طراحی سایت در ساراتوف روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در ساراتوف روسیه شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانشگاه ملی علوم پزشکی ساراتوف روسیه Саратовский государственный медицинский университет Saratov state medical university دانشگاه ملی علوم پزشکی ساراتوف دانشگاه ایالتی ساراتوف در ژوئن 1909 تأسیس شد و به نام امپراتور روسیه نیکلاس دوم نامگذاری شد.

اولین ساختمان های دانشگاهی توسط معمار کارل مفیف طراحی شده است.

واسیلی ای.

رازوموفسکی، دانشمند معروف و دکتر  عمومی، اولین رؤسای دانشگاه ساراتوف شد.

ابتدا دانشگاه تنها یک مدرسه بود سپس دانشکده پزشکی، دانشکده های فیزیک و ریاضیات، تاریخ و فلسفه، و همچنین دانشکده حقوق در سال 1917 تاسیس شد.

دانشمندان پیشرو در این دانشگاه کار کردند.

به عنوان مثال، فیلسوف سمین ل.

فرانک، یکی از برجسته ترین دانش پژوهان قرن بیست و یکم، معاون دانشکده تاریخ و فلسفه بود.

به فاصله کمی دیگر دانشکده ها افتتاح شد.

همچنین، بنیانگذار ژنتیک روسیه نیکولای ای.

وویلوف در دانشکده زراعت شروع به کار کرد.

دانشگاه ملی علوم پزشکی ساراتوف دانشگاه ایالتی ساراتوف یکی از قدیمی ترین و موسسات آموزشی کشور روسیه میباشد.

SSU تحقیق و نوآوری پتانسیل قابل توجه و نقش مهمی در توسعه اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی در منطقه ایفا می کند.

دانشگاه بخشی از محیط آموزشی و پژوهشی بین المللی است که با 56 دانشگاه از اروپا و آمریکا همکاری می کند.

دانشگاه شامل 13 دانشکده، 5 موسسات آموزشی و 3 کالج.

175 بخش، از جمله 10 صندلی از شرکت های بزرگ SSU دارای یک کمپ شامل 9 دانشکده در Balashov، منطقه ساراتوف دانشگاه ایالتی ساراتوف 29،820 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی.

2390 استادان و محققان در دانشگاه، در میان آنها 1000 نفر دکترای (نامزد علم) و 304 دارای مدارک ترمینال (دکترای علوم) در این زمینه خود علم هستند.

دانشگاه 13 علوم افتخاری کارگران، 2 عضو مربوطه را از آکادمی علوم روسیه، 10 برندگان جایزه از جوایز دولتی و بین المللی است.

SSU ارائه دهنده 83 برنامه و بالاتر از برنامه های حرفه ای آموزش و پرورش، 23 برنامه آموزش متوسطه فنی و حرفه ای، 56 فارغ التحصیل و 10 برنامه های کارشناسی ارشد، 28 مناطق عمده برای دانش آموزان کارشناسی ارشد و کارشناسی، 45 برنامه های آموزش مداوم و 40 برنامه های آموزشی میباشد.

تخصص رشته های پزشکی در صورتی مورد تایید وزارت بهداشت ایران است که دوره ها 4 ساله باشد.

( 2 سال تخصص 2 سال تکمیلی ) بازه زمانی پذیرش پادفک: تا 15 ماه ژوئن 2019 بازه زمانی پذیرش کورس اصلی: تا 15 ماه جولای 2019 زمان شروع کلاس های کورس اصلی : اول ماه سپتامبر 2019 مدارک لازم جهت اخذ پذیرش : ترجمه پاسپورت – ترجمه مدرک تحصیلی – ترجمه ریز نمرات اصل پاسپورت (18 ماه اعتبار) – نامه و دعوت نامه دانشگاه – بیمه مسافرتی 3 ماهه – آزمایش اچ ای وی – 12 قطعه عکس رنگی اصل پاسپورت و اصل ترجمه پاسپورت – اصل مدرک تحصیلی و ریز نمرات – اصل ترجمه مدرک تحصیلی وریز نمرات – 12 قطعه عکس رنگی زمینه سفید اخذ پذیرش و ارسال دعوت نامه – هماهنگی اخذ ویزای دانشجویی و بلیط هواپیما – استقبال و ترانسفر فرودگاهی – خرید سیمکارت – ثبت نام در دانشگاه و خوابگاه – افتتاح حساب بانکی – هماهنگی و معرفی خدمات صرافی – معرفی مراکز خرید اطراف محل اقامت – همراهی جهت خرید ملزومات – هماهنگی تمدید ویزای دانشجویی پذیرش و ثبت نام پادفک و کورس یکبار در سال انجام می شود.

مدارکی که در ایران ترجمه می شود حتما باید به تایید سفارت روسیه در ایران برسد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * فرستادن دیدگاه موسسه حقوقی مهاجرتی دادآور نسیم مهر با همکاری تنی چند از اساتید حقوقی، قضات سابق دادگستری و وکلای پایه یک دادگستری در سال 92 فعالیت خود را در قالب موسسه حقوقی در تهران آغاز نمود.

در سال 94 کار خود را بسط و گسترش داده و دفتر مهاجرتی در کرج نیز اضافه نمود و از اواخر سال 94 بنا به اقتضای کاری و اتحاد زمینه های کاری بیش از پیش با دفاتر برون مرزی قراردادهای مبنی بر همکاری نزدیکتر در زمینه های مختلف، حقوقی و حقوق بین الملل تنظیم نموده است.

All Rights Reserved | Web design and SEO by Aron-it.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map