طراحی سایت در روستوف روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در روستوف روسیه کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش فوتبال و دروازه بانی با برترین مربیان کشور آموزش تخصصی فوتبال و دروازه بانی توسط نیما نکیسا ، محمد نصرتی و کاظم برجلو حضور در مسابقات و انتقال به بهترین باشگاه های کشور حضور در مسابقات و انتقال به بهترین باشگاه های تهران و کشور و باشگاه رکورد آذربایجان ( نماینده رئال مادرید ) آموزش حضوری و آنلاین دروازه بانی و فوتبال آموزش حضوری و آنلاین دروازه بانی و فوتبال به همراه مسابقه هفتگی و اهدای جوایز ارزنده موسسه فرهنگی ورزشی استعدادهای درخشان البرز (روستوف ایران) با مدیریت علیرضا رضایی یکی از مجهز ترین مدارس فوتبال در استان البرز می باشد که از سال ۱۳۹۷ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

این آکادمی در دو حوزه مهم فوتبال پایه (آموزش) و تشکیل تیم های باشگاهی برنامه ویژه ای برای علاقه مندان به فوتبال دارد و در این مدت جزو آکادمی های های خوشنام  و معتبر استان بوده است.

روستوف که نامی آشنا برای علاقه مندان به ورزش فوتبال است با تاسیس آکادمی فوتبال و جذب استعداد های این رشته ورزشی به همراه آکادمی تخصصی دروازبانی که مستقیما زیر نظر دکتر نیما نکیسا و مربیان مجرب و تحصیل کرده باشگاه می باشد به طور پیوسته در تمام فصول سال برقرار است و به سازندگی استعدادهای ناب فوتبال کشور در البرز می پردازد .

باشگاه فوتبال روستوف با بهترین مربیان نامی کشور شما را به هدفتان نزدیکتر خواهد کرد .

بهترین امکانات مدرسه فوتبال به همراه بهترین مربیان ، لایق بهترین هاست .

moreفوتبال moreفوتبال moreفوتبال جام جهانی فوتبال بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان است و تیم‌های ملی مردان الف از ۲۰۸ کنفدراسیون فوتبال برگزیده می‌شوند و در این جام شرکت می‌کنند.

این مسابقات هر چهار .

.

.

ادامه مطلب کنفدراسیون‌های فوتبالکنفدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، کنفدراسیون بین‌المللی ورزش‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است که در ۲۱ مه ۱۹۰۴ در پاریس، فرانسه تأس .

.

.

ادامه مطلب برای دیدن مجوز های مدرسه فوتبال روستوف روی لینک زیر کلیک کنید کرج سه راه گوهردشت روبروی دهقان ویلای اول ، موسسه تحقیقات علوم دامی ، مدرسه فوتبال روستوف ایران  شماره تماس :  02634256150 شماره واتساپ : 09905950273 ایمیل : info@iranrostov.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map