طراحی سایت در شهرک غزالی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در شهرک غزالی در تهران کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نام محوطه بزرگی در غرب تهران است که در آن دکورهای خیابان‌ها و ساختمان‌های مربوط به فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی ساخته و نگهداری می‌شود.

این شهرک در سال ۱۳۵۸ توسط کارگردان فقید ایرانی، علی حاتمی ساخته شد.

برای ساخت این شهرک ۱۰ هکتار مساحت برای ساخت و بازسازی تهران قدیم در نظر گرفته شد، و سپس عکس‌هایی از ساختمان‌ها، عمارت‌های دولتی، محله‌ها، خیابان‌های تهران و لباس و نوع پوشش و.

.

.

تهیه شد.

از مکان‌های سریال هزار دستان به میدان توپخانه، ساختمان شهرداری، ساختمان عدلیه، خیابان لاله‌زار، خیابان اکباتان، جواهر فروشی قازاریان، گراند هتل، ساختمان شاه آباد و کافه پارس تهران قدیم و اخیرا سریال شهرزاد می توان اشاره کرد.

نماهایی از خیابان اکباتان، لاله زار، و تهران قدیم بین سال ۱۳۱۵ تا ۱۳۲۰، نیز موجود است.

یکی دیگر از بناهای مهم سریال هزار دستان و سریال شهرزاد، ساختمان سینما تابان است که نبش خیابان لاله زار واقع شده است و جزو اولین سینماهای تهران است که اولین فیلم ناطق ایرانی نیز به نام دختر لر، ساخته عبدالحسین سپنتا در آن اکران شد.

علاوه بر نماهای مربوط به تهران قدیم، سعی شده است تا نماهایی از باشتین و سبزوار هم به نمایش گذاشته شود.

لوکیشن‌های فیلم‌هایی همچون شیخ مفید، سربداران، هشت بهشت، کاراگاه علوی، کفش‌های میرزا نوروز و.

.

.

در این شهرک بوده است.

برای فیلم مریم مقدس هم بخشی از اورشلیم در این شهرک بازسازی شد.

آلبوم تصاویر قطعا به کسایی که عکاسی رو دوس دارن توصیه میکنم سری به شهرک غزالی در کیلومتر 15 جاده مخصوص کرج بعد از کارخانه سایپا بزنند.

فیلم های زیادی در لوکیشن این شهرک ساخته شده که من به شخصه چون این فیلم ها رو دوس داشتم وقتی سری به این کوچه پس کوچه ها میزدم مروری به اون فیلم ها در ذهنم میشد و برام یادآوریشون زیبا بود مخصوصا فیلم هایی مثل کیف انگلیسی، شهرزاد، کلاه پهلوی و.

.

.

تا جایی که اطلاع دارم به تازگی قیمت بلیط ورودی رو 10000 تومان کردن البته آخرین باری که من رفتم 6000 تومان بود.

البته به نظرم برای یکبار دیدن هم که شده جالب باشه.

داخل شهرک غزالی چند مغازه ی تنقلات فروشی ،کلاه ، بدلیجات، روسری و همچنین سی دی فروشی هستش.

اگر تو فصل گرما برید قطعا از مغازه ها بستنی یا نوشیدنی خواهید خرید که کمی گرونتر از بیرون هستش قیمتش.

برای خوردن غذا رستوران گراند هتل هم هستش که با دیدنش قطعا خاطرات فیلم ها براتون زنده میشه و همچنین با دیدن کافه رستوران کبیر که برای دوستداران شهرزاد خاطره انگیزه.

شاید در بازدیدی که از این شهرک داشته باشید در گوشه ای ببینید که مشغول فیلم برداری هستن و بتونید لوکیشن فیلمی رو از نزدیک ببینید.

داخل مجموعه درشکه و ماشین قدیمی برای کرایه وجود داره تا دوری در کوچه های شهرک بزنید.

شهرک سینمایی غزالی نزدیک جاده مخصوص کرج قرار گرفته ورودی برای هر نفر ۵۰۰۰ تومان و پارکینگ هم داره که اون هم ۵۰۰۰ هست.

محله هایی مثل لاله زار- میدان منیریه و میدان توپخانه و میدان ژاله و کوچه های قدیمی تهرانو داره کوفه رو هم داره که خراب شده چیزی ازش نمونده.

اورشلیم هم هست که زیاد جالب نیست و کوچک هست.

بنظرم بهترین قسمتش لاله زار و منیریه است اگه گرسنتون شد در خیابان لاله زار رستوران و سوپر مارکت و یک دکه برای خرید هست بجز خوردنی ? مغازه های دیگه که باز هست.

یک خیاطی هست که کلاه و لباسهای قریمی زنانه و مردانه میدوزه و میفروشه.

