طراحی سایت در کنارتخته

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کنارتخته شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آراکد ® طراحی سایت در شیراز | طراحی وب سایت در شیراز ، بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز، طراحی سایت در شیراز، طراحی وب سایت در شیراز، آراکد ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی سایت در شیراز می باشد.

با سفارش طراحی وب سایت در شیراز کسب و کار خود را به بهترین شکل رونق دهید خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت از پایه و طراحی سایت وردپرس افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو با خدمات حرفه ای سئو آراکد ساخت انواع اپلیکیشن موبایل اندروید و ios به صورت native مشاوره و راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در تمامی حوزه ها این خدمات شامل ساخت سایت به صورت کدنویسی به زبان php و یا ساخت سایت توسط وردپرس می باشد .

طراحی سایت قدم اول برای ورود به دنیای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ می باشد ، شرکت طراحی سایت آراکد با سالها تجربه مفید و موثر در شهر شیراز، خدمات طراحی سایت حرفه ای خود را در دسته های مختلف به شما ارائه می دهد.

گستره خدمات طراحی سایت شیراز  در شرکت طراحی سایت آراکد بسیار متنوع بوده و از طراحی سایت ارزان در شیراز تا طراحی سایت تخصصی را پوشش می دهد.

در دنیای آنلاین یکی از بهترین راه های شناخته شدن کسب و کار شما، فعالیت شما در دنیای اینترنت می باشد و اولین گام برای ورود به این عرصه سفارش طراحی سایت مرتبط با کسب و کار شما می باشد.

طراحی سایت در شیراز به صورت کاملا تخصصی و استاندارد توسط شرکت طراحی سایت آراکد در شیراز انجام می شود.

آراکد به عنوان یک شرکت فعال در زمینه طراحی سایت در شیراز با جذب نیروهای متخصص در زمینه طراحی سایت و  گرافیک و با کمک دانش و تجربه چند ساله ، مفتخر است تا به عنوان یک شرکت طراحی سایت در شیراز، خدمات خود را در تمامی دسته های طراحی سایت و با قیمت مناسب ارائه دهد .

مرکز طراحی سایت شیراز آراکد به صورت تخصصی بر روی طراحی سایت با زبان php و انواع سیستم مدیریت محتوا ( مانند وردپرس ) تمرکز دارد و با دانش برنامه نویسی و طراحی گرافیکی کافی، توانسته است تا انواع طراحی سایت در شیراز را با قیمت مناسب و کیفیت بالا، پیاده سازی نماید.

یکی از وجه تمایزهای اصلی آراکد در حوزه فعالیت خود، داشتن دانش برنامه نویسی به زبان php  در معماری MVC می باشد .

از این رو کلیه نیازهای شما در زمینه طراحی وب سایت در شیراز به شکل های مختلف قابل انجام و اجرا می باشد.

از ویژگی های دیگر آراکد در زمینه طراحی سایت ، مشاوره رایگان سئو بعد از اتمام پروژه می باشد.

ما به شما یاد میدهیم که چگونه مناسب ترین محتوا را برای سایت خود انتخاب و با رعایت قوانین سئو در سایت خود بنویسید.

اولین هدف مرکز طراحی سایت در شیراز آراکد رونق دهی به کسب و کارهای شما عزیزان می باشد تا با استفاده از جدید ترین متدهای طراحی سایت  بتوانیم به موفقیت شما در حوزه دیجیتال کمکی کرده باشیم.

با شما خواهیم بود تا همانند یک تیم مشترک، کسب و کارتان رو بهبود داده و در راستای اهدافتان قدم مثبتی برداریم.

پشتیبانی طراحی سایت در شیراز بر اساس نوع پلن طراحی سایت انجام میگردد، کلیه خدماتی که در دسته طراحی سایت ارزان در شیراز انجام میگردد، دارای 3 ماه پشتیبانی رایگان می باشد.

مدت زمان پشتیبانی رایگان در طراحی سایت اختصاصی وردپرس برابر با 6 ماه و در دسته طراحی سایت کدنویسی برابر با 12 ماه در نظر گرفته شده است .

در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر بعد از سفارش طراحی وب سایت در شیراز ، با مبلغ توافقی و بسته به حجم درخواست و تغییرات شما ، هزینه پشتیبانی تعیین میگردد .

