگر هستند.

این کشور به‏ دلیل حضورمهاجران مختلف، کشوری چند فرهنگی نیز به شمار میرود.

با وجود اینکه ولینگتون دورافتاده‌ترین پایتخت دنیا محسوب میشود ، لیکن بی شک یکی از زیباترین شهرها نیز میباشد.

وهمچون گوهری زیبا در نیوزلند می‌درخشد.

معماری تاریخی و درعین حال مدرن شهربه همراه اسکله‌ شلوغ و سواحل زیبا از یک سو و خانه‌های ییلاقی که در دامنه‌های شیب دار ساخته شده بود و بوسیله پارک‌ و جنگل‌های طبیعی احاطه شده بود از سوی دیگردر سفر به نیوزلند توجهمان را به خود معطوف کرده بود .

سرانجام بعد از طی مسافتی به هتل رسیدیم.

بعد از تحویل اتاق کمی استراحت کردیم و حود ساعت 7 بعد از ظهر بود که از هتل خارج شدیم.

خیابان کوبا در سفر به نیوزلند یکی از معروف‏ترین و پُرتردد‏ترین خیابانهای ولینگتون بود ، (Cuba Street)  که به انجا رفتیم.

در این خیابانِ کم عرض که بیشتر برای پیاده ‏روی بود نیمکت‏های زیادی ، برای استراحت رهگذران تعبیه شده بود.

همچنین تعداد زیادی کافی‏ شاپ، بوتیک، ، گالری‏های هنری، فروشگاه‏های وسایل موسیقی و رستوران های متنوع نیز دران به چشم میخورد.

در سفر به نیوزلند دانشکده معماری دانشگاه ولینگتون را نیز در نزدیکی همین خیابان دیدیم.

داخل یکی از رستوران ها شدیم و غذایی از گوشت بره سفارش دادیم که طعم بسیار لذیذی داشت.

پس از صرف غذا یک دسر بسیار خوشمزه به نام پاولاpavlova را نیز امتحان کردیم که با تمشک تزیین شده بود.

پس از کمی گپ وگفتگو با محمد و قدم زدن در خیابان کوبا به سوی هتل بازگشتیم و ادامه گردش در نیوزلند و شهر ولینگتون را به روز بعد موکول کردیم.

صبح ساعت 9 از خواب بیدار شدیم و بعد از صرف صبحانه در لابی هتل نشستیم .

بروشور راهنما را ورق میزدم تصمیم گرفتیم ابتدا برای گردش در نیوزلند وشهر زیبای ولینگتون از باغ گیاه‏شناسی دیدن کنیم.

باغ گیاه‏شناسیBotanic Garden توسط تراموای برقیWellington Cable Car به باغ رسیدیم.

تراموا هر ده دقیقه یک‏بار، از شهر به سمت باغ و برعکس حرکت می‏کرد.

سوار شدن بر تراموا وبالا رفتن از تپه‏ای داخل و مشرف بر ولینگتون که باغ گیاه شناسی بر بالای آن واقع شده بود، برایمان بسیار هیجان انگیز و فراموش نشدنی بود.

باغِ گیاه‏شناسی در مرکز شهر و در سال 1868 بنا شده بود.

پیچ و خم‏های خیابان‏های باغ، و دیدن گونه ‏هایی متنوع از گیاهان، گل‏ها و درختان برای گردشگران به نیوزلند بسیار جذاب بود.

نکته جالب اینکه هر بخشِ باغ به سبک یکی از باغ‏های نقاطِ مختلفِ جهان تزیین شده بود.

نیمکت‏های فلزی-چوبی زیبایی دیدیم که عده ای ازبازماندگانِ افراد درگذشته به یادبودِ انها در باغ نصب کرده و بر روی پلاکِ کوچکی، مشخصات انان را حک کرده بودند.

بعد از چندین ساعت گشت در باغ گیاه شناسی برای ادامه گردش در نیوزلند به سوی موزه مشهور ان حرکت کردیم.

موزه نیوزلند Museum of New Zealand این موزه در مجاورت بندرگاه و متعلق به سال 1865میلادی بود.

ودرواقع شاملِ موزه ملی و گالری هنری میشد و در ساختمانی با معماری خیره‏ کننده در شش طبقه بنا شده بود که هرطبقه به بخشی متفاوت تعلق داشت.

شعارِ مدیریتِ مجموعه Te Papa توجه به گذشته ونگاه به آینده بود .

سُکانِ یکی از کشتی‏هایی را که در قرن بیستم مهاجران اروپایی با آن به این کشور آمده بودند، نقشه‏ های آن کشتی‏ها، دوربین‏های دریانوردیِ مربوط به ناخدا یا میز هیأت رئیسه اولین پارلمان کشور را در ویترین‏ها یا غرفه ‏ی موزه قرار داده بودند.