یک عکاسی هست که لباسهای قدیمی میپوشید و عکس میگیرید و یک مغازه که گرامافون میفروشه و بعضی از آلات موسیقی رو تعمیر میکنه و آهنگهای قدیمی هم پخش میکنه که فضای خوبی به لاله زار میده در کل جای قشنگی هست و انسان احساس میکنه در زمان سفر کرده نکات منفیش این هست که رسیدگی مناسبی نداره و بعضی از ساختمانها داره خراب میشه و بعضی جاها هم آشغال ریختن شهرک غزالی در غرب تهران از آن زنده‌ یاد علی حاتمی، کارگردان شناخته‌شده ایرانی است.

شهرک سینمایی غزالی در سال 1358 طراحی و تاسیس شد.

تقریباً تمام دکورهای شهرک سینمایی ایران مربوط به تهران قدیم (دوره رضا شاه و اوایل محمد رضا شاه) است.

در این شهرک دکور کوفه نیز برای سریال امام علی ساخته شده است.

از دیگر دکورهای ساخته شده در این شهرک، دکور شهر اورشلیم است که در سریال‌ ها و فیلم های سینمائی بسیاری استفاده شده است.

نکات منفی: نبودن راهنما و بروشور عدم رسیدگی به محیط و خراب شدن دکورها محیط پر از خاک و آشغال و زباله بود واقعا پیشنهاد نمیکنم .

.

.

همیشه دلم می خواست این شهرک رو ببینم و برم تو کافه نادری و بالاخره محقق شد.

واقعا جای جالب بود برام.

یه فیلم برداری هم از نزدیک دیدم.

تک تک صحنه های فیلم برداری اینجا باعث میشه کلی فیلم از قدیم تو ذهن آدم مرور بشه البته بیشتر از هر فیلمی برام لوکیشن سریال شهرزاد و پیدا کردن هر کدومش جذابیت داشت.

تو این شهرک با آقای آشنا شدیم که شعر کیگفتنو خیاطی لباس های فیلم ها رو تا حدودی انجام میدادن و شعرایی که می گفتن روی سفال حک شده بود واقعا آدم خوش صحبت و دوست داشتنی بود و ما از هم صحبتی با ایشون لذت بردیم.

این شهرک یکی از بهترین جاهایی بود که تو تهران دیدم سفر به قدیم و گم شدن تو زمان اینجا امکان داره قطعا نام علی حاتمی کارگردلن معروف ایرانی به گوشتون خورده، مردی که سریالهای معروف تاریخی بیشماری رو ساخته و بخاطر داشتن لوکیشنهای زیبا و قدیمی اقدام به ساخت شهرکی زیبا در نزدیکی تهران و در پنج کیلومتری جاده مخصوص تهران به کرج کرده است، سریالهایی مثل امام علی، مریم مقدس، هزاردستان، شهرزاد و .

.

.

.

همگی در این شهرک ساخته شده اند.

روزیکه ما به این مکان رفتیم آبگوشت خوشمزه ای هم در یکی از رستورانهای اونجا خوردیم و با خیاط لباسهای سریال شهرزاد نیز معاشرت کردیم، مردی خوش زبان و پخته با تجارب بالا که از همنشینی او بسیار لذت بردیم.

#شهرک_غزالی #سفرباطلوع شهرک سینمایی غزالی شما رو به دنیای فیلمها و سریالها میبره، پایه گذار این شهرک علی حاتمی بوده که برای سریال هزاردستان اولین دکور این شهرک رو که خیابان لاله زار قدیم بوده میسازه.

این دکور شامل مکانهای شاخصی مثل گرند هتل، سینما تابان، کوچه ملی و.

.

.

.

هست.

بازدید از این شهرک بعد از سریال شهرزاد خیلی بیشتر شده و روزهای تعطیل جمعیت زیادی به دیدنش میان.

سینمای مجموعه، هر دوره یک فیلم قدیمی به نمایش میگذاره که میتونید بلیط بخرید و تماشا کنید، همینطور گرند هتل با کاربری رستوران فعاله و حتی جشن عروسی هم در اینجا برگزار میشه، تعدادی مغازه هم تو این خیابون سوغاتی و خوراکی میفروشن.

چند دکور دیگه برای سریالهای مختلف با فاصله در این شهرک ساخته شده، مثل دکور اورشلیم(مریم مقدس)، شهرسامان(کلاه پهلوی)،میدان بهارستان و کوفه.

برای بازدید از هرکدام باید فاصله ای رو طی کنید، بعضی دکورها ممکنه به دلیل فیلمبرداری بسته باشه.

شخصا بعد از خیابان لاله زار ، دکور اورشلیم رو بیشتر از بقیه جاها دوست دارم.

یه نکته منفی که مجموعه داره، زباله زیاد و فقدان یک مسیر مشخص و فرش شده برای بازدیده، حتی نقشه ای هم ارائه نمیشه.

ورودی مجموعه پنج هزار تومنه و برای پارک خودرو هم هزینه جداگانه باید پرداخت کنید.

پارکینگ داخل مجموعه هست.

