طراحی سایت در نیژنیج نووگورود روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در نیژنیج نووگورود روسیه کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جام جهانی 2018 روسیه، بزرگترین رویداد فوتبالی روسیه، به میزبانی مسکو، سن پترزبورگ و نه شهر دیگر این کشور از جمله شهر زیبای نیژنی نووگورود برگزار خواهد شد.

همسفر کجارو در نیژنی نووگورود باشید.

بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، در کشور روسیه برگزار خواهد شد، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهان که میلیون‌ها نفر از سراسر کره خاکی برای دیدن آن لحظه‌شماری می‌کنند.

همواره هواداران فوتبال و نیز گردشگران، برای مشاهده رقابت تیم‌های موردعلاقه‌شان به کشور میزبان جام جهانی سفر می‌کنند.

تاریخ برگزاری این مراسم نیز از تاریخ چهارده ژوئن ۲۰۱۸ تا پانزده جولای ۲۰۱۸ خواهد بود و شهرهای کالینینگراد (Kaliningrad)، قازان (Kazan)، مسکو، نیژنی نووگورود (Nizhny Novgorod)، روستوف نا دونو (Rostov-on-Don)، سن‌پترزبورگ ، سامارا (Samaraa)، سارانسک (Saransk)، سوچی (Sochi)، ولگوگراد (Volgograd) و یکاترینبورگ (Ekaterinburg) میزبان جام جهانی خواهند بود.

در این مقاله، با راهنمای شهر نیژنی نووگورود همراه کجارویی‌ها خواهیم بود.

برخی‌ نیژنی نووگورود را پایتخت سوم روسیه می‌دانستند، به هر روی امروزه، این شهر خیلی کمتر از مسکو یا سن‌پترزبورگ حال و هوای بین‌المللی دارد.

با این حال، دیدن کرملین باستانی نیژنی نووگورود در کرانه رود ولگا و پیاده راه دل‌نشین و زیبایش به زحمت سفر می‌ارزند.

این شهر، در میانه‌های سده نوزدهم، پایتخت تجاری امپراتوری روسیه بود و صنعتش رونق فراوانی داشت.

کرجی‌های بازرگانی در کرانه رود پهلو می‌گرفتند و دادوستد می‌کردند.

این بازار شناور فریبا را هنوز هم می‌شود در مناطقی همچون یارمارکا دید.

اهمیت تجاری این شهر در سده نوزدهم چنان بود که می‌گفتند: سن‌پترزبورگ سر روسیه است، مسکو قلبش و نیژنی نووگورود هم کیف پولش.

در دوره‌ی اتحاد جماهیر شوروی، نام این شهر را به پاس ماکسیم گورکی، نویسنده‌ای که در آن به دنیا آمده بود، گورکی گذاشته بودند.

آن سال‌ها، نیژنی نووگورود پایگاه صنایع نظامی شوروی بود و به همین انگیزه حکومت کمونیستی به حضور خارجی‌ها در شهر روی خوش نشان نمی‌داد.

اما در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، حال نیژنی نووگورود باز هم درهایش را به روی گیتی باز کرده و قرار است، بعضی بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در این شهر برگزار کنند.

در سال‌های اخیر، صنعت فن‌آوری اطلاعات روسیه هم در این شهر متمرکز شده است و صنایع مهندسی نیژنی نووگورود به روزهای اوج برگشته‌اند.

نیژنی نووگورود در ساحل جنوبی رود ولگا قرار گرفته است.

رود اکاهم از میان شهر می‌گذرد و آن را به دو منطقه‌ی شهر علیا در ساحل تپه‌ای سمت راست و شهر سفلی در ساحل سمت چپ تقسیم می‌کند.

شهر علیا که در واقع بخش تاریخی و دیرین نیژنی نووگورود است شامل سه محله‌ی نیژگردسکی (بخش تاریخی مرکزی به علاوه‌ی منطقه‌ای در ساحل ولگا)، پریکسکی (در کنار رود اکا) و سوتسکی می‌شود.

شهر سفلی که بزرگ‌تر است و بافتی صنعتی دارد محله‌های کاناوینسکی، سرموسکی، آوتزاودسکی، مسکوسکی و لنینسکی را در خود جای داده است.

کرملین این شهر را در کرانه شرقی اکا ساخته‌اند که به پاس مرتفع بودنش به ولگا هم مشرف است.