قیمت طراحی سایت وردپرس در شیراز : طراحی سایت وردپرس در شیراز به دو دسته طراحی سایت با قالب آماده و طراحی سایت اختصاصی وردپرس تقسیم بندی می گردد .

آراکد به منظور افزایش رونق کسب و کار شما پکیج طراحی سایت ارزان را در قالب طراحی سایت وردپرس با قالب آماده به شما ارائه می دهد.

کلیه هزینه ها در لینک بالا آورده شده است .

طراحی سایت ارزان در شیراز مناسب افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را در بازار آنلاین امتحان کنند ، به عنوان مثال اگر شما میخواهید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید ، با حداقل هزینه میتوانید سفارش طراحی سایت فروشگاهی در شیراز را ثبت کرده و در صورتی که کسب و کار شما با موفقیت همراه شد، در آینده وب سایت خود را ارتقا دهید .

قیمت طراحی سایت اختصاصی : طراحی سایت اختصاصی در شیراز به صورت کدنویسی پایه و به زبان php انجام می شود.

در این روش از طراحی سایت شیراز، هر آن چیزی که در ذهن شما وجود دارد توسط آراکد پیاده سازی و ساخته می شود .

هزینه طراحی سایت اختصاصی در لینک بالا آورده شده است .

آراکد به عنوان شرکت طراحی سایت در شیراز، کلیه آموزش های لازم را به صورت تجربی و پروژه محور ارائه می دهد .

در این دوره از آموزش طراحی سایت در شیراز، کلیه مباحث مرتبط با کار با وردپرس ، طراحی گرافیکی ، برنامه نویسی سایت هر یک به صورت مجزا ارائه خواهد شد .

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در حوزه اپلیکیشن را دارید، تیم حرفه ای و تخصصی آراکد بهترین خدمات طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه خواهد داد، طراحی حرفه ای و تخصصی انواع اپلیکیشن اندروید و ios به همراه پشتیبانی یکساله رایگان، یک شروع خوب را برای کسب و کار شما رقم خواهد زد.

طراحی سایت ایده آل شما را انجام میدهیم ، آراکد طراحی وب سایت شما را با طراحی زیبا به صورت کاملا تخصصی برای شما انجام میدهد گروه برنامه نویسی آراکد ، با داشتن تیم مجرب در زمینه برنامه نویسی اندروید و ios، خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل را با قیمت مناسب به شما ارائه میدهد.

اگر سایت شما رتبه خوبی در جستجوی گوگل ندارد و سایت شما در صفحات ابتدایی گوگل نیست، بهینه سازی و سئو سایت خود را به ما بسپارید تا بازدید سایت شما را بالا ببریم آراکد خدمات تولید محتوا و محتواگذاری سایت را به صورت تخصصی انجام میدهد .

تولید محتوا به صورت کاملا انحصاری انجام و محتواگذاری بر اساس قوانین سئو سایت انجام میشود آراکد به عنوان یک شرکت فعال در زمینه طراحی سایت در شیراز با جذب نیروهای متخصص در زمینه طراحی سایت و گرافیک و با کمک با دانش و تجربه چند ساله ، مفتخر است تا به عنوان یک شرکت طراحی سایت در شیراز، خدمات خود را در تمامی دسته های طراحی سایت و قیمت مناسب ارائه دهد .

آراکد به صورت تخصصی بر روی طراحی سایت با زبان php و انواع سیستم مدیریت محتوا ( مانند وردپرس ) تمرکز دارد و با دانش برنامه نویسی و طراحی گرافیکی کافی، توانسته است تا انواع طراحی سایت در شیراز را با قیمت مناسب و کیفیت بالا، پیاده سازی نماید.

یکی از وجه تمایزهای اصلی آراکد در حوزه فعالیت خود، داشتن دانش برنامه نویسی به زبان php  در معماری MVC می باشد .

از این رو کلیه نیازهای شما در زمینه طراحی سایت در شیراز به شکل های مختلف قابل انجام و اجرا می باشد.

از ویژگی های دیگر آراکد در زمینه طراحی سایت ، مشاوره رایگان سئو بعد از اتمام پروژه می باشد.

ما به شما یاد میدهیم که چگونه مناسب ترین محتوا را برای سایت خود انتخاب و با رعایت قوانین سئو در سایت خود بنویسید.

