طراحی سایت در لژه آلبانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در لژه آلبانی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در بیست و هشت نوامبر 1443، قهرمان ملی آلبانی، شاهزاده اسکندربیگ (George Kastrioti) که حکومت را بر عهده داشت، پرچم آلبانی را بیش از قلعه ی Krujë در برابر ترکان قرار داد.

کشور کوچک او قادر به مقاومت در برابر نیروهای امپراتوری عثمانی بود، هر چند که پس از مرگ اسکندربیگ در سال 1468 ، استقلالش را دوباره از دست داد.

پرچم او قرمز بود و یک عقاب سیاه داشت، حتی امروزه این عقاب سیاه نماد آلبانی است.

مثل نماد امپراتوری بیزانس که قبلا متعلق به آن بود، عقاب آلبانی دو طرفه است.

مهاجران آلبانیایی فایک کنیتسا از بروکسل و کوئیرین پاناریس بوستون در اواخر قرن نوزدهم، اسکندربیگ را محبوب کرد و پرچم خود را به عنوان یک نقطه تجمع ملی برای آلبانیایی ها در خانه و خارج از کشور زنده کرد.

استقلال آلبانی از حکومت عثمانی در نهایت در بیست و هشت نوامبر 1912 اعلام شد.

از آن زمان رژیم های مختلف آلبانیایی – جمهوری، سلطنت، حکومت فاشیستی و جمهوری کمونیست از پرچم قرمز با عقاب سیاه دوجداره استفاده می کردند.

از زمان سقوط کمونیسم، در نمادهای بیش از سران عقاب وجود نداشته است.

با این حال، قبل از تغییر پرچم ساده در بیست و دوم ماه مه 1993، علامت های جداگانه ی (ستاره، صلیب، تاج و غیره) دولت های مختلف را شناسایی کرده بودند.

در طی مبارزه ی جان یونانی در نیس در سال 1443 ، اسکندربیگ و چند صد آلبانیایی از رده های ترکیه شکست خوردند.

بعد از بیست و پنج سال او پیروزی قابل توجهی در برابر عثمانی ها به دست آورد.

او پرچم آلبانی عقاب دوجانبه بیزانتی را تصویب کرد و پیرودهای چشمگیر او را پلات عنوان Athleta Christi آورده است.

عقاب برای مقاصد عرفانی در قرون وسطی توسط تعدادی از خانواده های نجیب زاده در آلبانی مورد استفاده قرار گرفت و نماد آلبانی ها شد.

کشتی Kastrioti، نشان یک عقاب سیاه و سفید دو سر در زمینه قرمز، در نتیجه ی استقلال آلبانی از 1443 به 1479 معروف شد.

زمانی که او رهبری شورش علیه امپراتوری عثمانی را برعهده داشت این پرچم لژه Lezhë بود، که اولین دولت آلبانیایی متحد در قرون وسطی و قدیمی ترین مجلس با پرونده های موجود بود.

نمادی از عقاب دوقلو در سالهای 18، 19 و اوایل قرن بیستم توسط ملی گرایان آلبانی به عنوان نماد مبارزات انتخاباتی خود برای استقلال کشورشان از امپراتوری عثمانی مورد استفاده قرار گرفت.

در تاریخ بیست و هشتم نوامبر 1912، اعلامیه استقلال آلبانی در لورا اعلام شد و پرچم، مطرح شده توسط اسماعیل جمالی، به عنوان نماد ملت جدید به تصویب رسید.

پرچم آلبانی طی چندین سال تغییر کرده است، زیرا رژیم های مختلف آن را اصلاح کرده اند.

در طول سلطنت پادشاه ( Zog سال 1928-1939 )، یک تاج به پرچم افزوده شد و در طول اشغال آلبانی از ایتالیا جایگزین شد.

پس از جنگ جهانی دوم، رژیم کمونیستی یک ستاره طلایی پنج پر اضافه کرد که در هفتم آوریل 1992 پس از آنکه دولت کمونیستی در آلبانی ویران شد، برداشته شد.

پرچم های دریایی آلبانی نشان دهنده ی مدنی و نیروی دریایی هر دو از پرچم ملی متفاوت است.

مستعمره ی مدنی شامل سه نوار افقی قرمز، سیاه و قرمز است.

پرچم دریایی شبیه پرچم ملی است، مگر آنکه عقاب در یک زمینه سفید باشد و قسمت پایین پرچم دارای خط قرمز است.

از آغاز سال 1969، پرچم آلبانی به طور غیر رسمی در کوزوو توسط جمعیت آلبانیایی قومی به اهتزاز درآمد.

این نماد جمهوری ناشناخته ی جمهوری کوزوو در دهه ی 1990 بود.

دولت مستقل کنونی کوزوو از یک پرچم متفاوت استفاده می کند که برای جلوگیری از نمادهای مرتبط با یک گروه قومی خاص طراحی شده است.

در ابتدا بخشی از امپراتوری بیزانس آلبانی در سال 1912 ، به یک پادشاهی مستقل تبدیل شد.

