طراحی سایت در سانماتنگا بورکینافاسو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در سانماتنگا بورکینافاسو شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- ایرنا- منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند که در پی حمله تروریستی در شمال بورکینافاسو ۳۹ نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دولت بورکینافاسو اعلام کرد که در حمله تروریستی به روستایی در اقلیم سوم واقع در شمال این کشور ۳۹ نفر کشته شدند.

هفته گذشته نیز در حمله به بازار روستای «آلامو» در استان «سانماتنگا» واقع در شمال بورکینافاسو ۳۶ نفر کشته شده بودند.

بورکینافاسو و کشورهای مالی و نیجر معمولا هدف حملات ترویست‌ها قرار می‌گیرند و از سال ۲۰۱۵ تاکنون این حملات ۷۵۰ کشته و بیش از ۵۶۰ هزار آواره برجا گذاشته است.

به دلیل آن که پلیس بورکینافاسو آموزش دیده و مجهز نیست، نمی‌تواند مانع تکرار این گونه حوادث تروریستی شود.

 سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرده است که تروریست‌های مستقر در غرب آفریقا در سال ۲۰۱۹ میلادی چهار هزار غیر نظامی را کشتند.

تهران-ایرنا- دولت بورکینافاسو سه‌شنبه شب اعلام کرد که در جریان حمله تروریستی افراد مسلح به… تهران- ایرنا- منابع خبری روز شنبه گزارش دادند؛ در حمله افراد مسلح به مسجدی در شمال بورکینافاسو… تهران- ایرنا- روزنامه واشنگتن پست دوشنبه شب به نقل از تحلیلگران تجاری… لندن – ایرنا – شورای اروپا روز دوشنبه طرحی را تصویب کرد تا از این… بغداد - ایرنا - رییس جمهوری عراق دوشنبه در دیدار سفیران پنج عضو دائم… تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه چین از آمریکا خواست هر چه سریعتر… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map