پس از گشتی در موزه برای صرف ناهار به یکی از رستورانهای همان حوالی رفتیم وبعد از صرف غذا به سوی مرکز خرید کورتنی رفته وکمی خرید کردیم .

در این مجموعه فروشگاههای برند زیادی وجود داشت.

اگر سفر به نیوزلند میکنید و علاقه به مراکز خرید دارید مرکز خرید کورتنی گزینه خوبی خواهد بود.

ساعت حدود 11 شب بود که به هتل بازگشتیم.

صبح روز بعد پس از گرفتن دوش ابگرم و صرف صبحانه به سوی کلیسای سنت پل راهی شدیم و گردش در نیوزلند و شهر زیبای ولینگنون را اغاز کردیم.

در ادامه گردش در نیوزلند به کلیسای جامع قدیمی سنت‏پل Old St Paul’s  رفتیم که بنای زیبای کلیسای جامع قدیمیِ سنت‏پل که در نزدیکی پارلمان نیوزلند قرار داشت و نمونه ‏ای از معماری گوتیک در قرن نوزدهم را نشان میداد.

بنای چوبی داخل کلیسا همچون، داخلِ کشتی‏های تجاری بود.

پنجره‏ هایی رنگی کلیسا و فرش قرمز رنگ پهن شده در ان بر زیبایی های ان افزوده بود.

در بخش هایی از کلیسا پرچم‏ نیروی دریایی انگلستان، نیوزلند و تفنگدارانِ دریایی آمریکا که در جنگ جهانی دوم خدماتی برای این کشور انجام داده بودند به چشم میخورد.

همچنین مجسمه های زیبای باشکوهی در این کلیسا دیده میشد.

ساختمان پارلمان ساختمان چهارطبقه وباشکوه  که به Beehive مشهوراست، و در گردش در نیوزلند در مرکز شهر ولینگتون خواهید دید که در دهه هفتاد میلادی و با نمایی سنگی بنا شده است.

در مجاورت ساختمان پارلمان، بنای زیبای کتابخانه پارلمان نیز خودنمایی میکرد.

فضای سبزِ روبرو و صندلی‏هایی که در کنار آن نصب شده‏ بود رهگذران زیادی را به این محوطه جذب کرده بود.

در یکی از صندلیهای ان حوالی نشستیم و کمی گفتگو کردیم.

محمد میگفت در نیوزلند بر طبق قانون پلیس اجازه حمل سلاح ندارد و در طی این چند روزاقامت در نیوزلند ما فقط یک نوبت پلیس دیدیم.

به محمد پیشنهاد دادم که از شهر اکلند نیز دیدن کنیم و او نیز از این پیشنهاد استقبال کرد.

صبح روز بعد پس از اخذ بلیط و رزرو هتل و تحویل اتاق به سوی اکلند راهی شدیم.

شهر زیبا و ساحلی آکلند بر کرانه اقیانوس آرام،قرار گرفته بود و با حدود یک میلیون و چهارصد هزار نفر پرجمعیت ترین شهر نیوزلند محسوب میشد.

و یکی از معدود شهرهای جهان است که از دو سو، بین دو دریای مختلف واقع شده است.

این شهر از شرق با اقیانوس آرام و از غرب با دریای تاسمان همسایه است.

و دارای بالاترین سرانه قایق‌های بادبانی در دنیا میباشد، تا انجا که به شهر بادبان‏ها مشهور شده است.

حدود یک سوم ازشهروندانِ اکلند دارای قایق میباشند.

با اتوبوس فرودگاه به سوی هتل حرکت کردیم.

پس از حدود نیم ساعت به هتل رسیدیم.

م سئو ل پذیرش پسری جوان و بسیار خوش برخورد بود و پس از خوشامدگویی کارت اتاق را به ما تحویل داد.

بعد از چند ساعتی استراحت از هتل خارج شدیم تا گشتی در شهر بزنیم.

پرواز مرغانِ دریایی برفراز ساحل و کشتی‏ها و قایق‏های در اسکله اولین چیزی بود که توجهمان را به سوی خود جلب کرد.

به یکی از بستنی فروشی های اطراف رفتیم و یک بستنی وانیلی همراه باسس شکلاتی سفارش دادیم.

پس از کمی قدم زدن به سوی برج آسمان حرکت کردیم.

در سفر به نیوزلند و بازدید از شهر زیبای اکلند از برج اسمان Sky Towerبازدید کردم.

این برج مرتفع، بلندترین عمارتِ ساختمانیِ شهر آکلند و نماد این شهر محسوب میشد که از فاصله بسیار زیاد، قابلِ مشاهده بود.

بنایِ برج که در حاشیه یکی از خیابان‏های اصلیِ شهرقرار داشت، در سال 1997 ایجاد گردیده بود.

پس از خرید بلیط داخل بنا شدیم که دارای چندین طبقه با کاربردهای متفاوت بود.

