طراحی سایت در مالامپا وانواتو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در مالامپا وانواتو در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره ثبت 44497   شاید کمتر کسی با کشور وانواتو که در قاره اقیانوسیه قرار دارد آشنایی داشته باشد.

این کشور در واقع مجمع الجزایری شامل بیش از 80 جزیره است که بر اثر فعالیت های آتشفشانی در پوسته اقیانوس آرام ایجاد شده اند و معروف ترین این جزایر عبارتد از اسپیریتو سانتو، افاته و مالاکولا و تانا.

اما در سال های اخیر به دلیل امکان اخذ پاسپورت وانواتو، برای اتباع سایر کشورها، نام این کشور کوچک بر سر زبان ها افتاده و این کشور روز به روز بیشتر برای مردم کشورهای دنیا شناخته می شود.

دلیل ارزش اخذ پاسپورت وانواتو این است که این کشور یکی از کشورهای مشترک المنافع بریتانیا به شمار می رود و داشتن گذرنامه آن امکان ورود به بسیاری از کشورهای اروپایی و سایر نقاط جهان بدون نیاز به اخذ ویزا را برای دارنده فراهم می آورد.

به همین جهت برای افرادی که مشتاق اخذ پاسپورت دوم هستند، اخذ تابعیت وانواتو یک گزینه بسیار مناسب به حساب می آید.

  برای افرادی که قصد اخذ پاسپورت وانواتو را دارند بسیار لازم است که ابتدا با این کشور آشنا شوند و بدانند وانواتو کجاست؟ کشور جمهوری وانواتو که در زبان انگلیسی Vanuatu خوانده می شود، در حقیقت متشکل از جزایری کوچک است که در جنوب اقیانوس آرام یا Pacific Ocean واقع شده اند.

در ابتدا مردم ملانزی در این جزیره سکونت داشتند تا اینکه در قرن 18 اروپایی ها وارد آن شدند.

بر سر این جزیره از سال 1880 تا مدت ها بین انگلیس و فرانسه جنگ هایی اتفاق افتاد که نتیجه آن موافقتنامه سال 1906 بود که در آن این دو کشور موافقت کردند این جزیره را تحت عنوان هیبرید جدید با مدیریت مشترک اداره کنند.

این شرایط ادامه داشت تا اینکه در سال 1970 میلادی در این جزیره جنبش آزادی خواهی و استقلال طلبی به راه افتاد و در سال 1980 به تشکیل جمهوری وانواتو منجر شد.

از نظر قومیت و نژاد، بیش از 90 درصد مردم کشور وانواتو را قوم وانواتویی تشکیل می دهند.

در این کشور 3 زبان رسمی تکلم می شود که عبارتند از : بیسلاما، فرانسوی و انگلیسی.

همچنین بیش از 53 درصد مردم وانواتو پروتستان بوده و اکثریت را به خود اختصاص داده اند.

از نظر جغرافیایی این کشور را مجمع الجزایر آتشفشانی می توان قلمداد کرد که به طور دقیق در 1750 کیلومتری شمال شرقی استرالیا واقع شده است و همچنین کشورهای دیگر همسایه آن، جزایر سلیمان، فیجی و کالدونیای جدید هستند.

از نظر تقسیمات کشوری، کشور وانواتو از 6 ایالت توربا، شفا، پناما، تافیا، مالامپا و سانما تشکیل شده است.

پایتخت کشور جمهوری وانواتو شهر پورت ویلا است که حدود 34 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

دیگر شهر مهم این کشور، شهر لوگان ویل می باشد که حدود 12 هزار نفر جمعیت دارد.

واحد پول این کشور واتو بوده و صادرات این کشور را بیشتر محصولاتی چون نارگیل، کاکائو، گوشت قرمز، قهوه و الوار تشکیل می دهند که اغلب مقصد این صادرات کشوهای هند، تایلند و ژاپن می باشد.

  از اصلی ترین شرایط اخذ تابعیت وانواتو از طریق سرمایه گذاری یعنی فرم درخواست نوع D این است که سرمایه گذاری در این کشور حداقل معادل 260 هزار دلار باشد.

در حقیقت این 260 هزار دلار باید به صورت یک اعانه برای کمک و حمایت از توسعه این کشور واریز شود که  در نتیجه ی آن فرد متقاضی به همراه خانواده اش بتوانند برای اخذ پاسپورت وانواتو تقاضا دهند.

اگر فرد متقاضی اخذ تابعیت وانواتو فقط برای خود و همسر و یک فرزند زیر 18 سال خود درخواست دهد این 260 هزار دلار کفایت می کند و وی تابعیت دائم این کشور را دریافت می کند.

