طراحی سایت در سولقان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در سولقان کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اطلاع از محدودیت های جدید تهران سبدسنگونی بباف و پولدار شو! سومین مرحله از توزیع سالانه بسته مواد غذایی در قالب کمک مومنانه به خانوارهای کم بضاعت سولقان توسط دهیاری انجام شد آیین تکریم و معارفه مدیرکل روستایی استانداری تهران با حضور معاون استاندار تهران برگزار شد زالی: بخشی از محدودیت‌ها هفته آینده در تهران استمرار دارد 🔹رئیس ستاد کرونا در تهران: از هفته آینده در مشاغل اضطرار تصمیم بر حضور دو سوم کارکنان و در سایر بخش‌ها و اداره جات دولتی، غیردولتی و خصوصی حضور ۵۰ درصد کارکنان خواهد بود.

🔹برخی از محدودیت‌های مشاغل گروه ۳ و ۴ استمرار خواهد کرد، […] «سبدبافی» هنر اصیل روستاییان «سنگان» است.

۵۰ سالی می‌شود که این هنر در این‌آبادی به فراموشی سپرده شده است و حتی اهالی روستا هم به ندرت آن را به یاد می‌آورند.

همشهری آنلاین _ ثریا روزبهانی: اکنون دهیاری روستای سنگان بالا به دنبال احیای بافت «سبدسنگونی» است و می‌خواهد دوباره چراغ این هنر را در […] به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان، در سومین مرحله از این طرح تعداد ۶۰ بسته مواد غذایی شامل : گوشت مرغ،روغن،چای،ماکارونی،رب گوجه،لپه،عدس،لوبیاچیتی، کنسروماهی، قند و شکر تهیه و پس از بسته بندی به اقشار کم بضاعت توزیع شد 🔹لازم به ذکر است مجموعه دهیاری سالانه چهار مرتبه بسته های مواد غذایی بین این اقشار روستا […] به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان، آئین رسمی تکریم و معارفه مدیرکل روستایی استانداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و مدیران حوزه معاونت برگزار شد.

در این جلسه موسوی به عنوان مدیر جدید امور روستایی استانداری، انتخاب و از خدمات معصومه پرندوار مدیر سابق […] سپاس خدای بزرگ را که توفیقی عنایت فرمود تا پس از ارتباطی موفق جهت تبادل اطلاعات با اهالی محترم سولقان در شبکه های اجتماعی ، بار دیگر با راه اندازی وب سایت رسمی دهیاری سولقان بتوانیم این ارتباط را گسترده تر کنیم.

ادامه مطلب به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان ؛ ابراهیم عسگری در پیامی هفته دفاع مقدس را به جانبازان ، ایثارگران ، آزادگان و مردم همیشه در صحنه و شهید پرورسولقان تبریک گفت متن پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی هفته دفاع مقدس یادآور حادثه اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم تر در سیر […] «سبدبافی» هنر اصیل روستاییان «سنگان» است.

۵۰ سالی می‌شود که این هنر در این‌آبادی به فراموشی سپرده شده است و حتی اهالی روستا هم به ندرت آن را به یاد می‌آورند.

همشهری آنلاین _ ثریا روزبهانی: اکنون دهیاری روستای سنگان بالا به دنبال احیای بافت «سبدسنگونی» است و می‌خواهد دوباره چراغ این هنر را در […] به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان، مهندس عسگری عصر امروز دوشنبه بیست و سوم دی ماه از دو کارگاه خیاطی فعال در روستا بازدید کرد.

🔹عسگری در ابتدا از کارگاه تولیدی میری بازدید کرد گفتگویی با مدیر و کارکنان این کارگاه داشت.

🔹سید محمد میری جوان موفقی که اکنون بیش از ۱۰ نفر از شهروندان […] به گزارش روابط عمومی دهیاری در ادامه بازدید و بررسی دهیار سولقان از کارگاه های فعال در روستا، ابراهیم عسگری روز دوشنبه سی دی ماه از کارگاه تولیدی علی اکبری بازدید کرد.

در این دیدار که یک ساعت به طول انجام عسگری ضمن بازدید از نقاط مختلف کارگاه تولید ملزومات کابینتی سرویس های بهداشتی، گفتگویی […] آیین کلنگ‌زنی مدرسه روستای کشارعلیا با حضور خیّران مدرسه‌ساز، مدیران آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران و م سئو لان محلی برگزار شد.

