طراحی سایت در نامور بلژیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در نامور بلژیک از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جهت اخذ ویزای کار در بلژیک ، مهاجرت کاری به کشور بلژیک و همچنین شرایط مها جرت به بلژیک از طریق ویزای کار و تمام اطلاعات لازم در این زمینه، موسسه حقوقی و مهاجرتی Legal REL با وکلای حقوقی خود در زمینه ی مهاجرت شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی کرده و تمام شرایط و موارد لازم که به اختصار در ادامه توضیح داده شده است را در اختیار شما متقاضی محترم قرار می دهد.

لازم به ذکر است، موسسه حقوقی و مهاجرتی Legal REL از موسسات معتبر مهاجرتی کشور مشغول به فعالیت می باشد، و شما را به طور کامل تا آخرین مرحله ی اخذ ویزای کار در بلژیک و اخذ اقامت این کشور حمایت می کند.

مهاجرت به بلژیک از طریق کار در این کشور، یکی از طرق مهاجرت در کنار راه های اعزام دانشجو یا تحصیل در بلژیک یا سرمایه گذاری در بلژیک می باشد، لازم به ذکر است که فرد باید پس از مهاجرت به این کشور نسبت به اخذ اقامت بلژیک و تابعیت این کشور اقدام نماید.

درباره ی بلژیک بلژیک کشوری واقع در اروپای شمالی است و بروکسل به عنوان پایتخت این کشور، شهری بزرگ و فوق العاده زیبا می باشد.

ما در بلژیک شاهد تنوع زبانی زیادی از جمله: زبان فرانسوی، زبان هلندی، زبان آلمانی و زبان انگلیسی می باشیم.

دلیل این تنوع این است که بلژیک برای سالیان درازی در استعمار کشورهایی چون فرانسه، اسپانیا و هلند بوده است؛ البته اکنون بلژیک یک کشور کاملا استقلال یافته است.

این کشور جزء اتحادیه ی اروپا می باشد و شینگن به حساب می آید.

این کشور از سمت شمال با کشور هلند، از سمت جنوب با کشور فرانسه، از سمت شرق با کشور آلمان همسایه است و از سمت غرب به دریای شمال می رسد.

ما در این مقاله به طور اجمالی به بررسی شرایط کار در بلژیک می پردازیم.

شرایط کلی کار در بلژیک مثل دیگر کشور های اتحادیه می باشد.

واحد پول بلژیک در گذشته فرانک بوده است اما در حال حاضر یورو به عنوان تنها واحد پول در این کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

بلژیک یک کشور صنعتی به حساب می آید و شهرهای مهمی چون شارلوآ و لیژ قطب صنعتی این کشور به حساب می آیند؛ به طبع هزینه ها در شهرهای مختلف متفاوت است.

در حال حاضر شهر بروکسل یکی از گرانترین پایتخت های دنیاست؛ اما به طور کلی می توان گفت که هزینه ها در بلژیک مانند سایر کشورهای اروپایی است.

حقوق ماهانه جهت کار در بلژیک بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ یورو متغیر است و متوسط حقوق ماهانه در کشور بلژیک حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو می باشد.

هزینه های زندگی در بلژیک نیز ماهانه حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ یورو متغیر می باشد.

بلژیک مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا، یک ویزای شش ماهه ی موقت برای فرد صادر می کند که در این مدت فرد فرصت دارد مرتبط با رشته ی تحصیلی خود کار مناسبی پیدا کند یا به دنبال آن،کارفرمایی بیابد که با درخواست کاری وی موافقت نماید، در اینصورت فرد با تایید کارفرما از سفارت پذیرش را می گیرد.

البته افراد باید این نکته را مد نظر قرار دهند که کلا در کشورهای اروپایی برای جذب نیروی کار، کار فرما کیس مورد نظر را به مدت سه ماه در کشور آگهی می کند و در صورت عدم جذب نیرو، کیس مورد نظر مجددا سه ماه در اتحادیه ی اروپا آگهی می شود و در نهایت نیروی خارجی جذب می شود.

توجه داشته باشید که با توجه به اینکه پروسه ی ویزای کار در بلژیک ، پروسه ای زمان بر می باشد، توصیه ی ما به عنوان مشاور به شما متقاضی محترم این است که یا از طریق نوع دیگری از ویزا برای این کشور اقدام کنید و یا به وسیله ی سایر کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا ویزای کار در بلژیک را دریافت کنید.

البته نکته ای که باید در همین جا باید ذکر شود این است، که با توجه به شرایط ویزای کار در بلژیک بسیاری افراد کار در آلمان یا کار در اتریشو اخذ ویزای کاری این کشور ها را با توجه به وضعیت بسیار مناسب کاریابی، انتخاب می کنند.

وضعیت اقتصادی در کشور بلژیک به گونه ای است که بیشتر بخش خصوصی در این زمینه فعالیت دارد.

حدود ۳۰% افراد در کشور بلژیک در بخش صنعتی، حدود ۱% افراد در بخش کشاورزی و مابقی افراد در بخش خدمات فعالیت می کنند.

و همین مسئله نیز یکی دیگر از مسائلی است که افراد کار در آلمان را ترجیح می دهند.

از شهرهای مهم بلژیک میتوان به چند شهر آنتورپن، لیئژ، شارلروی، مونس، نامور و ….

اشاره کرد.

با توجه به اینکه کشور بلژیک از لحاظ اقتصادی و همچنین از لحاظ سیاسی کشوری با ثبات به حساب می آید، و نسبت به سایر کشورهای اروپایی مالیات کمتری دریافت می کند، اکثر افراد اقامت در بلژیک جهت مهاجرت مناسب می بینند.

اگر شما درخواست کار در بلژیک یا سرمایه گذاری در بلژیک از طریق ثبت شرکت را دارید و از آنجایی که این کشور معافیت مالیاتی زیادی در این زمینه دارد، که این می تواند یک مزیت برای این کشور محسوب شود؛ فردی که قصد سرمایه گذاری در بلژیک را دارد، می تواند بعد از سه سال به راحتی برای اخذ اقامت دائم بلژیک اقدام کند، زیرا در میان دیگر کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا، بلژیک در مدت زمان کوتاهی اقامت دائم را برای فرد صادر می کند.

البته بسیاری افراد با توجه به قوانین سخت گیرانه در زمینه مسائل حقوقی و مالی بلژیک، ثبت شرکت را در کشورهای راحت تری، مثل سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اسلواکی یا ثبت شرکت در مجارستان را ترجیح می دهند.

مهاجرت به بلژیک از طرق متنوعی امکان پذیر است برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید مقالات تخصصی موجود در این وبسایت را مطالعه نمایید.

شما عزیزان در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه انواع راه های مهاجرت به بلژیک می توانید با موسسه حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال (Legal REL) تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را به صورت مشاوره تلفنی رایگان کسب نمایید.

امیدواریم مطالب مطرح شده در این نوشتار راهنمای مناسبی برای شما عزیزان بوده باشد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امور مهاجرت، امور حقوقی بی اغراق برترین سایت مهاجرتی، حقوقی فارسی است .

در بالای صفحه اگر گزینه امور مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور انواع تقسیم بندی اصلی را دارید .

تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل: مهاجرت از طریق تحصیل – مهاجرت از طریق کار – مهاجرت از طریق ثبت شرکت – مهاجرت از طریق سرمایه گذاری – اقامت از طریق ازدواج تابعیت از طریق تولد.

ادامه مطلب آدرس شعبه مجارستان: 1095Budapest, Lechner Ödön fasor 2     با ما همراه باشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map