شاید اولین سوال شما بعد از تصمیم به سفارش طراحی سایت این سوال باشد که قیمت طراحی سایت در شیراز چقدر می باشد و برای شروع هزینه طراحی سایت در شیراز به چه اندازه می باشد ؟ آراکد به عنوان یک شرکت طراحی سایت در شیراز همواره در تلاش بوده است تا هزینه طراحی سایت در شیراز را کاهش دهد.

جهت کاهش تعرفه طراحی سایت ، بخشی از تیم فنی خود را بر روی طراحی سایت با وردپرس متمرکز کرده ایم ، این تیم با داشتن دانش فنی بالا در زمینه برنامه نویسی و کار با قالب های پرفروش وردپرس، امکان پیاده سازی وب سایت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن، فراهم کرده اند .

به علت کاهش زمان انجام پروژه طراحی وب، قیمت طراحی سایت در شیراز بسیار کاهش پیدا کرده و کیفیت آن به تناسب دانش فنی تیم افزایش پیدا کرده است .

آراکد به عنوان ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ارزان در شیراز شناخته شده است ، ارزانی که دلیلی بر بی کیفیتی خدمات نمی باشد، بلکه به علت افزایش تجربه و مهارت در پیاده سازی انواع طراحی سایت در شیراز  می باشد.

اولین هدف مرکزطراحی سایت در شیراز  آراکد رونق دهی به کسب و کارهای شما عزیزان می باشد تا با استفاده از جدید ترین متدهای طراحی سایت  بتوانیم به موفقیت شما در حوزه دیجیتال کمکی کرده باشیم.

با شما خواهیم بود تا همانند یک تیم مشترک، کسب و کارتان رو بهبود داده و در راستای اهدافتان قدم مثبتی برداریم.

با به شما این اطمینان را می دهیم که طراحی سایت ارزان به معنی بی کیفیت بودن کار نیست و صرفا به خاطر سیاست های شرکت در زمینه طراحی وب سایت در شیراز می باشد .

این یکی از اهداف مهم ماست و همواره در تلاشیم تا با انجام مطالعات و کسب مهارت های کافی در زمینه ساخت سایت بتوانیم هزینه طراحی سایت در شیراز را پایین بیاوریم.

بعد از انجام سفارش طراحی سایت شما، پشتیبانی آراکد همواره به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت کسب و کار آنلاین خود را گسترش دهید ، در تلاشیم تا با افزایش نیروهای پشتیبانی ، بتوانیم بعد از خدمات طراحی سایت در شیراز، پشتیبانی خدمات خود را بیش از یکسال به صورت رایگان با شما ادامه دهیم.

این روش از طراحی سایت در شیراز ، کلیه وبسایت های درخواستی شما نظیر وبسایت فروشگاهی ، خبری ، شرکتی و .

.

.

با استفاده از سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس ساخته میشود که خود این بخش به دو دسته ارزان و اختصاصی دسته بندی میشود.

از مزیت های این روش عدم وابستگی کارفرما به طراح سایت میباشد ، همچنین به دلیل استاندارد بودن کدنویسی در وردپرس ، بروزرسانی سایت با هزینه کمتری انجام خواهد شد.

مزیت دیگر این بخش سئو خوب و فراوانی ابزارهای سئو نسبت به انواع دیگر طراحی سایت در شیراز میباشد.

در این مدل از طراحی سایت که توسط طراحی سایت آراکد در شیراز انجام می شود ، کلیه مراحل طراحی و برنامه نویسی از پایه انجام می شود .

زبان برنامه نویسی مورد استفاده در این روش از طراحی وب سایت در شیراز ، با استفاده از زبان php  انجام می شود .

این روش به خاطر اینکه از ابتدا تمامی کارها به صورت سفارشی انجام می شود ، دارای بالاترین هزینه میباشد وبیشتر مناسب ایده های خاص که تاکنون پیاده سازی نشده اند و یا به ندرت و به صورت مشابه موجود باشد ، توصیه میشود.

یکی از خدمات آراکد به عنوان یک شرکت طراحی وب سایت در شیراز ، طراحی فروشگاه با پرستاشاپ میباشد .

پرستاشاپ یک فروشگاه ساز قدرتمند با قالبهای بسیار حرفه ای و کامل میباشد .