اما از آن زمان به بعد، آن تحت تاثیر قرار گرفته است و به ویژه هنگامی که آن را تبدیل به یک دولت کمونیست بین سال های 1944 و 1991 بود، اما این نیز تحت کنترل زمان توسط ایتالیا و آلمان در طول جنگ جهانی دوم، نسخه های بسیاری از پرچم آلبانی بوده است که این تغییرات را قبل از پرچم آلبانی فعلی در سال 1992 به وسیله ی حذف ستاره کمونیستی بالای عقاب دو سر رونق داده است.

انواع مختلفی از پرچم آلبانی در ادامه نشان داده شده اند.

پرچم اعلامیه استقلال آلبانی (1912) پرچم سلطنت آلبانی (1920-1914) پرچم سلطنت آلبانی (1925-1920) و جمهوری آلبانی (1925-1926) پرچم آلبانی ( آلبانیایی: فلاموری من ) پرچم قرمز است که دارای یک عقاب دوقلو سیاه در مرکز است.

قرمز نشان دهنده ی شجاعت، قدرت و شجاعت است، در حالی که عقاب دوجانبه نشان دهنده ی دولت مستقل آلبانی است.

این پرچم به عنوان پرچم ملی آلبانی در زمانی که این کشور استقلال خود را از امپراتوری عثمانی در سال 1912 به دست آورد، تاسیس شد.

پرچم ملی شامل یک میدان قرمز (پس زمینه) با یک عقاب دوقلو سیاه در مرکز آن است.

نسبت عرض آن نسبت به طول 5 تا 7 است.

آلبانی، کشوری در جنوب اروپا، واقع در بخش غربی شبه جزیره بالکان در تنگه Otranto، ورودی جنوبی به دریای آدریاتیک است.

شهر تیرانا پایتخت این کشور می باشد.

آلبانی ها به خودشان به عنوان “شکیپتره” اشاره می کنند که اغلب به معنای “پسران عقاب ها” است، هرچند ممکن است به “کسانی که با زبان شقپ (یعنی آلبانی) مرتبط هستند” و به کشورشان به عنوان “شکیرا” اشاره کنند.

آنها عموما خود را به عنوان نسل الیلیان باستانی می دانند که در اروپای مرکزی زندگی می کنند و در ابتدای عصر برنز، در حدود 2000 بایت، به جنوب به خاک آلبانی مهاجرت کردند.

آنها از طريق اغلب تاريخ دشواري خود، از طريق انزوا و نسبي نسبي، به دليل زمينهاي کثيف زمين کوهستاني خود، بلکه به دليل مجموعه اي از عوامل تاريخي، فرهنگي و اجتماعي، زندگي مي کنند.

به دلیل موقعیت آن در دریاهای دریای آدریاتیک و یونانی، آلبانی برای مدت طولانی به عنوان پلت فرم برای ملل مختلف و امپراتوری برای پیروزی در خارج از کشور خدمت کرده است.

در قرن بیستم، الیلیها توسط رومیها فتح شده بودند و از اواخر قرن چهارم میلادی توسط امپراتوری بیزانس حکومت کردند.

پس از رنج قرن ها از تهاجم ویزوتها، هونها، بلغارها و اسلاوها، آلبانیها در قرن 15 توسط ترکها عثمانی به دست آمدند.

حکومت عثمانی، بیش از چهار قرن، آلبانی را از تمدن غرب متوقف کرده است، اما در اواخر قرن نوزدهم، این کشور خود را از نفوذ عثمانی ها خارج کرد و از روابط قدیمی و منافع مشترک با غرب دوباره کشف کرد.

آلبانی در سال 1912 مستقل اعلام شد اما در سال بعد محدودیت مرزهای آن توسط قدرتهای بزرگ اروپا (اتریش-مجارستان، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و روسیه) حدود نیمی از قلمرو خود و مردم را به کشورهای همسایه اختصاص داد.

آلبانی از جنگ خلیج فارس به عنوان یک کشور کمونیستی که به شدت از حاکمیت خود محافظت می کرد و در آن تقریبا تمام جنبه های زندگی تحت کنترل حزب حاکم بود، به عنوان یک سلطنت طلایی بین جنگ های جهانی به سر می برد.

اما با فروپاشی رژیم های دیگر کمونیست در سال 1989، نیروهای اجتماعی جدید و احزاب سیاسی دموکراتیک در آلبانی ظاهر شدند.

این تغییر منعکس کننده جهت گیری مداوم کشور در برابر غرب بود و با قدردانی طولانی مدت مردم آلبانیایی از تکنولوژی غربی و دستاوردهای فرهنگی حتی در حالی که هویت قومی خود، میراث فرهنگی و فردیت را حفظ می کرد، مطابقت داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * دیدگاه جهت سفارش و خرید پرچم با ما تماس بگیرید 021-66360289 0912-1531392 شماره تماس: 66360289-021 همراه: 1531392-0912 ایمیل: info@iranianpublish.

com آدرس: تهران،بزرگراه نواب،خیابان رودکی،چهار راه هاشمی،نبش پاساژ کیش،پلاک۶۵،طبقه سوم،واحد ۹ ایرانیان پابلیش تولید کننده انواع پرچم و هدایای تبلیغاتی با استفاده از بروزترین تجهیزات و با کمک افراد متخصص بهترین محصولات را با کیفیت و قیمتی مناسب تولید نموده و به لطف خداوند توانسته ایم رضایت کامل مشتریان را که هدف ما می باشد کسب نماییم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map