طراحی سایت در زیلند هلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در زیلند هلند شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در زیلند هلند شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شکی نیست که هر گردشگری که به هلند سفر می کند، باید حتما از آمستردام بازدید کند زیرا این شهر دارای موزه های هنری شگفت انگیز، خانه ی آن فرانک و کانال های بیشمار است.

اما هلند فراتر از آمستردام است.

برای اینکه بتوانید احساس درستی نسبت به این کشور پیدا کنید، لازم است که سری به شهرهای کوچک آن بزنید.

این شهرهای کوچک تاریخی با خیابان های سنگفرش، معماری زیبا و بدیع، کانال ها و آسیاب های بادی، بسیار فریبنده به نظر می رسند.

بسیاری از این شهرها در آغاز قلعه هایی بوده اند که امروز نیز بعضی از استحکامات آنها قابل مشاهده است.

در ادامه 10 مورد از فریبنده ترین این شهرها را به شما معرفی می کنیم: ‏ ‏‏‏ ‏ ‏ ‏Zierikzee شهری باستانی واقع بر جزیره ای در زیلند Zeeland است.

در این شهر بیش از 500 اثر تاریخی وجود دارد.

یکی از مکان های مورد علاقه ی گردشگران، کلیسایی منسوب به قرن دوازدهم به نام سن- لیونس مونسترتورن Sint-Lievensmonstertoren است که نام آن از یک شهید اسکاتلندی گرفته شده است.

این کلیسا در سال 1832 آتش گرفت و متاسفانه تخریب شد، اما برج دیکه Dikke Tower سالم باقی ماند.

شما می توانید برای بدست آوردن مناظر 360 درجه از این برج بالا بروید.

در پایان، از آنجا که اینجا یک شهر ساحلی ماهیگیری است، حتما از موزه دریایی و همچنین دروازه های بندر شمالی و جنوبی آن دیدن کنید.

‏ ‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ زمانی دوزبرگ به دلیل موقعیت استراتژیک دفاعی خود، مهم ترین شهر با استحکامات برج و بارو در هلند بوده است.

از آنجا که اکثر خانه های قدیمی در ایجا دارای حفاظ هستند، با دقت به آنها نگاه کنید چرا که شکل هر حفاظ، چیزی در مورد صاحبخانه به شما می گوید.

همچنین فراموش نکنید که از موزه ی خردل، کارخانه ی سرکه، باغ گیاهان، موزه ی شیشه لالیک Lalique glass museum و تالار شهر به نام De Waag که قدیمی ترین مکان عمومی هلند است، دیدن کنید.

یکی از مکان های مهم دیگر کلیسای قدیمی تعمیر شده است که بیشتر به یک انبار شباهت دارد.

‏‏‏اپینگدام به علت دسترسی به دریا، زمانی یک بندر و مرکز تجاری مهم بوده است.

امروز اینجا یک شهر تاریخی قرون وسطایی است که به خاطر آشپزخانه های معلق خود شناخته می شود، این آشپزخانه ها در واقع اتاق های کوچکی هستند که از ساختمان بیرون زده و به صورت آویزان بر روی کانالDamsterdiep قرار گرفته اند.

بعد از ظهر شنبه ها فرصت مناسبی است تا سوار قایق شده و گشتی در کل شهر بزنید.

دوچرخه سواری و پیاده روی نیز روش های مناسبی برای کشف فضاهای فشرده ی مرکز شهر است، جایی که شما می توانید از تالار شهر منسوب به سال 1630 و همچنین کلیسای نیکولای که از تالار شهر نیز قدیمی تر است دیدن کنید.

اگر فکر می کنید که بدن شما متناسب نیست و به درستی فعالیت نمی کند، سری به اودواتر بزنید، جایی که می توانید در مورد تناسب قد و وزن خود گواهی دریافت کنید! این عمل به آزمایش جادوگر بودن در اروپای قرن شانزدهم بر می گردد.

مردم دسته دسته به اینجا می آمدند تا ثابت کنند که جادوگر نیستند.

امروز شما هم می توانید در Heksenwaag یا witches scales وزن شوید.

اما از این مسائل جادوگری که بگذریم، اودواتر (تاسیس به سال 1265) با خانه های قرون وسطایی خود در امتداد کانال، یک شهر کوچک فریبنده به شمار می رود.