این نرم افزار طراحی سایت فروشگاهی به نسبت ووکامرس وردپرس خیلی قوی تر است ولی امکان سفارشی سازی فروشگاه همانند وردپرس در آن وجود ندارد و اقلب با هزینه هایی بیشتر از طراحی سایت با وردپرس انجام میشود که یکی از دلایل آن کمتر بودن پلاگین و برنامه نویسان تخصصی برای آن می باشد .

با وجود افزایش سرعت اینترنت و دسترسی افراد به سرعت های بالاتر ، اهمیت طراحی سایت با سرعت بالا و بهینه سازی سایت بسیار مهم می باشد ، یکی از مهمترین استانداردهای آراکد در طراحی سایت در شیراز بالا بودن سرعت سایت و بهینه بودن تصاویر برای ایندکس شدن هرچه بهتر سایت شما در موتورهای جستجو می باشد.

بدین منظور کلیه سایت های طراحی شده در مرکز طراحی سایت شیراز آراکد دارای استاندارهای لازم از GT-METRIX می باشند.

پس با آسودگی خاطر طراحی سایت خود را به ما بسپارید تا بهترین رتبه را در موتورهای جستجو کسب نمایید.

سئو سایت در شیراز  یکی دیگر از فعالیت های آراکد می باشد ، آراکد در کنار طراحی وب سایت در شیراز  خدمات سئو سایت را انجام می دهد .

سئو  یکی از مهمترین دلایل موفقیت کسب و کار اینترنتی شما می باشد پس با انتخاب یک شرکت سئو سایت شیراز به جایگاه های بالا در موتورهای جستجوگر مانند گوگل دست یافته و موفقیت خود را تضمین نمایید.

طبق آخرین استانداردهای مرکز طراحی سایت در شیراز آراکد خدمات ساخت سایت در آراکد با استفاده از جدیدترین روش های طراحی سایت انجام می گیرد.

بر طبق نیاز و بودجه مشتری در مرکز طراحی سایت شیراز آراکد از cms های قدرتمند و جهانی نظیر وردپرس و فروشگاه سازهای قدرتمندی مانند پرستاشاپ یا مجنتو استفاده می شود.

همچنین در کنار استفاده از cms ها به خاطر کاهش هزینه تمام شده مشتری ، در مرکز طراحی سایت شیراز ، آراکد  از زبان های برنامه نویسی php با معماری mvc در ساخت سایت های کدنویسی و پایه استفاده می شود که این گونه سایت ها دارای هزینه بالاتری می باشند.

یکی از موارد بسیار مهم و تاثیر گذار باعث می شود یک طراحی  را موفق بنامیم UX یا تجربه کاربری بکار رفته در آن سایت می باشد.

وجه تمایز آراکد از سایر رقبا رعایت اصول UX در طراحی سایت می باشد.

به صورت مختصر اگر مرکز طراحی سایت در شیراز (آراکد) را انتخاب نموده اید بدون شک بازدید کنندگان وب سایت شما تعامل بیشتری با سایت خواهند داشت و این تعامل می تواند به شما در جذب مشتری و دریافت شماره های تماس و راه های ارتباطی بیشتر از مشتری در آینده به شما کمک زیادی نماید.

واژه اختصاصی به صورت کلی حس تمایز را به شما القا می نماید ، به همین خاطر همه ما در مرحله اول از تصمیم خود برای سفارش طراحی سایت ، به دنبال یک طراحی سایت اختصاصی می باشیم.

آراکد به عنوان یک مرکز طراحی سایت در شیراز با بهره گیری از نیروهای متخصص و خوش ذوق ، طراحی سایت شما را در صورت نیاز به صورت اختصاصی و با توجه به سلیقه شما انجام خواهند داد.

تا شما یک طراحی سایت اختصاصی و کاملا متمایز داشته باشید.

با توجه به استفاده بیشتر کاربران از موبایل ضرورت داشتن طراحی ریسپانسیو بیشتر حس می شود.

یکی از امتیازات خوب هر وب سایت قابلیت دسترسی عمومی وب سایت می باشد .

هرکاربر باید با کمترین سرعت اینترنت و با هر نوع وسیله ای بتواند وب سایت شما را مشاهده و از آن بهره مند شود.

