طراحی سایت در ماتاگالپا نیکاراگوئه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در ماتاگالپا نیکاراگوئه شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در ماتاگالپا نیکاراگوئه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جمهوری نیكاراگوئه با ۴۹۷هزار و ۱۲۹كیلومتر مربع بزرگترین كشورآمریكای مركزی است كه در مجاورت كشور «كاستاریكا» از جنوب, «هندوراس» از شمال, دریای كاراییب از شرق و اقیانوس آرام از غرب قرار دارد جمهوری نیكاراگوئه با ۴۹۷هزار و ۱۲۹كیلومتر مربع بزرگترین كشورآمریكای مركزی است كه در مجاورت كشور «كاستاریكا» از جنوب، «هندوراس» از شمال، دریای كاراییب از شرق و اقیانوس آرام از غرب قرار دارد.

جمعیت این كشور با نرخ رشد ۱‎/۸۹درصد، بر اساس آمار ارایه شده در جولای ۲۰۰۶میلادی، پنج میلیون و ۵۷۰هزار نفر است كه متشكل از نژادهای «مستیزو» (تركیب سفیدپوستان و سرخ پوستان) با ۶۹درصد، سفیدها با ۱۷درصد سیاهان با ۹درصد و آمریكایی بومی با پنج درصد است .

۷۲‎/۹درصد مردم نیكاراگوئه دارای مذهب كاتولیك و ۱۵‎/۱درصد نیز انجیلی هستند۹۷.

‎/۵درصد مردم این كشور به زبان اسپانیولی تكلم می كنند و مطابق آخرین آمار ارایه شده نرخ باسوادی در نیكاراگوئه ۶۷‎/۵درصد است.

نیكاراگوئه با آب و هوای گرمسیری بر اساس تقسیمات كشوری دارای ۱۵ بخش شامل بواكو ، كاراسو ، چیناندگا، چونتالس ، استیلی ، گرانادا ، خینوتگا ، لئون ، مادریس، ماناگوا ، ماسایا ، ماتاگالپا، نوئواسگوویا ، ریوسان خوان و ریواس است و علاوه بر این دارای دو منطقه خودمختار شامل آتلانتیك جنوبی و شمالی است.

پایتخت نیكاراگوئه، شخر ماناگوا و ۱۵سپتامبر ( ۲۴شهریور) به عنوان تاریخ استقلال از اسپانیا در سال ۱۸۲۱میلادی، روز ملی این كشور است.

«دانیل اورتگا» بر اساس نتایج انتخابات پنجم نوامبر سال ۲۰۰۶میلادی با ۳۸درصد آرا موفق به پیشی گرفتن از «مونته الگره» از جناح ائتلاف لیبرال نیكاراگوئه شد و از ژانویه ۲۰۰۷سمت ریاست جمهوری این كشور را بر عهده گرفته است.

«خیمه مورالس» رهبر گروه مخالف دولت وقت موسوم به «كنترا» (در طول جنگهای داخلی دهه ۱۹۸۰) معاونت رییس جمهوری نیكاراگوئه را بر عهده دارد و مطابق قانون در این كشور رییس جمهوری و معاونش بر اساس رای مردم به مدت پنج سال انتخاب می شوند.

۹۲ نماینده مجمع ملی نیكاراگوئه نیز به مدت پنج سال و بر اساس سهم نسبی احزاب انتخاب می شوند و در این مجلس یك كرسی برای رییس جمهوری سابق و یك كرسی نیز برای فرد پیشتاز در انتخابات قبل در نظر گرفته شده است.

در انتخابات پنجم نوامبر سال ۲۰۰۶مجمع ملی نیكاراگوئه، جبهه ساندینیستی ۳۷‎/۵۹درصد، حزب لیبرال مردم ۲۶‎/۷۲درصد ، حزب لیبرال قانون اساسی ۲۶‎/۴۷و جنبش نوسازی ساندینیستی ۸‎/۶۹درصد از كرسیهای این مجمع را از آن خود كردند.

حزب متحد آمریكای مركزی (پی.

یو.

سی.

ای) ، حزب آلترناتیو مسیحی ، حزب محافظه كار، حزب لیبرال مستقل برای اتحاد ملی، جبهه ملی ساندینیستها و جنبش نوگرایی ساندینیستها از احزاب مهم نیكاراگوئه هستند.

بعد از توفان میچ در سال ۱۹۸۸كه خسارات فراوان بر نیكاراگوئه وارد كرد، به تازگی پیشرفتهایی در این كشور و در مسیر ثبات اقتصادی كلان به چشم می خورد اما رشد سالانه تولید ناخالص داخلی پایین تر از حد لازم برای تكاپوی نیازهای كشور است.

نیكاراگوئه در اوایل سال ۲۰۰۴برای كاهش بدهی خود در شمار طرح كشورهای فقیر بشدت بدهكار قرار گرفت و در اكتبر ۲۰۰۵نیز توافق نامه تجارت آزاد آمریكای مركزی با ایالات متحده (كافتا) را تصویب كرد.

افزایش بهای نفت در جهان عاملی شده است تا رشد تولید ناخالص داخلی در این كشور از بالای پنج درصد در سال ۲۰۰۴به چهار درصد كاهش یابد.

تولید ناخالص داخلی در نیكاراگوئه در سال ۲۰۰۵میلادی، ۱۶‎/۹۹میلیارد دلار شامل ۵۵‎/۴درصد خدمات، ۲۶‎/۶درصد صنایع و ۱۸‎/۱درصد كشاورزی بود.

نیكاراگوئه دو میلیون نیروی كار دارد كه ۳۰‎/۵درصد در بخش كشاورزی ، ۱۷‎/۳درصد در بخش صنایع و ۵۲‎/۲درصد نیز در بخش خدمات مشغول هستند.

میزان دریافت كمكهای خارجی این كشور در سال ۲۰۰۵میلادی ۴۱۹میلیون بود و بدهی خارجی آن نیز تا پایان همین سال به ۵‎/۱میلیارد دلار رسید.

جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۱در ماناگوا و نیكاراگوئه در سال ۱۳۶۴ در تهران اقدام به افتتاح سفارت كردند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map