طراحی سایت در شهرک آزادی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در شهرک آزادی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شهرک آزادی اردبیل از محلات جدید نسبت به دیگر محلات می باشد که از آن به عنوان یکی از محلات خوب اردبیل یاد می شود.

رعایت بسیاری از استانداردهای جدید شهرسازی در این شهرک، بر جذابیت آن افزوده است.

این منطقه نیز به مانند دیگر شهرک های  اردبیل دارای امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی، فروشگاهی و غیره می باشد و می توانید در مسیر خیابان گردی از امکانات آن استفاده نمایید.

شهرک آزادی کجاست؟ این منطقه در جنوب غربی شهر واقع شده است و از سمت غرب به بلوار حسین رضازاده، از شمال به خیابان حافظ، از جنوب به میدان بسیج و ارتش و نیز از سمت شرق به بلوار شهدا ختم می شود.

شهرک آزادی از دو خیابان اصلی ( خیابان آذربایجان و 18 متری آزادگان ) تشکیل شده و پر از ویترین های جذاب برای خرید بخصوص برای بانوان است زیرا اکثر مغازه های فروش مانتو و پوشاک زنانه را شامل می شود.

طراحی سایت در اردبیل ، توسط تیم حرفه ای و مجرب با قیمتی مناسب و مشتری پسند.

به یاری خدا، کرونا را شکست خواهیم داد رویداد جدیدی در اردبیل24 ثبت نشده است اردبیل در شمال غربی کشور واقع شده است که از غرب به استان آذربایجان شرقی، از شمال و شمال شرقی به کشور آذربایجان، از شرق و جنوب شرقی به استان گیلان و از جنوب به استان زنجان محدود می شود.

مساحت اردبیل ۱۷۸۱۳.

۱۳ کیلو متر مربع و دارای ۱۰ شهرستان، ۲۶ شهر، ۲۹ بخش، ۷۱ دهستان و۱۸۵۴ آبادی می باشد.

زبان مردم اردبیل ترکی و با تقدیم مشاهیر و اسطوره های نامی، نقش پر رنگی در تاریخ ایران داشته است.

جمعیت استان بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ ، ۱۲۴۸۴۸۸ نفر می باشد.

با اردبیل 24 ، شهر مجازی اردبیل همراه ما باشید.

تمامی محتوا و لوگوهای استفاده شده در این سایت ثبت شده می باشد و هرگونه کپی برداری از خدمات، محتوا و لوگو موجب پیگرد قانونی خواهد بود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map