کلیه خدمات طراحی سایت در شیراز (آراکد) کاملا ریسپانسیو بوده و شما میتوانید وب سایت  خود را با هر سرعت و هر وسیله ای مشاهده نمایید.

مدت زمان طراحی سایت در شیراز بعد از آنالیز درخواست شما انجام خواهد شد ، بدون شک بعد از دریافت درخواست شما با برنامه ریزی منظم و فازبندی پروژه شما ، حداقل زمان ممکن برای انجام پروژه طراحی سایت شما را ارائه خواهیم داد.

حداقل مدت زمان انجام یک سفارش  در مرکز طراحی سایت شیراز ، میتواند از یک هفته شروع شود.

البته  پس از آنالیز و بررسی دقیق تاریخ تحویل پروژه شما را اعلام میکند.

برخی پروژه ها بسته به جزئیات و قابلیت هایی که خواهند داشت به مراتب زمان تحویل طولانی تری خواهند داشت.

مرکز طراحی سایت شیراز ، آراکد میتواند کسب و کار شما را در هر زمینه شغلی که هستید به بهترین شکل ممکن رونق ببخشد.

ما با دانش و خلاقیت خود می توانیم تعامل بسیار قوی میان شما و مشتریان شما برقرار کنیم که این امر باعث افزایش رضایت شما و مشتریان شما خواهد شد.

هرکسب و کاری که دارید نگران نباشید ! مرکز طراحی سایت شیراز ، آراکد با خلاقیت و تونایی های لازم آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت در شیراز به شما عزیزان خواهد بود .

در آراکد، تفاوتی میان کسب و کارها وجود ندارد ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی در شیراز ، طراحی سایت خبری در شیراز ، طراحی سایت شخصی در شیراز ، طراحی سایت مشاور املاک ، طراحی سایت آموزشگاهی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت گردشگری و.

.

.

.

همه کشاغل و کسب و کار ها می توانند با درخواست طراحی سایت در شیراز کسب و کار اینترنتی خود را پیاده سازی نمایند.

هزینه طراحی و پیاده سازی یک وب سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ابتدا می بایست مقدار تقریبی آن با توجه به نیازهای اولیه شما که بعد از تماس تلفنی با آراکد برقرار میشود دریافت نمود اما قیمت نهایی کار  معمولا بعد از  آنالیز نیاز های شما و زمابندی پروژه تعیین میگردد، که معمولا یک روز بعد از درخواست سفارش طراحی سایت شما انجام می پذیرد.

هزینه دامنه: دامنه نام انتخابی سایت شما می باشد که از این به بعد سایت شما با این نام در دسترس می باشد .

دامنه ها به صورت عمومی دارای پسوندهای مختلفی می باشند که رایج ترین آن ها دامنه ملی ایران ir و دامنه بین المللی com می باشد .

این هزینه بصورت سالیانه خواهد بود، هزینه ثبت دامنه ir برای مدت یکسال حدود 6 هزار تومان و هزینه ثبت دامنه com برای مدت یکسال 130 هزار تومان است.

کلیه دامنه های ثبت شده در مرکز طراحی سایت شیراز، آراکد به نام مشتریان عزیز گرفته و ثبت خواهند شد .

هزینه هاست: به فضای میزبانی شما هاست گفته می شود ، بنا به انتخاب شما و پیشنهاد هایی که ما در جلسه مشاره قبل از سفارش طراحی سایت به شما می دهیم فضا و مکان فیزیکی هاست شما تعیین می شود.

عموما بهترین هاست های قابل ارائه به شما در ایران و آلمان می باشد.

این هزینه با توجه به میزان فضا و پهنای باند مورد نیاز سایت شما برآورد خواهد شد بطور عمومی اگر بخواهیم مبلغی را عنوان کنیم برای هاست آلمان مبلغ 140هزار تومان و هاست ایران مبلغ 180هزار تومان به صورت سالیانه می توان در نظر گرفت .

برخی از لینک های مهم که بعد از خواندن این مطلب به شما کمک می کند.

شما عزیزان میتوانید از طریق شماره تماس زیر با آراکد در ارتباط باشید همچنین جهت پرسش سوالات عمومی در زمینه خدمات آراکد می توانید از طریق دکمه پشتیبانی موجود در پایین و سمت راست تصویر استفاده نمایید .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map