یکی از فضاها هم که باید براش بلیط جدا تهیه کنید موزه خودروهای کلاسیکه مجموعه است.

نشانی مجموعه: اتوبان کرج به تهران، خروجی شهر فرش، خیابان ۵۵ شهرک سینمایی غزالی ، یادگار ماندگار علی حاتمی کارگردان بزرگ ایرانیست که برای سریال هزاردستان ساخته شد و هنوز لوکیشن اصلی تمام فیلم و سریال هایی ست که نیاز به لوکیشین دوره اول پهلوی دارند .

جالب اینجاست که تمامی مکان های ساخته شده در لوکیشین دقیقا مبتنی بر واقعیت ساخته شده اند .

استاد علی حاتمی عکس های قدیم تهران و نقاط معروف را تهیه کرد و با خود به ایتالیا برد و ماکتی تهیه و به ایران بازگشت و این اثر ماندگار را خلق کرد .

بی شک اگر علی حاتمی هیچ فیلم و سریالی هم نمی ساخت ساخت همین شهرک سینمایی برای ماندگاری ایشان در فرهنگ ایران زمین کافی بود .

بعدها لوکیشن های های سریال امام علی و سریال مریم مقدس نیز در همین مکان ساخته شد .

رستوران گراند هتل در هنگام نهار ، برنامه موسیقی زنده و صرف نهار دارد که نیاز به رزرو قبلی دارد .

هر چند کیفیت غذاها متوسط می باشد اما حال و هوای تهران قدیم خاطره ای خوش به یادگارخواهد گذاشت .

اینجا نمایی از تهران قدیم است.

برای بازدید از این مجموعه با خودرو شخصی باید از میدان آزادی به سمت کرج برانید.

محل این شهرک روی گوگل مپ مشخص است.

ما با کمک آن به شهرک سینمایی رسیدیم.

بازدید از این مجموعه برای کسی که علاقه‌ای به تهران قدیم و بودن در ان فضا ندارد یا فیلم‌هایی مثل هزار دستان مرحوم حاتمی را ندیده یا نپسندیده، قطعا جذاب نخواهد بود.

اینجا بیشتر دکورهها برای فضای خارجی فیلم‌ها آماده شده است.

از باسازی نمای گراند هتل تا خیابان‌های سنگ فرش.

فکر می‌کنم در زمان فیلم برداری سریال ها بازدید از این مجموعه جذاب تر باشد.

در زمان مراجعه ما خلوتی بیش از حد این شهرک کمی آزار دهنده بود.

برای یکبار تجربه دیدنش خوبه وقتی تو فضاش میرید خیلی از فیلم ها که اینجا فیلمبرداری شده رو یادتون میاد و جالبه من به هیچ وجه رستورانش رو توصیه نمیکنم.

اما قدم زدن و عکاسی میتونی خاطره ساز باشه #تایسیز اين شهرك يك مكان نوستالژي زيبا هست كه با قدم زدن در اون انگار به تهران قديم و تاريخ سفر ميكنيد.

توسط زنده ياد علي حاتمي در سال ٥٨ تاسيس شده و لوكيشن سريال هايي همچون كيف انگليسي،شهرزاد،معماي شاه، كلاه پهلوي، سربداران، امام علي، مريم مقدس و.

.

.

بوده است.

از چندين قسمت تشكيل شده كه به نظر من زيباترين قسمت هاش خيابون لاله زار و بازارچه خاني آباد و ميدون بهارستان و شهر اورشليم هست.

اگه به لوكيشن هاي تاريخي علاقه داريد بازديد از اين مكان بهتون پيشنهاد ميكنم كه حس خوب و خاصي به همراه داره، تنها مورد ناراحت كننده اي كه ديدم اين بود كه قسمت هاي زيادي از اين شهرك رو به تخريب و نابودي هست و اميدوارم كه احيا و بازسازي و رسيدگي بشه چون واقعا اينجا يك مكان گردشگري جالب براي دوستداران تاريخ و سينما و فرهنگ ايراني هست.

#تايسيز سلام به همه دوستان لست سکندی و لست گرامی شهرک سینمایی غزالی مکانی پر از خاطره و جذابیت هست که خیلی مظلوم واقع شده و هیچ تبلیغاتی براش انجام نشده.

ولی خیلی جذاب و نوستالژیک هستش لوکیشن خیلی از فیلمها بوده از کیف انگلیسی تا شهرزاد و معمای شاه و یوزارسیف و دفاع مقدس و کوفه و این داستان هایی که واسه خیلی از آدما میتونه خاطرات خوشی رو بر هم زده باشه واسه عکس گرفتن هم خیلی عالیه توصیه میکنم اگه به تهران سفر کردید حتما از این شهرک خاطره انگیز دیدن کنید واسه من که جالب بود.

#تایسیز استان تهران تهران استان تهران تهران استان تهران تهران استان تهران تهران استان تهران تهران استان تهران تهران استان تهران تهران در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map