طراحی سایت در تالاس قرقیزستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در تالاس قرقیزستان داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، Getty Images بنابه گزارش ها مخالفان در قرقیزستان بعد از اعتراضات خشونت‌بار علیه آنچه تقلب در انتخابات می دانند کنترل قدرت را به دست گرفته اند.

پیشتر دولت قرقیزستان نتایج انتخابات بحث برانگیز پارلمانی این کشور را باطل کرد.

صدر جاپاروف ساعاتی بعد از آزادی از زندان به عنوان نخست وزیر موقت منصوب شد.

سورنبای جینبکف، رئیس جمهور قرقیزستان، پیشتر اشاره کرده بود که آماده کناره گیری از قدرت است.

او به بی بی سی گفت "آماده ام م سئو لیت ها را به رهبران قوی بسپارم" اما نگفته چه کسی مد نظر اوست.

معترضان خشمگین نسبت نچه ادعا می شود تقلب در آراست روز دوشنبه در خیابان های بیشکک، پایتخت، تجمع کردند.

برخی از آنها سپس ساختمان های دولتی را گرفتند و به پارلمان یورش بردند.

شب قبل معترضان علاوه بر پارلمان، به دفتر شهردار هم یورش برده بودند.

تا صبح سه شنبه شماری از زندانیان برجسته سیاسی آزاد شده بودند از جمله آقای جاپاروف، که به اتهام ربودن یک فرماندار منطقه ای در جریان اعتراضات هفت سال پیش مخالفان به ۱۱ سال زندان محکوم شده بود.

الماس‌بیگ آتامبایف رئیس جمهور سابق که به اتهام فساد ۱۱ سال زندان گرفته بود هم آزاد شد.

یک خبرنگار بی‌بی‌سی در بیشکک می گوید مخالفان کنترل نیروهای امنیتی را در دست گرفته اند.

نتایج مورد مناقشه به این صورت بوده که تنها چهار حزب از میان ۱۶ حزب شرکت کننده در انتخابات پارلمانی توانستند به حد نصاب هفت درصد برای راه یابی به پارلمان دست یابند؛ از میان این چهار حزب، سه حزب نزدیک به سورنبای جینبکف، رئیس جمهوری این کشور هستند.

تجمع معترضان به روند انتخابات قرقیزستان در بیشکک در جریان این اعتراض‌ها بیش از ۶۰۰ نفر زخمی شده‌اند که حدود ۱۵۰ نفر از آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تاکنون یک نفر هم کشته شده است.

معترضان می‌گویند حلقه نزدیک به رئیس جمهوری اقدام به خرید آراء و ارعاب رای دهندگان کرده است.

اتهامی که ناظران بین المللی بر انتخابات یکشنبه گذشته در قرقیزستان هم آن را "معتبر" ارزیابی کرده‌اند.

۱۲ حزب مخالف دولت اعلام کرده بودند که نتایج انتخابات یکشنبه گذشته را نخواهند پذیرفت.

آقای جینبکف رئیس جمهوری قرقیزستان که نزدیک به روسیه است، پیشتر رقیبان سیاسی خود را به تلاش برای تصاحب قدرت متهم کرده بود.

منبع تصویر، Reuters دو حزب نزدیک به رئیس‌جمهوری جینبکف هر کدام با کسب ۲۵ درصد آرا بخش مهمی از پارلمان را به خود اختصاص دادند آقای جینبکف در مصاحبه ای تلفنی به بی‌بی‌سی قرقیز گفت که "هدف اصلی معترضان نه لغو نتایج انتخابات بلکه کنار زدن من از قدرت است.

" او همه احزاب را ترغیب کرد به "عرصه مشروع" برگردند و برای پرهیز از ناآرامی های سیاسی گذشته با هم همکاری کنند.

او گفت: "برای حل این مشکل، من آماده ای مسئولیت هایم را به رهبران قوی بسپارم، صرف نظر از اینکه که به کدام گروه متعلق باشند.

من حتی حاضرم به آنها کمک کنم.

" او پیشتر در نطقی ویدئویی "برخی نیروهای سیاسی" را به استفاده از نتایج انتخابات به عنوان بهانه ای "به هم زدن نظم عمومی" متهم کردند.

او گفت: "آنها از مجریان قانون اطاعت نکردند، امدادگران پزشکی را زدند و به ساختمان ها خسارت وارد کردند.

" ناظران می گویند به نظر می رسد که آقای جینبکف که در سال ۲۰۱۷ انتخاب شد هر گونه نفوذی را از دست داده باشد - اما معلوم نیست چه کسی جانشین او خواهد شد.

رهبران مخالفان یک "شورای هماهنگی" ایجاد کرده اند اما گزارش ها از شکاف میان آنها بر سر مناصب دولتی حکایت دارد.

منبع تصویر، EPA معترضان به نتایج انتخابات در مرکز بیشکک به ساختمان‌های دولتی حمله کردند پنج نکته در مورد قرقیزستان منبع تصویر، EPA معترضان به نتایج انتخابات در بیشکک بیشتر بخوانید: © 2020 بی بی سی.

بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map