اما به ازای فرزند دوم به بعد برای هر فرزند بیشتر زیر 18 سال هم 19250 دلار آمریکا باید پرداخت گردد.

متقاضی برای اخذ تابعیت وانواتو برای هر فرزند بالای 18 و کمتر از 23 سال وابسته خود هم 44250 دلار باید پرداخت کند.

در صورتی که متقاضی برای والدین بالای 65 سال خود نیز قصد اخذ پاسپورت وانواتو را داشته باشد، می باسیت به ازای هر یک از آن ها 44 هزار دلار بپردازد.

از دیگر شرایط اخذ تابعیت وانواتو این است که فرد بتواند گواهی عدم سوء پیشینه را همراه با پاسپورت معتبر فعلی خود ارائه کرده و ۲۵ درصد مبلغ را واریز کند.

در این شرایط مراحل بررسی تقاضای اخذ پاسپورت وانواتو برای وی آغاز شده و رسیدگی به تقاضا بین 30 تا 60 روز زمان خواهد برد.

در صورت موافق با تقاضای اخذ تابعیت وانواتو، متقاضی می بایست۷۵ درصد باقی مانده هزنیه را پرداخت کند تا به وی اقامت، تابعیت و پاسپورت کشور وانواتو اعطا گردد.

سپس به عنوان یکی دیگر از شرایط اخذ تابعیت وانواتو، از فرد متقاضی خواسته می شود برای ادای سوگند وفاداری به کشور وانواتو، حداقل یک بار به این کشور سفر کرده و در خاک این کشور حاضر گردد.

یکی دیگر از شرایط اخذ تابعیت وانواتو این است که اعتبار گذرنامه های این کشور 5 سال است و فرد متقاضی گذرنامه 5 ساله وانواتو را دریافت می کند که در پایان 5 سال وی می تواند بدون نیاز به سرمایه گذاری مجدد در این کشور پاسپورت وانواتویی خود را تمدید نماید.

موسسه مهاجرتی پرگاس پارس با دریافت ۳۰۰۰ دلار در ابتدا شرایط متقاضی را بررسی تا واجد شرایط بودن متقاضی بررسی و در صورت اخذ موافقت اولیه نسبت به انعقاد قرارداد اصلی  اخذ پاسپورت اقدام می نماید.

  همان طور که ذکر کردیم، از مزایای اخذ اقامت وانواتو این است که فرد متقاضی اخذ پاسپورت وانواتو، می تواند علاوه بر همسر خود، برای فرزندان وابسته زیر ۲۳ سال و والدین وابسته بالای 65 سال خود نیز تقاضای اخذ تابعیت وانواتو را ارائه دهد.

یکی دیگر از مزایای اخذ اقامت وانواتو، برای افرادی که در این کشور ساکن شوند، سیستم مالی با ثبات و قوانین مالیاتی بسیار سهل است که خود از جذابیت های این کشور به شمار می رود.

از مزایای قوانین مالیاتی این کشور این است که ساکنین آن ملزم به پرداخت مالیات بر عواید، درآمد واملاک و مستغلات نیستند.

همچنین این کشور از نظر زیرساخت ها به ویژه در زمینه مخابرات و فناوری اطلاعات نیز شرایط بسیار مناسبی را داراست.

به رسمیت شناخته شدن تابعیت دوگانه و حتی انتخاب نامی جدید برای پاسپورت دوم در این کشور نیز از دیگر مزایای اخذ اقامت وانواتو و دریافت پاسپورت این کشور محسوب می شود.

در حقیقت با در نظر گرفتن این موضوع، فرد متقاضی اخذ تابعیت وانواتو می تواند پاسپورت فعلی خود را نیز حفظ کرده و گذرنامه وانواتویی را هم با همان نام یا نامی جدید دریافت کند.

همان طور که پیش تر ذکر شد اخذ پاسپورت وانواتو به علت اینکه این کشور از کشورهای مشترک المنافع بریتانیا محسوب می شود، امکان سفر بدون نیاز به اخذ ویزا به کشورهای متعددی در اروپا و پیمان شنگن، آسیا و آمریکا را به دارنده پاسپورت این کشور می دهد.

هچنین دارندگان پاسپورت وانواتو می توانند بدون ویزا وارد کشور بریتنیا شده و 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

در کشورهای آسیایی چون مالزی و سنگاپور نیز با پاسپورت وانواتو می توان اقامتی 1 تا 3 ماهه بدون نیاز به دریافت ویزا داشت.

    موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در تمامی نقاط دنیا از جمله وانواتو در منطقه اقیانوسه آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم و اخذ پاسپورت وانواتو می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 021-88662180 مطالب مرتبط

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map