کنار دیوار جنوبی کرملین، خیابان‌های بنیادین شهر را می‌بینید که از میدان مینینیای پژارسکگو منشعب می‌شوند.

پیاده راه دل‌نشین بلشایا پکروسکایا هم از همین میدان به سمت جنوب می‌رود تا به میدان گرکگو برسد.

ایستگاه‌های اتوبوس و قطار شهر را هم کنار یکدیگر در ساحل غربی رود اکا می‌بینید.

نووگورود را دوک یوری دوم در سال ۱۲۲۱ ساخت و هنگامی‌که چند سال بعد، مغول‌ها به روسیه تاخت و تاز کردند، اینجا هم، بسان مسکو و تور، به دلیل نوپا و کم‌اهمیت بودن از شر مغول‌ها در امان ماند.

اما شهر کم کم رشد کرد، قدرت گرفت و بالاخره در اواسط قرن چهاردهم میلادی پایتخت ایالت سوز دال شد و حاکمان شهر که می‌خواستند نیژنی نووگورود را به رقیب مسکو تبدیل کنند، دژی سنگی و چند کلیسا در آن ساختند.

باین‌حال، شهر در اواخر سده چهاردهم جزو محدوده‌ی دوک‌نشین بزرگ مسکو شد و شاهزاده‌های شهر هم برای زندگی به مسکو رفتند.

با این که در سال ۱۴۰۸ تاتارها نیژنی نووگورود را آتش زدند، اما شهر دوباره جان گرفت و یکی از مراکز برجسته جنگی روس‌ها در برابر تاتارها شد.

یک قرن بعد، کرملینی بزرگ در نیژنی نووگورود ساختند که آن‌قدر نیرومند بود که بتواند در برابر تاخت و تازهای مجدد تاتارها در ۱۵۲۰ و ۱۵۳۶ پایداری کند.

وقتی بالاخره ساله‌ای جنگ و بدبختی تمام شدند، نیژنی نووگورود کمکم به کانون تجارت در روسیه تبدیل شد و استرگانفها که بزرگ‌ترین خاندان بازرگان روسیه بودند این شهر را مرکز فعالیت‌هایشان کردند.

تاثیر استرگانفها بر نیژنی نووگورود چنان قوی بود که در قرن‌های نوزدهم و بیستم سبک معماری و شمایل‌نگاری ویژه‌ای به نام سبک استرگانف در شهر رایج شد.

در میانه‌های قرن نوزدهم، نیژنی نووگورود دیگر پایتخت تجاری امپراتوری روسیه شده بود و صنعتش حسابی رونق داشت.

در همه‌ی این سال‌ها، کرجی‌های تجاری در ساحل رود پهلو می‌گرفتند و تجارت می‌کردند.

این بازار شناور جذاب را حال هم می‌شود در مناطقی مثل یارمارکا دید.

در دوره‌ی اتحاد جماهیر شوروی، اسم این شهر را به احترام ماکسیم گورکی، نویسنده‌ای که در آن به دنیا آمده بود، گورکی گذاشته بودند.

در آن سال‌ها، نیژنی نووگورود مرکز بسیاری از صنایع مرتبط با صنایع نظامی بود و به همین دلیل حکومت کمونیستی به حضور خارجی‌ها در شهر روی خوش نشان نمی‌داد و تا اواسط دهه‌ی ۱۹۷۰ به بهانه‌های امنیتی حتی به نقشه‌های نیژنی نووگورود هم اجازه‌ی چاپ نمی‌دادند.

نیژنی نووگورود، یا گورکی آن روزها، برای چند دهه شهری منزوی بود و تا انجا که در دهه‌ی ۱۹۸۰ مخالفان سیاسی، چون آ ندری ساخارف فیزیکدان، را به این شهر تبعید می‌کردند.

اما در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و حال نیژنی نووگورود باز هم درهایش را به روی دنیا باز کرده و قرار است بعضی بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در این شهر برگزار کنند.

در سال‌های اخیر، صنعت فن‌آوری اطالعات روسیه هم در این شهر متمرکز شده است و صنایع مهندسی نیژنی نووگورود به روزهای اوج برگشته‌اند.

تهران - خیابان سهروردی شمالی - کوچه شهر تاش - پلاک 74 - طبقه 3 - واحد 10 91006210(9821+) INFO@SAIROSOFT.

COM

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map