طراحی سایت در ناخون پاتوم تایلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در ناخون پاتوم تایلند شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از بهترین کارهایی که می‌توان حین سفر به جنوب شرق آسیا انجام داد، بازدید از معابد باستانی و بناهای دینی است.

همه‌ی ما هنگامی‌که معابد بودائی را تصور می‌کنیم، تصاویر مشخص و ثابت و معمولی به ذهنمان خطور می‌کنند.

اما آیا واقعا تمامی معابد، مثل هم هستند؟ با شنیدن اسم معبد بودائی، حکاکی‌های مزین روی چوب، مجسمه‌هایی ظریف از جنس طلا و نمادهایی از قدرت و روح را متصور می‌شویم – اما تنها تصویری که کاملاً بعید است از معابد بودائی به ذهن بیاید، یک برج بزرگ صورتی‌ رنگ و یک مجسمه‌ی اژدهاست که به دور آن پیچیده شده است.

البته در سرتاسر کشور تایلند، تنها یک معبد با این مشخصات وجود دارد.

برای مردم سؤال است که چرا به آن وات سامفران (Wat Samphran)  می‌گویند.

واژه «وات» (Wat) توصیف‌کننده‌ی نوعی معبد است و «سامفران» (Samphran) نیز نام مکان معبد در آمپو سامفران (Amphoe Sam Phran)،  واقع در استان ناخون پاتوم (Nakhon Pathom) می‌باشد.

معبد بودائی اژدهای غول‌پیکر در وات سامفران استان ناخون پاتوم، کشور تایلند این معبد تنها 40 کیلومتر با شهر بانکوک فاصله دارد و دسترسی به آن برای گردشگران آسان است، اما یکی از ناشناخته‌ترین معابد در تایلند می‌باشد؛ که این امر آن را در بیشتر فصول سال به مکانی ساکت و آرام‌بخش تبدیل می‌کند.

بازدیدکنندگانی که به وات سامفران می‌آیند، با چشم‌اندازی واقعاً حیرت‌انگیز مواجه خواهند شد؛ زیرا ارتفاع این معبد برج‌شکل 17 طبقه است.

ظاهر آن به شکل استوانه بوده و تمام سطح بیرون آن با رنگ صورتی‌ رنگ‌آمیزی شده است.

در تمام طول ارتفاع این بنا، یک مجسمه‌ی اژدهای غول‌پیکر از پایین تا بالا به دور آن پیچیده است.

آن‌گونه که سایت (This Is Colossal) می‌نویسد، ایده طراحی این معبد استثنایی پس از هفت روز روزه گرفتن به ذهن یک راهب بودائی رسید.

این تصویر پس از چند روز تفکر و تهذیب نفس به فکر او رسیده و در ذهن او تجسم شده است.

سپس این معبد بودائی مطابق با تصویر ذهنی این راهب ساخته شد و ارتفاع آن نیز 80 متر در نظر گرفته شد تا نماد سن بودا حین مرگ باشد.

همان‌طور که وب‌سایت gotothailand.

com توضیح می‌دهد، باغ‌های زیبا و باشکوهی اطراف این معبد وجود دارند و معبد هیچ‌گاه شلوغ نمی‌شود.

در واقع بسیاری از افراد آن را یکی از «الماس‌های پنهان» شهرستان می‌دانند.

این معبد مکان بی‌نظیری دارد و گردشگران می‌توانند به‌راحتی به مجسمه‌ی اژدها نزدیک شده و جزئیات دقیق طراحی آن را از نزدیک مشاهده کنند.

در پایین برج، بازدیدکنندگان می‌توانند با مشاهده‌ی دم اژدها و تعداد زیادی پرچم، روبان و دکوراسیون رنگارنگ که طی سالیان دراز توسط راهب‌ها و بازدیدکنندگان آنجا قرار داده‌ شده‌اند، حیرت‌زده شوند.

همچنین در این مکان گودال کوچکی وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند سکه‌های خود را در آن بیندازند، و با آن‌ها به مجسمه‌ها و گلدان‌های موجود در آن ضربه بزنند.

علامتی که اطراف این گودال نصب‌شده‌اند، به بازدیدکنندگان اطلاع می‌دهد که با اهدای پول به معبد می‌توانند ثروت، سلامتی، و شادی به دست آورند.

باغ‌ها و محیط اطراف معبد نیز مانند خود مجسمه اژدها با مجسمه‌ها و اشکال گوناگون تزئین شده‌اند.

مسیری از این اشیای زینتی وجود دارد که میهمانان می‌توانند با قدم زدن در آن، دلفین‌های در حال شیرجه، فیل‌های بلندقامت، ببرهای با ابهت و غیره را ببینند.

همچنین یادبودهایی از گذشته و یک حیات‌وحش واقعی شامل حیواناتی از جمله آهو و انواع پرنده را می‌توان در این مکان یافت.

درباره‌ی خود معبد بودائی می‌توان افزود که مجسمه‌ی اژدهای آن در واقع یک راه‌پله است.