روستای باستانی دومبرگ -واقع شده در زیلند در دریای شمال- از قرن هفدهم و تفرجگاه ساحلی آن از قرن نوزدهم گردشگران زیادی را به خود جذب کرده اند.

علت شهرت این مکان به خاطر 40 مغازه ی مزین به کتیبه های لاتین و نقاشی های خدایان است که در سال 1647 با یک طوفان شدید در ساحل تخریب شده و از بین رفتند.

جالب است بدانید که دومبرگ میزبان هنرمندان بسیاری چون موندریان و جیمز ویسلر بوده است.

این شهر و تفرجگاه ساحلی آن، فعالیت های متنوعی چون امکان استفاده از ساحل، دوچرخه سواری، ماهیگیری، موج سواری و اسب سواری را به گردشگران ارائه داده و برای افرادی که به دنبال زنگ تفریحی جدای از سایت ها و اماکن تاریخی هستند، بسیار مطلوب است.

هارلینگن یک شهر بندری تاریخی فوق العاده زیبا در شمالی ترین بخش های هلند به نام فریزلند Friesland است که دارای خانه های قرون وسطایی شگفت انگیزی می باشد.

هنگام گشت و گذار در این شهر، به دنبال Gable Stone ها بگردید که در واقع تابلوهای سنگی حکاکی شده و معمولا رنگی هستند که قبل از رواج پلاک، برای پیدا کردن خانه ها مورد استفاده قرار می گرفتند.

بعضی از این Gable Stone ها نشان دهنده ی هدف ساخت بنا هستند، به عنوان نمونه فرشته ای طلائی روی قدیمیترین ساختمان سنگی شهر وجود دارد که زمانی مکان گردهمایی انجمن های فراماسونری بوده است.

لازم به ذکر است که انبارهای قدیمی منسوب به قرن هفدهم میلادی نیز در این شهر فراوانند.

‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ناردن در بین شهرهای قلعه ای دارای استحکامات تک و خاص است، علت این خاص بودن را می توان در پلان این شهر جست و جو نمود.

در حقیقت ساختمان های این شهر داخل یک دایره ی بزرگ قرار گرفته اند که با فرم های نیزه ای شکل احاطه شده و در نهایت به یک خندق منتهی می گردد، این شکل به نام قلعه ی ستاره ای نیز معروف است.

لازم به ذکر است که دیدهای هوایی به شهر بی نظیر هستند.

ناردن به خاطر صنعت پارچه و قطعه ی موسیقی St.

Mathews Passion از باخ شناخته شده است.

علاوه بر اینها، موزه ی قلعه ی هلند Netherlands Fortress Museum نیز در این شهر میزبان گردشگران می باشد.

تورن در لیمبورگ و نزدیک مرزهای بلژیک قرار دارد.

در قرن دوازدهم این شهر یک قلمرو شاهزادگی کوچک بوده است.

تورن کوچک ترین ایالت مستقل در زمان امپراطوری روم بوده و توسط رئیس زنان راهبه و 20 تن از راهبان نجیب زاده اداره می شده است.

در اینجا می توانید از کلیسای قرن دهمی St.

Michaelskerk که نقطه ی کانونی شهر نیز به شمار می رود، بازدید کنید.

امروز، تورن با نام «شهر سفید» شناخته می شود و علت این نامگذاری نیز به دلیل خانه های سنگی سفید رنگ مرکز شهر است.

‏ ‏‏‏ ‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ولندام در زمین های احیا شده از خلیج زویدرزی Zuiderzee در قرن چهاردهم بنا نهاده شده و همین موضوع آن را به مکانی پرطرفدار بین کشاورزان و ماهیگیران تبدیل کرده است.

این شهر زیبا همچنین برای هنرمندانی چون پیکاسو و رنوآر نیز بسیار جالب توجه بوده است.

این مکان با قایق های ماهیگیری قدیمی، ساکنانی که لباس سنتی هلندی به تن دارند و ساختمان های قهوه ای رنگ با سقف های شیبدار قرمز رنگ همچنان برای گردشگران از جذابیت بالایی برخوردار است.

مناظر شگفت انگیز اینجا بدون شک مناسب کارت پستال ها می باشند.

