طراحی سایت در کراسنوجارسک روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کراسنوجارسک روسیه شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در کراسنوجارسک روسیه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مسکو -ایرنا- روسیه روز دوشنبه اعلام کرد طراحی نسل جدید موشک فضایی را آغاز کرده است که می تواند چند بار قابل استفاده باشد.

به گزارش ایرنا، دمیتری بارانف رئیس مرکز موشک سازی پروگرس شهر سامارای روسیه به خبرنگاران گفت: موشک جدید فضایی روسیه در مرکز پروگرس طراحی می شود و سوخت مورد استفاده آن گاز فشرده طبیعی است.

وی تصریح کرد: قرارداد طراحی موشک جدید با شرکت دولتی فضایی روس کاسموس در اوایل ماه اکتبر جاری امضا شده و هزینه طراحی آن 407 میلیون روبل (معادل 5 میلیون و 217 هزار دلار) اعلام شده است.

 «دمیتری راگوزین» رئیس شرکت روس کوسموس روسیه در ماه اوت گفته بود که این شرکت قصد دارد موشک های با سوخت گاز فشرده برای چند بار استفاده بسازد که تعداد پرتاب یک موشک حتی از موشک امریکایی فالکون 9 هم فراتر خواهد رفت.

موشک جدید روسی دو مرحله ای خواهد بود و می تواند از پایگاه فضایی تازه تاسیس روسیه در خاور این کشور پرتاب شود.

موشک فضایی چندبار استفاده روسیه قادر به حمل 9.

5 تن محموله تا مدار پایین پیرامون کره زمین خواهد بود.

  هزینه هر بار پرتاب موشک بین 22 تا 35 میلیون دلار خواهد بود که بستگی به ترکیب و وظیفه موشک خواهد داشت.

تهران - ایرنا - رئیس جمهوری تاجیکستان از نهادهای دست اندرکار خواست برای پیش نویس طرح قرارداد… مسکو - ایرنا- در حالی که یک روز به پایان همایش بین المللی نظامی ارتش ۲۰۲۰ روسیه باقی مانده… مسکو - ایرنا - ششمین نمایشگاه بین المللی نظامی روسیه به نام نمایشگاه ارتش-۲۰۲۰ با حضور مقامات… تهران- ایرنا- ۲ فضانورد سازمان فضایی آمریکا (ناسا) پس از سپری کردن ۴۵ روز در ایستگاه بین‌المللی… مسکو – ایرنا – فضاپیمای سایوز ام.

اس -۱۷ حامل سه فضانورد از پایگاه فضایی بایکانور روسیه در… تهران-ایرنا- سازمان فضایی روسیه (روسکاسموس) دیروز دوشنبه اعلام کرد که این کشور قصد دارد روز… گردشگران فضایی در سال آینده میلادی می‌توانند طی پروازی توریستی از ایستگاه فضایی بین‌المللی… مسکو –ایرنا- فدور ربات فضانورد روسها پس از دو هفته حضور در ایستگاه بین المللی فضایی به زمین… تهران - ایرنا- برخی رسانه های انگلیس گزارش دادند : وزارت محیط زیست… بغداد – ایرنا- وزیر دفاع عراق و سفیر روسیه در بغداد روابط امنیتی بین… کابل - ایرنا - مشاور امنیت ملی افغانستان در حاشیه نشست منامه اعلام… بغداد – ایرنا- یک نماینده فراکسیون ائتلاف «دولت قانون» در پارلمان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map