طراحی سایت در نروژ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در نروژ کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طرح توجیهی برای اقامت از طریق سرمایه گذاری در نروژ سفارش نوشتن بیزینس پلن (طرح توجیهی Business Plan ) شرکت طراحی وب سایت و اپ در نروژ توسط مهندس کیان به تیم طراحی بیزینس پلن داده شد.

قرار است این طرح توجیهی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری نروژ مورد استفاده قرار گیرد.

البته با توجه به اینکه تمام داده های استفاده در طرح توجیهی بر اساس واقعیت است ، در نتیجه ؛ کارفرما میتواند از این طرح در فضای کسب و کار نروژ از ان استفاده نماید.

آقای کیان مهندس نرم افزار و دارای 13 سال سابقه کار در حوزه طراحی وب سایت ، طراحی app ، برنامه نویسی تحت وب به زبان php است.

بر اساس طرح توجیهی ، شرکت نرم افزاری مدنظر در شهر اسلو با سرمایه X یورو تاسیس خواهد شد.

مأموریت ما ارائه خدمات طراحی و برنامه نویسی وب برای افراد و سازمانها است.

با استفاده از سیستم خود ، انواع مختلفی از راه حل های تحت وب را ارائه می دهیم که متناسب با نیازهای متغیر مشتریان خواهد بود.

ایجاد یک شرکت طراحی وب استاندارد و کلاس جهانی است بر اساس طرح توجیهی ، تعداد 22 خدمت قابل ارائه به بازار نروژ میباشد.

بر اساس طرح توجیهی این شرکت نرم افزاری دارای # نفر در هئیت مدیره خواهد بود که از ایران به نروژ خواهند رفت و * نفر متخصص حوزه نرم افزار از داخل نروژ استخدام خواهد شد.

ما یک تجربه وب منحصر به فرد و سفارشی را به نیازهای مشتری ارائه میدهیم.

پس از ایجاد یا به روزرسانی وب سایت مشتری ، ما این خدمات را به صورت رایگان به آنها ارائه خواهیم داد.

ما این تخصص را داریم که وب سایتها را با استفاده از استانداردهای تعیین شده آزمایش و تحلیل کنیم.

ما عملکرد سایت ، مقیاس پذیری سایت ، مشتری اصلی مشتری و سهولت استفاده از آن را آزمایش خواهیم کرد.

ما گزارش های مفصلی را با توصیه های متخصص به مشتری ارائه می دهیم.

ما این دو خدمت را ارائه خواهیم داد و از آنجا که وارد یک زمینه جدید می شویم ، از آنها برای کسب درآمد در سایر حوزه ها استفاده خواهیم کرد.

دفتر ايران : تهران - تهران پارس دفتر اتریش : سالزبورگ - فوشلم سی دفتر استرالیا : نیوسات ولز - سیدنی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map