بخش‌هایی از راه‌پله‌ی درون اژدها باگذشت زمان زوال یافته‌اند؛ به همین دلیل راه‌پله و آسانسوری در داخل خود معبد تعبیه‌ شده است.

گفته می‌شود که مناظری که می‌توان از بالای برج معبد مشاهده کرد، بی‌نظیر هستند.

هر روزه بازدیدکنندگانی از سرتاسر جهان از برج بالا می‌روند و از سفر شگفت‌آور خود به یکی از بی‌مانندترین مکان‌های تایلند عکس‌برداری می‌کنند.

 امیدواریم که روزی شما هم به بازدید از این معبد عجیب بروید و امیدواریم که از دیدن تصاویر زیبای آن لذت برده باشید.

آیا به نظر شما خلاقیت در ساخت بناهایی که محل عبادت محسوب می‌شوند و در نهایت باعث جذب گردشگران شده و به نوعی جاذبه تبدیل می‌شوند، کار صحیحی است؟ منبع: thevintagenews.

com در صنعت گردشگری، حمل‌ و نقل همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و مؤلفه‌هایی مانند هزینه و سرعتِ رسیدن به مقصد اجزای اصلی تشکیل‌ دهنده این بخش از صنعت.

.

.

  اگرچه زندگی انسان ها در این کره خاکی میلیون‌ها سال پیش آغاز شده است، پیدایش تمدن قدمتی بسیار کمتری نسبت به آن دارد.

نخستین آثار تمدن بشریت در 6500.

.

.

همیشه در طول تاریخ بشر رویدادهای عجیب‌وغریب و شگفت‌انگیزی اتفاق افتاده‌اند که به دلیل برخی از آن‌ها پی برده‌ایم و برخی نیز قابل کشف نبوده‌اند.

اینجا درباره شش راز هیجان‌انگیز.

.

.

شاید اینطور بنظر برسد که در دنیای امروزی عکس گرفتن از مناظر مختلف، موزه‌ها، پارک‌ها و .

.

.

محدودیتی نداشته باشد و بتوان به راحتی هر تصویری را از هرکجا در.

.

.

مردم بومی آنانگو (Anangu) و سازمان پارک‌های استرالیا صخرهٔ آیرز Ayers Rock را برای کاوشگران مجازی ممنوع کرده‌اند و هم‌اکنون این مکان در گوگل موجود نیست.

"تصاویر 360 درجه از.

.

.

سرتاسر جهان، قلعه‌های متروکه و مخروبه فراوانی وجود دارند، ولی تاریخ هیچ‌کدام به‌اندازه قلعه گوریچ در ولز شمالی جالب نیست.

این قلعه که در اوایل قرن نوزدهم میلادی ساخته شد،.

.

.

× در حال پاسخ به: به نظر من این اثر فوق العاده است و اینگونه بناهای عجیب و چشم نواز در هر حالت چه معبد و یا هر کاربرد دیگر در هر جایی ساخته شود و باعث جلب توجه بشود و حالتی مثل نماد برای آنجا شود کار خوبی است.

مثل برج آزادی خودمان در تهران که در دنیا شناخته شده است.

فوق العاده عالی و ممنون اگر میشود اطلاعات فضایی را بیشتر کنید ممنون ساختمان امکان مذهبی با روح معنوی حاکم بر آن همخوانی داشته باشد.

خیلی جالب بود.

من اگر در موردش اطلاع داشتم، حتما در سفر به تایلند از اینجا بازدید می کردم خیلی زیبا و خاص است.

کاش هنگام سفر به تایلند از وجودش خبر داشتم.

بنده تغییر در کاربری و شکل و شمایل اماکن مذهبی که بعضا با روح معنوی آن همگونی ندارد را نمیپسندم.

تور استانبول 21 آذر 99 ایران ایر تور قیمت از: 8,550,000 تومان تور استانبول آذر و دی 99 آسمان قیمت از: 8,340,000 تومان تور استانبول آذر 99 ماهان ایر قیمت از: 8,795,000 تومان تور کیش 21 آذر 99 هواپیمایی کاسپین قیمت از: 1,100,000 تومان تور استانبول آذر 99 ایران ایر تور قیمت از: 8,595,000 تومان تخریب اسکلت باستانی توسط بلاگر ایرانی ۱۵ شهر درخشان تایلند که نباید از دست داد گنبد نمکی طغرود - قم حقایقی که زندگی و اقامت در سوئد را جذاب میکند اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم در کوچه پسکوچه های ایچری شهر (سفرنامه باکو) سفرنامه گیلان گردی قبیله ای عجیب، زنان گردن دراز در تایلند! لست سکند دقایقی در شهر دیدنی چیانگ مای تایلند لست سکند در این بازار 3 دقیقه فرصت دارید تا از مرگ فرار کنید! لست سکند راه حل تای ایرویز برای کسب درآمد در پاندمی کووید-19 لست سکند در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map