مراسمی که برای اهالی روستا ارزشمنداست چون نوسازی مدارس و ساخت مدارس جدید نقش مهمی در کنترل مهاجرت روستانشینان دارد.

مدرسه در روستا به معنای واقعی خانه دوم دانش‌آموزان است.

در روستاهایی که از […] با عنایت به اینکه دهیاری سولقان در نظر دارد در راستای تقویت و توسعه فرهنگ شهروندان ، ثبت و ضبط و حفاظت از میراث معنوی و تاریخی روستا به جهت آشنایی شهروندان ، گردشگران و نسل های آینده اقدام به احداث موزه کرده است ، از شما شهروندان گرامی درخواست می شود در تجهیز این […] هوای این روزهای محله پاچنار بوی حال و هوای زمان جنگ را می دهد 🔹اصلا انگار نام بانوان سولقان با جهادهای بی نام و نشان گره خورده است ، یک نوع جهاد خالصانه به دور از چشم های تیزبین رسانه ها… 🔹عصر یک روز بهاری به همراه دهیار روستا راهی مسجد حضرت ابوالفضل محله پاچنار […] «سبدبافی» هنر اصیل روستاییان «سنگان» است.

۵۰ سالی می‌شود که این هنر در این‌آبادی به فراموشی سپرده شده است و حتی اهالی روستا هم به ندرت آن را به یاد می‌آورند.

همشهری آنلاین _ ثریا روزبهانی: اکنون دهیاری روستای سنگان بالا به دنبال احیای بافت «سبدسنگونی» است و می‌خواهد دوباره چراغ این هنر را در […] به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان پیرو دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر حضور یک دوم کارمندان در ادارات شهرستان تهران،به جهت کاهش حضور شهروندان در ادارات برای پیشگیری از ابتلا به کرونا،دهیاری سولقان هم از فردا ششم تا سی ام آبان ماه با ۵۰ درصد کارمندان خدمات دهی می کند.

ابراهیم عسگری […] ه گزارش بخش اجتماعی سایت دهیاری سولقان، «همواره در زندگی یک زوج دعوا و مشاجره امری طبیعی است اما مهم‌تر چگونگی مدیریت آن توسط طرفین ماجراست، اینروزها با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده و همچنین درگیری جامعه با ویروس کرونا آستانه تحمل بسیاری از زوجین و افراد خانواده تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده است که […] در نهمین روز از دهه فجر دومین المپیاد ورزشی مدرسه ایی با همکاری دهیاری و مجتمع آموزشی شهیدان آقا محمدی و شیرین برگزار شد.

دیدن تصاویر با سایز بزرگتر مراسم عزاداری دهه سوم محرم از امشب به مدت پنج شب به همت هییت جوانان حضرت علی اکبر حسین پایگاه بسیج شهید مرادی از ساعت ۲۱ در مصلی سرباز گلزار شهدا برگزار می شود طبق گفته بانیان این مراسم حضور با ماسک در این مراسم الزامی است امام زاده داوود و جاده معروف آن برای نسل های مختلف ایرانیان، دارای خاطرات شیرین و تکرار نشدنی است.

از «تپه سلام» که در آن برای  اولین بار گنبد امامزاده داوود را می‌شود دید و به آن حضرت می‌شود سلام داد تا شهر بازی بیرون امام زاده و بازارچه دوست داشتنی آن.

فضای امامزاده داوود […] به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان، روز شنبه نوزدهم بهمن ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا با حضور در منازل تعدادی از شهدای سولقان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز روستا به پاس زحمات و حمایت های مادران و همسران شهدا از آنها تجلیل بعمل آوردند.

[…] زالی: بخشی از محدودیت‌ها هفته آینده در تهران استمرار دارد 🔹رئیس ستاد کرونا در تهران: از هفته آینده در مشاغل اضطرار تصمیم بر حضور دو سوم کارکنان و در سایر بخش‌ها و اداره جات دولتی، غیردولتی و خصوصی حضور ۵۰ درصد کارکنان خواهد بود.

🔹برخی از محدودیت‌های مشاغل گروه ۳ و ۴ استمرار خواهد کرد، […] روستای سولقان واقع در شمال غرب تهران طبق سرشماری آمار نفوس و مسکن ۱۳۹۵ با ۱۱۰۵ خانوار و ۳۳۳۰ نفر جمعیت می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map