‏ ‏ ‏ ‏‏‏ ‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ آیا تاکنون موفق به بازدید از ونیز نشده اید؟ اگر در هلند به سر می برید بازدید از گیتورن را از دست ندهید.

گیتورن شهری است که با کانال های آب صاف و کم نظیری پوشیده شده و با نام «ونیز شمال» شناخته می شود.

در این شهر 90 کیلومتر (55 مایل) کانال وجود داشته و بعضی از خانه ها تنها از طریق قایق قابل دسترسی هستند.

اینجا مکان مناسبی است تا از قایق سواری در کانال لذت ببرید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند همه ی کارها را خودشان انجام دهند می توانید قایقی کرایه کنید و با آن در طول کانال از کنار کافه ها و خانه های کاهگلی گذر کرده و از زیر طاق پل ها عبور نمایید.

این استخرهای تماشایی و بسیار دیدنی دارای مناظر حماسی، طراحی‌های بی‌نظیر و ویژگی‌هایی از این قبیل هستند.

این هتل‌ها امکاناتی رویایی از قبیل استخرهای آبگرم، رستوران‌های پنج ستاره و سالن‌های.

.

.

استان ماندران علاوه بر جاذبه های طبیعی خود که اکثر گردشگران را به خود جذب می کند دارای جاذبه های دیگری نیز می باشد که بسیار مهم مورد توجه خواهد.

.

.

اگر زندگی این روزهای جوانان تغییر کرده اما هنوز زورخانه‌ها کارکرد سابق خود را از دست نداده‌اند.

زورخانه هژبر که یکی از قدیمی‌ترین زورخانه‌های ایران و شهر تهران محسوب می‌شود،.

.

.

وزارت خارجه ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد تعلیق موقت سفر بدون روادید میان ارمنستان و ایران در ۳۱ مه (۱۱ خرداد) به پایان رسید.

  به گزارش رادیو ارمنستان، هم اکنون شهروندان.

.

.

برای بعضی از افراد و سلیقه‌ها تفریح و آرامش از طریق ریلکس کردن و آرامش محیطی بدست می‌آید و برای بعضی دیگر نیز رو به رو شدن و حل یک.

.

.

هنرمندی ژاپنی به نام آیومی شیباتا هنر کاغذی ژاپن را برای ایجاد مجسمه‌های لایه‌ای و سه‌بعدی به کار می‌گیرد.

او با استفاده از ده‌ها (‏ گاهی اوقات بیش از ۱۰۰).

.

.

× در حال پاسخ به: گیتورن زیبا چند وقت دیگه میرم اونجا :-P اخریش از همه قشنگ تر بود سلام.

مناظر و شهرهای قشنگی هستن ولی اغلب این معرفی شهرها فقط به مکانهای توریستی و تفریحی اختصاص داره لطفا سعی کنید از فرهنگ و شغلهایی که مربوط به هر شهر و منطقه یی میشه رو هم اطلاع رسانی و آشنا کنید.

ممنون واقعا دنیای به این زیبایی دارند .

از زیبائی به کارت پستال میمانند .

تور استانبول آذر 99 قشم ایر قیمت از: 8,395,000 تومان تور استانبول 20 آذر 99 قشم ایر قیمت از: 8,090,000 تومان تور کیش آذر 99 تابان ایر قیمت از: 1,020,000 تومان تور استانبول 21 آذر 99 ایران ایر تور قیمت از: 8,750,000 تومان آشنایی با معروف ترین سوغات کشورهای خارجی کشف تابوتی نادر به قدمت 2300 سال در ترکیه ایلام: عروس زاگرس، شهر تنگه‌های ایران هواکاچینا، روستایی سرسبز در دل صحرای شیلی سفر به شهر اَبَدی، رُم در کوچه پسکوچه های ایچری شهر (سفرنامه باکو) سفرنامه گیلان گردی آبشار نیاگارا در سرزمین رنگین کمان ها بلندترین آسانسورهای جهان که شما را به روی ابرها می رسانند! لست سکند اویمیاکن، زندگی در سردترین روستای جهان! لست سکند قبیله ای عجیب، زنان گردن دراز در تایلند! لست سکند شلوغ ترین خط ریلی جهان، قطاری پوشیده از مسافر! لست سکند در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map