طراحی سایت در جزایر ققنوس کیریباتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در جزایر ققنوس کیریباتی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

SMS panel Application design Graphic Design Enterprise software Website design همواره هدف اصلی شرکت اطلاع رساني و فناوري اطلاعات ققنوس ارائه ی راهکارهایی یکپارچه در زمینه آی تی بوده است داشتن اپلیکیشن بر روی گوشی مشتری، به معنی دسترسی بیشتر و ارتباط عمیق‌تر با اوست.

اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم می‌توانید با ساخت یک برنامۀ قدرتمند و کاربردی، یک پل ارتباطی مناسب با مشتری‌ها داشته باشید.

به اینکه معتبرترین نام ها ما را انتخاب کرده اند افتخار می کنیم و خود را در مقابل انتخاب آنها مسئول می دانیم.

موفقیت امروز ما نتیجه همکاری سازنده و بی دریغ همه همراهان تجاری ماست.

اطلاعات تماس: دفتر مركزي اصفهان: 0912-8238263-031 دفتر فروش تهران: 0912-8238263-021 دفتر شهرضا: 95-0912-8238263-031 واتساپ – تلگرام: 0912-8238263 شرکت فناوری اطلاعات ققنوس در سال ۱۳۸۳ با هدف اجرای پروژه های نرم افزاری و ارائه راهکارهای جامع اتوماسیون مالی و اداری تاسیس گردید.

شرکت ققنوس از جمله شرکت هاي انفورماتيکي است که با رويکردي نوين در مديريت ، کسب و کار در حال فعاليت مي باشد .

فعاليت محوري اين شرکت را به طور عمده تحليل ، طراحي و پياده سازي سيستم هاي نرم افزاري و اطلاعاتي تشکيل مي دهند .

این شرکت با پيش روی قرار دادن سياست هاي اقتصاد رقابتي و تجاری همراه با تکيه بر مولفه هايي اساسي چون افزايش کيفيت محصولات، خدمات و همچنين کاهش قيمت نهایی و نيز توجه خاص به مشتریان در پي جلب رضايت آن ها مي باشد.

این مجموعه هم اکنون با گسترش فعالیت های خود در زمینه های مختلف شبکه، طراحی وب و پورتال، طراحی گرافیک، طراحی اپلیکیشن موبایل، سامانه پیامک و… با بهره گیری از متخصصان مجرب آماده ارائه راه حل های نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه به سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی می باشد.

دریافت رزومه دریافت کاتالوگ تلفن دفتر تهران: 0912-8238263 تلفن دفتر اصفهان: 0912-8238263 تلفن دفتر شهرضا: 95-0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map