که از جمله به کافه و رستوران ها میتوان اشاره کرد و سالن چشم انداز برج که در ان چند تلویزیونِ بزرگ نصب شده بود و مراحلِ ساختِ برج را درقالبِ فیلم توضیح می‏داد.

نکته جالب توجه این بود که با پرداخت هزینه میتوانستید از این ارتفاع از تجربه سقوطِ آزاد Sky Jump استفاده کنید و بوسیله طناب‏های قابلِ ارتجاع، با سرعتِ زیاد وتنها پس از یازده ثانیه به زمین برسیدکه ما از این تفریح مهیج صرفه نظر کردیم لیکن مشاهده غروب افتاب و تماشایِ شهر در ارتفاعِ بسیار زیاد ، تجربه‏ ای رویایی و فراموش ناشدنی برایمان در سفر به نیوزلند بود.

پس از صرف غذا به سوی هتل بازگشتیم تا برای گشت روز بعد استراحت کنیم.

صبح روز بعد پس از گرفتن دوش برای گردش در نیوزلند و بازدید از شهر اکلند به یکی از رستورانهای حوالی هتل رفتیم و با صرف یک فنجان قهوه و کمی بیسکوییت کشمشی به گشت در شهر ادامه دادیم.

به کرانه اقیانوس و در نزدیکی یکی از خیابان‏های ساحلی شهربه نام کوآی Quay Street رسیدیم تا از موزه مذکور دیدن کنیم.

با پرداخت 17 دلار نیوزلند وارد این مجموعه شدیم.

و ازآثار مربوط به دریانوردی مهاجران پولینزی که دریانوردان شجاع و از بومیانِ جزایر اقیانوس آرام بودند، مائوری‏ها، دریانوردان اروپایی مهاجر به این کشور، اقتصاد دریایی، صید نهنگ، ، هنر و صنایع دستی دریایی، ورزش‏های آبی، بازدید کردیم که در نوع خود بسیار جذاب بود.

لازم به ذکر است که اولین ساکنان این کشور اقوام پولینزی ساکن جزایر اقیانوس آرام بودند که بین قرن هشتم تا سیزدهم میلادی به این سرزمین وارد شدند.

پولینزی‌های نیوزلند تمدنی به نام مائوری تشکیل داده بودند و برخی از آن‌ها نیز با سفر به جزایر چاتهام تمدنی را در آن جزایرایجاد کردند.

آبل جانسون تاسمان دریانورد هلندی اولین اروپایی بود که به سواحل نیوزلند آمد.

اما با کشته‌شدن چند تن از ملوانان این کشتی توسط مائوری‌ها موجب شد که اروپایی‌ها علاقه‌ای به ارتباط مجدد با این جزیره نداشته باشند.

اما مهاجرت به نیوزلند حدودا از قرن نوزدهم شروع شد.

به ساحل تاکاپونا رسیدیم که از زیباترین ساحل های این شهربه شمار میرود.

شن های سفید ، چشم انداز زیبای دریا، کافه و رستوران های متنوع و فروشگاه های زیادی به چشم میخورد، و از این رو جمعیت زیادی در سفر به نیوزلند به خصوص زوج های جوان برای استراحت این ساحل را انتخاب میکنند .

به همراه محمد چند ساعتی را به استراحت در این ساحل پرداختیم و از تفریحات ابی لذت بردیم.

بعد از استراحت و استفاده از ساحل زیبای تاکاپونا برای گردش در نیوزلند و شهر زیبای اکلند به محله ponsonby رفتیم بوتیک‌های زیاد و ویژگی‌های تاریخی این محله ارزش بازدید از آن را چند برابر نموده بود.

چند ساعتی را به خرید در این محله سپری کردیم ، سپس با صرف شام در یکی از رستوران‌های این منطقه گردش در نیوزلند خود را به پایان رساندیم.

و این اخرین روز حضور من درسفر به نیوزلند بود.

در مجموع سفر به نیوزلند و طبیعت زیبا و اب و هوای معتدل این کشور و همچنین شرایط مطلوب اقتصادی افراد زیادی را از سراسر دنیا برای کار و تحصیل به نیوزلند روانه کرده و همچنین ایرانیان زیادی در این کشور زندگی میکنند.

اگر از جمله افراد مشتاق به مهاجرت در کشوری انگلیسی زبان میباشید این کشور گزینه خوبی برای کار و تحصیل و اینده فرزندانتان میباشد.

و چنانچه مدرک زبان و رزومه کاری خوبی دارید مهاجرت به نیوزلند از طریق کار ویا تحصیل رو به شما عزیزان پیشنهاد میکنم.

نام (اجباری) آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود) آدرس سایت مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار تصویر امنیتی جدید کپی رایت © 1397 .

تمامی حقوق این سایت متعلق است دکتر علی باغانی .

طراحی وب سایت توسط رایان

ارتباط با ما

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید