طراحی سایت در سوريان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در سوريان داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شهروند‌آنلاین - یک قدم بعد از خبر برخلاف سال‌های اخیر که سوریان همواره شاگرد محمد بنا بوده، حالا او به واسطه حضورش در پست نایب رییسی فدراسیون نقش مدیریتی بالای سر استاد سابق خود پیدا کرده است.

محمد بنا از سال 2005 تا المپیک 2016 هم حمید سوریان را کشف کرد و هم باعث رشد و قهرمانی‌های متوالی در مسابقات جهانی و المپیک شد.

این سریال پایان خوشی در المپیک ریو نداشت، اما سوریان را به پرافتخارترین کشتی‌گیر ایرانی با 6 طلای جهانی و یک طلای المپیک تبدیل کرد.

محمد بنا که همواره حمید سوریان را مثل پسر خود دانسته و نقش مربی و راهنما در زندگی را برای او ایفا کرده، حالا از نظر سازمانی زیر نظر شاگرد سابق خود فعالیت می‌کند.

سوریان که بعد از حضور علیرضا دبیر در راس فدراسیون کشتی به عنوان نایب رییس معرفی شد، این روزها اختیارات بیشتری پیدا کرده و به طور کامل روی فعالیت تیم ملی کشتی فرنگی نظارت می کند.

حتی در روزهایی که بنا استعفای پیامکی داده بود، گفته می شد این سوریان است که باید درباره او تصمیم بگیرد.

بعد از این اتفاقات و سوژه شدن در رسانه ها، محمد بنا در مصاحبه ای درباره رابطه خود با سوریان گفت: حرف حمید سوریان، حرف من است، من احترام زیادی برای حرف وی قائلم و وی بزرگ کشتی است.

با اینکه من یک موقع سمت استادی وی را داشتم اما در این مواقع ما با یکدیگر تبادل نظر می کنیم و نظر او را قبول دارم و به او افتخار می کنم.

ما به عشق حمید سوریان زندگی می کنیم و رابطه من با حمید سوریان مانند رابطه یک پدر با فرزندش است.

حمید هم افتخارات بسیاری را در کشتی فرنگی کسب کرده و هم بسیار در کار فنی کاربلد است و نگاه او تخصصی است.

به نظر می‌رسد تغییر روند روابط کاری سوریان و بنا هم نتوانسته در رابطه عاطفی بین آن ها تغییری ایجاد کند و اتحاد بین آن ها می تواند خبر خوبی برای کشتی فرنگی ایران باشد.

اتحاد ورزشی ایران و قطر برای شکست ریاض سهم قد در دوران نوجوانی 25درصد است زندگی کشتی‌گیر دستفروش یک هفته‌ای زیر و رو شد! بازهم دست ژنرال هفت ستاره کشتی بالا رفت آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.

نام، ایمیل و آدرس سایت مرا در این مرورگر برای ارسال دیدگاه در آینده ذخیره کن.

تازه‌ها بازشناسی فرهنگ کار داوطلبانه یادداشتی از عضو شورای ‌عالی جمعیت هلال ‌احمر به بهانه روز جهانی داوطلب دریافت پایان کار منوط به تاییدیه انتظامی پلیس خواهد شد سردار معصوم بیگی: پیوست‌های انتظامی را همه باید رعایت کنند از مراسم رسمی 16 آذر خبری نیست هر برنامه‌ای که به مناسبت روز دانشجو برگزار شود، قطعا مجازی خواهد بود ترامپ: سرانجام بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا خواهم شد فشار به فرماندار جورجیا برای کمک به تغییر نتیجه انتخابات مهلت تسویه بدهی تولیدکنندگان تا پایان سال تمدید شد اشخاص حقیقی تا ۵۰۰میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا ۲میلیارد تومان می‌توانند از این مهلت استفاده کنند پربازدیدها آیا مرگ ترامپ در سیمپسون‌ها واقعی است؟ روایت تازه از خودسوزی دختر جوان مقابل دادگاه داستان عجیب داوطلبانی که با رتبه 2 و 3 قبول نشده‌اند درباره نخستین قاتل سریالی زن ایران چه می‌دانیم؟ تراژدی مرگ حنانه، هانیه و زهرا با قرص برنج «سروش» زندگی در جازموریان انسولین هست ولی… ماجرای «نون.

خ» در پیج قلابی رابرت دنیرو حاضر سر شیفت، غایب در کلاس نباید بگذاریم فضا برای بخش خصوصی ناامن شود «شهروند آنلاین» رسانه برخط مجموعه رسانه‌ای شهروند است که با تولیدات متنوع این برند قدیمی همراه شماست.

«یک قدم بعد از خبرها» را علاوه بر محتوای متنی سایت، در قالب ویدئو، پادکست و روزنامه pdf که به صورت روزانه در همین سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد، با ما تجربه کنید.

به دنیای آنلاین ما خوش آمدید! خوش آمدید.

به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map